ارز دیجیتال بند پروتکل چیست؟ (بررسی کامل ارز BAND)

1401/06/14
ارز دیجیتال بند پروتکل چیست؟ (بررسی کامل ارز BAND)


ما سعی می کنیم در مقاله ارز دیجیتال بند پروتکل چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Band Protocol برای شما ارائه کنیم به بررسی اینده بند پروتکل و کیف پول ارز دیجیتال BAND بپردازیم. با توجه به اینکه قراره در این مقاله اطلاعاتی در مورد ارز بند پروتکل برای شما ارائه کنیم، بهتره ابتدا مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال داشته باشیم تا بتونین به راحتی مفهوم ارز بند پروتکل رو درک کنین. بهتره بدونین بازار ارزهای دیجیتال در سال های گذشته به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که داشته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی تبدیل شده و سرمایه گذاران و معامله گران زیادی به سمت این بازار روی آوردن.

جالب اینجاست که بدونین ارزهای دیجیتال شکل مجازی و دیجیتالی پول های رایج و واقعی هستن که به صورت مجازی در فضای اینترنت قرار می گیرن. به عبارت دیگه ارزهای دیجیتال به دلیل مجازی بودن، فقط در فضای اینترنت مورد استفاده و معامله قرار می گیرن. ارزهای دیجیتال ویژگی های زیادی دارن که همین موضوع باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیارن و متمایز بشن. یکی از این ویژگی ها، غیر متمرکز بودن ارزهای دیجیتال هست. به عبارت دیگه ارزهای دیجیتال توسط هیچ نهاد و مرکزی مدیریت و کنترل نمیشن و به صورت کاملا غیر متمرکز در بلاک چین قرار دارن. بلاک چین نیز نوعی دفتر کل توزیع شده هست که همه اطلاعات ارزهای دیجیتال مثل تاریخچه تراکنش ها و ادرس کیف پول گیرنده و فرستنده در اون ذخیره میشه.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی پا به این بازار گذاشتن که هر کدوم از این ارزها به دلیل داشتن ویژگی های خاص خودشون، مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. شاید در این میان اسم ارز دیجیتال بند پروتکل رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این رمز ارز به دست بیارین. به همین منظور ما در مقاله ارز دیجیتال بند پروتکل چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Band Protocol برای شما ارائه کنیم و به بررسی اینده بند پروتکل و کیف پول ارز دیجیتال BAND بپردازیم.

ارز دیجیتال بند پروتکل چیست؟

ارز دیجیتال بند پروتکل چیست؟

ما می تونیم در پاسخ به سوال ارز دیجیتال بند پروتکل چیست؟ این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال بند پروتکل با نماد اختصاری BAND نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 138.25 میلیون دلار و سهم 0.006 درصدی از کل بازار، در رتبه 324 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. همچنین ارز دیجیتال بند پروتکل نوعی پلتفرم اوراکل داده بین بلاک چین هست که این امکان رو داره تا اطلاعات دنیای واقعی رو به دست بیاره و اون رو به برنامه های روی بلاک چین انتقال بده. نکته قابل توجه این هست که ارز بند پروتکل این توانایی رو داره تا ارتباطی بینن API ها و قراردادهای هوشمند برقرار بکنه و بستری برای مبادله اطلاعات بین اطلاعات درون و بیرون زنجیره بلاک چین فراهم بکنه.

به عبارت دیگه ارز بند پروتکل نوعی بستر امن برای ارائه برنامه های غیر متمرکز به حساب میاد که این امکان رو دارن تا به هر API عمومی اتصال داشته باشن و بدون اینکه به نهاد متمرکزی متصل بشن، به کمک دیتا تایید میشن. بنابراینن از اونجایی که این اطلاعات با هیچ نهاد مرکزی ارتباط ندارن، هیچ اطلاعاتی در مورد API ها فاش نمیشه و همین موضوع باعث میشه تا امنیت اون ها تامین بشه. همچنین ارز دیجیتال بند پروتکل از سال 2020 تاکنون عملکردهای موفقی داشته و با شرکت ها و نهادهای بزرگی همکاری کرده که همین موضوع باعث شده تا این رمز ارز مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

اگه بخواهیم به زبان ساده تر، تعریفی از ارز بند پروتکل داشته باشیم، می تونیم بگیم که ارز دیجیتال بند پروتکل نوعی پلتفرم غیر متمرکز هست که داده ها و اطلاعات دنیای واقعی رو در قالب قراردادهای هوشمند جمع آوری می کنه و اون ها رو با همدیگه به اشتراک میذاره. همچنین ارز دیجیال بند پروتکل با دسترسی به داده های قابل اعتماد و غیر متمرکز، قابلیت های قراردادهای هوشمند رو تقویت می کنه.

تاریخچه ارز دیجیتال BAND:

ارز دیجیتال BAND

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال بند پروتکل چیست؟ اطلاعاتی در مورد تاریخچه و بنیانگذاران ارز دیجیتال بند پروتکل برای شما ارائه کنیم. همونطور که گفتیم، ارز بند پروتکل نوعی پلتفرم اوراکل داده بین بلاک چین هست که این امکان رو داره تا اطلاعات دنیای واقعی رو به دست بیاره و اون رو به برنامه های روی بلاک چین انتقال بده.

همچنین ارز دیجیتال BOND از سال 2020 تاکنون عملکردهای خوبی داشته و روز به روز در حال توسعه و گسترش هست. ایده اصلی ارز دیجیتال بند پروتکل نیز ابتدا توسط شخصی به اسم سوراویس سریناواکن به وجود اومد که بعدا با همکاری با تیم قدرتمندی، این ارز دیجیتال رو راه اندازی و عرضه بازار کریپتوکارنسی کرد.

بهتره بدونین سوراویس سریناواکن یکی از 30 کارآفرین زیر 30 سال موفق مجله فوربس هست که تجربه زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین داره که همین امر نیز باعث شده تا در پروتکل ها و شرکت های زیادی همکاری داشته باشه و سابقه کاری زیادی به دست بیاره.

همچنین این فرد از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل شد و در سابقه کاری خود این مورد رو داره که در شرکت مشاوران بوستون فعالیت های زیادی داشته و نقش های زیادی در توسعه و گسترش این شرکت داشته با با به دست اوردن تجربه های زیادی از این شرکت، به فکر راه اندازی ارز بند پروتکل افتاد و در اخر نیز این رمز ارز رو راه اندازی گرد.

جالب اینجاست که بدونین سوراویس سریناواکن هنگامی که در ششرکت مشاورین فعالیت می کرد، تونست تا چندین شرکت نوبنیاد در زمینه های نوشیندنی، قهوه و حتی چیپس های پنیری رو تاسیس بکنه و به یکی از کارآفرینان نمونه تبدیل بشه. همچنین این شخص در سال 2014 وارد بازار ارزهای دیجیتال شد و بعد از به دست اوردن تجربه های زیادی در این زمینه موفق شد تا ایده ارز دیجیتال BOND رو اجرا بکنه.

نحوه کار پروتکل بند پروتکل چگونه است؟

ارز دیجیتال BAND

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال BAND چیست؟ برای شما توضیحاتی ارائه کنیم، در مورد نحوه کار پروتکل بند پروتکل هست. همونطور که گفتیم، پروتکل بند پروتکل نوعی بستر امن برای ارائه برنامه های غیر متمرکز به حساب میاد که این امکان رو دارن تا به هر API عمومی اتصال داشته باشن و بدون اینکه به نهاد متمرکزی متصل بشن، به کمک دیتا تایید میشن.

همچنین نکات قوت پروتکل Band Protocol، سرعت و مقیاس پذیری، سازگاری زنجیره ای متقابل و انعطاف پذیری داده هست که باعث میشه تا این پروتکل مورد استقبال خیلی از توسعه دهنده ها و افراد قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

جالب اینجاست که بدونین توسعه و گسترش قراردادهای هوشمند زیربنای بخش های غیر متمرکز Dapp ها و حوزه مالی غیر متمرکز یا DeFi هست که به سرعت در حال رشد و توسعه هستن. همچنین پروتکل Band Protocol تلاش می کنه تا داده های قابل اعتماد رو برای تعداد زیادی از بلاک چین های عمومی ارائه بکنه و بلاک چین ها و توسعه دهنده این امکان رو داشته باشن تا با بررسی این اطلاعات، بهترین عملکرد رو داشته باشن. یکی از مشکلات اصلی ناشی از ماهیت گرفته شده پروتکل های بلاک چین فردی نیز، ارتباط زنجیره ای متقابل یا Cross-chain Communication هست که پروتکل بند پروتکل تلاش می کنه تا این مشکل رو نیز برطرف بکنه.

به عبارت دیگه، پروتکل Band Protocol به عنوان یه پروژه مبتنی بر کازماس این امکان رو داره تا اطلاعات خودش رو توسط IBC Cosmos به بقیه بلاک چین ها انتقال بده. IBC Cosmos نیز نوعی لایه ارتباطی بین زنجیره ای بین شبکه های بلاک چین مختلف هست. همچنین پروتکل بند پروتکل از پل های یه طرفه سفارشی پشتیبانی می کنه که انتقال سریع داده ها رو با شبکه هایی که به کمک IBC پشتیبانی نمیشن رو امکان پذیر می کنه.

ویژگی های ارز دیجیتال BAND:

ارز دیجیتال بند پروتکل

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از این رمز ارزها به دلیل داشتن ویژگی های خاص خودشون، مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. ارز دیجیتال BOND نیز ویژگی های زیادی داره که در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال BAND چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال BAND می پردازیم.

  • عملکرد سریع

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال BAND این هست که عملکرد سریع داره و همین موضوع باعث شده تا مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. بهتره بدونین جمع آوری داده های بند پروتکل بین 4 تا 6 ثانیه طول می کشه تا امکان اقدام سریع برای کاربران فراهم بکنه و از کاربران نهایی در مقابل مصرف داده های تاخیر دار، محافظت و نگهداری بکنه.

  • شبکه اختصاصی

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال BAND این هست که این ارز دیجیتال نیز مثل بقیه رمز ارزها برای خودش بلاک چین اختصاصی داره. بهتره بدونین این رمز ارز قبل از اینکه وارد بلاک چین اختصاصی خودش وارد بشه، نوعی توکن مبتنی بر شبکه ERC20 بود و بعدا به شبکه خودش انتقال پیدا کرد و به شکل توکن اصلی شبکه به وجود اومد.

  • جمع آوری اطلاعات

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال BAND این هست که می تونه اطلاعات دنیای واقعی رو جمع آوری بکنه و اون ها رو به برنامه های مبتنی بر بلاک چین انتقال بده. این موضوع نیز می تونه باعث بشه که پروتکل Band Protocol مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

بررسی قیمت و اینده بند پروتکل:

قیمت و اینده بند پروتکل

یکی از فاکتورها و عواملی که سرمایه گذاران و معامله گرران در زمان سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال بند پروتکل بهش توجه دارن، بررسی قیمت و اینده بند پروتکل هست. شما نیز اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز بند پروتکل رو دارین، ابتدا باید قیمت و اینده بند پروتکل رو مورد بررسی قرار بدین تا بتونین بهترین تصمیم رو برای خرید و سرمایه گذاری بگیرین.

همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال نیز مثل بقیه بازارهای مالی، نوسانات قیمتی زیادی داره که همین موضوع باعث میشه تا پیش بینی قیمت و اینده بند پروتکل و هر ارز دیگه ای کار سختی بشه. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال BAND چیست؟ به بررسی قیمت و اینده بند پروتکل می پردازیم تا بتونین بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری و خرید داشته باشین.

قابلیت های ویژه و فوق العاده ارز بند پروتکل با راه اندازی بند چین، آشکار شد و همین موضوع باعث شد تا تقاضا برای خرید این رمز ارز بیشتر بشه و قیمت اون افزایش پیدا بکنه. همچنین با وجود اینکه چین لینک سابقه بیشتری در مقایسه با بند چین داره، ولی مزیت های بند چین که در بالا اشاره کردیم، باعث شد که در طول دو سال گذشته این پروتکل بیشتر مورد استقبال قرار بگیره. بهتره بدونین این پروتکل روز به روز در حال توسعه و گسترش هست و همین موضوع نیز باعث میشه تا اینده BAND رو درخشان پیش بینی کنیم. به عبارت دیگه با توسعه پروتکل Band Protocol، باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره و قیمت BAND نیز بستگی به موفقیت این پروژه داره.

همونطور که گفتیم، قیمت و اینده بند پروتکل به موفقیت این پروژه بستگی داره و هر چقدر استفاده از خدمات این پروژه بیشتر بشه، تقاضا برای توکن BAND نیز بیشتر میشه که در اثر افزایش تقاضا، قیمت این توکن افزایش پیدا می کنه. همچنین با توجه به ویژگی هایی که این پروتکل داره می تونیم اینده BAND رو درخشان پیش بینی کنیم.

کیف پول ارز دیجیتال Band:

کیف پول ارز دیجیتال Band

شاید بعد از اینکه اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال بند پروتکل به دست اوردین و اینده Band رو مورد بررسی قرار دادین، قصد سرمایه گذاری و خرید بند پروتکل رو داشته باشین، ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال بند پروتکل کنین، با کیف پول ارز دیجیتال Band اشننایی داشته باشین تا مشکلی در ذخیره و نگهداری ارز بند پروتکل نداشته باشین.

چون همونطور که می دونین، ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال در صرافی ها کار درستی نیست و باید ارزهای دیجیتال خودتون رو به والت دیجیتالی انتقال بدین. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Band چیست؟ به بررسی کیف پول ارز دیجیتال بند پروتکل می پردازیم.

بازار ارزهای دیجیتال در سال های گذشته رشدهای قیمتی زیادی داشته و همین موضوع باعث شده تا به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی تبدیل بشه. همچنین این موضوع باعث شد تا افراد زیادی پا به این بازار بذارن و اقدام به سرمایه گذاری کنند.

همچنین افراد همواره با مشکلاتی که باهاش روبرو بودن و هستن، پیدا کردن جایی امن برای نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال خودشون هست. به این منظور کیف پول های دیجیتالی زیادی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و سطح امنیت خاص خودشون، مورد استقبال افراد قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. بنابراین، شما نیز برای اینکه بتونین ارزهای دیجیتال خودتون رو در جایی امن نگهداری کنین، باید ابتدا بهترین و امن ترین والت دیجیتالی رو پیدا کنین و اون رو نصب کنین.

کیف پول های سخت افزاری نمونه هایی از والت های دیجیتالی هستن که سطح امنیت بالایی دارن و به همین دلیل محبوبیت زیادی به دست آوردن. در مقابل نیز کیف پول های نرم افزاری نیز وجود دارن که به دلیل رابط کاربری ساده و امنیت بالا، محبوبیت زیادی به دست اوردن. در ادامه برخی از انواع کیف پول ارز دیجیتال بند پروتکل رو برای شما معرفی و مورد بررسی قرار می دیم.

کیف پول لجر(Ledger):

کیف پول ارز دیجیتال Band

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال بند پروتکل، ولت سخت افزاری لجر هست. Ledger نوعی کیف پول سخت افزاری هست که سطح امنیت بالایی داره و همین موضوع باعث شده تا به یکی از محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری تبدیل بشه. همچنین شما نیز می تونین ارزهای دیجیتال و دارایی های خودتون رو در این ولت ذخیره کنین.

بهتره بدونین کیف پول سخت افزاری لجر محصول کمپانی لجر هست که در دو نسخه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس راه اندازی شده و عرضه بازار ارزهای دیجیتال شده. اگرچه کیف پول سخت افزاری لجر امنیت بالایی داره، ولی هزینه راه اندازی بالایی داره و همین موضوع باعث میشه تا زیادی مورد استقبال قرار نگیره.

کیف پول سخت افزاری لجر ظاهری شبیه به فلش داره و در بدنه فلزی خودش، دو دکمه فیزیکی داره که شما می تونین با استفاده از این دکمه ها معامله ها و تراکنش های خودتون رو تایید کنین.

همچنین شما می تونین این ولت رو با استفاده از کابل USB به کامپیوتر و با استفاده از کابل OTG به موبایل خودتون متصل کنین. بهتره بدونین کیف پول سخت افزاری لجر برای افزایش امنیت دارایی های کاربران، ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه. برای مثال وقتی شما می خواهین تا این ولت رو راه اندازی کنین، برای شما عبارت بازیابی داده میشه که باید این کلمات رو در جایی امن یادداشت کنین و در صورت لزوم از اون ها استفاده کنین.

کیف پول تراست ولت(Trust Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال Band

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال بند پروتکل، ولت نرم افزاری تراست ولت هست. trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که محبوبیت زیادی داره و افراد زیادی از این ولت استفاده می کنند.

همچنین کیف پول نرم افزاری تراست ولت توسط شخصی به اسم ویکتور رادچنکو راه اندازی شد و عرضه بازار ارزهای دیجیتال شد. بهتره بدونین این ولت به دلیل داشتن رابط کاربری ساده و سطح امنیت بالا محبوبیت زیادی به دست اورده و همین موضوع نیز باعث شد تا صرافی بایننس که یکی از معروف ترین و بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال هست، این ولت رو خریداری بکنه. این کار باعث شده تا کیف پول نرم افزاری تراست ولت به عنوان کیف پول رسمی بایننس شناخته بشه.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول نرم افزاری تراست ولت برای افزایش سطح امنیت دارایی های کاربران، ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم کرده. همچنین اگه دوست دارین تا ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره کنین، باید ابتدا این ولت رو بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS خودتون نصب کنین. علاوه بر این، شما می تونین از کیف پول نرم افزاری تراست ولت، نسخه پشتیبان تهیه کنین. منظور از تهیه نسخه پشتیبان این هست که کلمات کلیدی که برای شما داده میشه رو در جای امنی یادداشت کنین و در صورت لزوم از اون ها استفاده کنین. مقاله راهنمای نصب و راه اندازی تراست ولت در سایت ایران بایننس قرار داره و شما می تونین این مقاله رو مطالعه کنین.

کیف پول متامسک(MetaMask):

کیف پول ارز دیجیتال Band

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال بند پروتکل، ولت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask نوعی کیف پول نرم افزاری و رمزنگاری شده هست که از سطح امنیت بالایی برخوردار هست و تعداد ارزهای دیجیتال زیادی رو پشتیبانی می کنه.

همچنین این ولت با ویژگی های منحصر به فردی که ارائه می ککنه، به یکی از محبوب ترین کیف پول های ارز دیجیتال تبدیل شده که شما می تونین ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره کنین. همچنین این ولت، کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال اتریوم و توکن های ERC20 هست. بهتره بدونین متامسک در سسال 2016 توسط شخصی به اسم ارون دیویس و دن فینلای به صورت افزونه قابل نصب بر روی مرورگر راه اندازی شد.

کیف پول نرم افزاری متامسک توسط شرکت امنیتی Least Authority مورد بررسی قرار گرفت و به یکی از امن ترین کیف پول های رمزنگاری شده معرفی شد. همچنین کیف پول نرم افزاری متامسک تاکنون هیچ وقت مورد هک قرار نگرفته و امنیت بالایی داره. کیف پول نرم افزاری متامسک برای افزایش سطح امنیت دارایی کاربران ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم میکنه.

در زمان راه اندازی متامسک برای شما کلمات بازیابی داده میشه که شما باید این کلمات رو در جایی امن یادداشت کنین تا زمانی که کیف پول خودتون رو حذف کردین، بتونین با استفاده از اون ها کیف پول و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین.

کیف پول اتمیک ولت(Atomic Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال Band

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال band، والت نرم افزاری اتمیک ولت هست. بهتره بدونین امروزه یکی از بهترین و پر کاربردترین کیف پول ها برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال، ولت نرم افزاری اتمیک ولت هست که دارای ویژگی ها و کاربردهای بسیار زیادی هست که شما نیز می تونین از این ولت برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال خودتون استفاده کنین.

همچنین کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت با این هدف راه اندازی شده تا به قسمتی از اکوسیستم ارز دیجیتال تبدیل بشه و خدماتی رو برای کاربران در زمینه بازار ارزهای دیجیتال فراهم بکنه. به همین دلیل محبوبیت زیادی به دست اورده و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت نوعی کیف پول نرم افزاری هست که رابط کاربری ساده ای داره و حتی افراد مبتدی نیز می تونن به راحتی از این ولت استفاده کنند.

همچنین این ولت برای افزایش سطح امنیت دارایی کاربران ویژگی های امنیتی زیادی فراهم کرده و سطح امنیت بالایی نیز داره. علاوه بر این، شما می تونین این ولت رو بر روی سیستم عامل های اندروید و ios نصب کنین و ازش استفاده کنین. بهتره بدونین شما می تونین از این والت نسخه پشتیبان نیز تهیه کنین. منظور از تهیه نسخه پشتیبان این هست که کلمات بازیابی که برای شما داده میشه رو در جایی امن نگهداری کنین. مقاله اموزش نصب و راه اندازی اتمیک ولت در سایت ایران بایننس قرار داره و شما می تونین در صورت لزوم این مقاله رو مطالعه کنین.

 

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال Band چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز بند پروتکل برای شما ارائه کنیم و به بررسی اینده Band و کیف پول ارز دیجیتال Band بپردازیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال بند پروتکل نوعی پلتفرم اوراکل داده بین بلاک چین هست که این امکان رو داره تا اطلاعات دنیای واقعی رو به دست بیاره و اون رو به برنامه های روی بلاک چین انتقال بده. همچنین اگه دوست دارین تا ارز بند پروتکل رو خریداری کنین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال بند پروتکل چیست؟ (بررسی کامل ارز BAND)
سوال امنیتی :9+71 = ?