ارز دیجیتال تتر گلد(XAUT) چیست؟

1401/11/04
ارز دیجیتال تتر گلد(XAUT) چیست؟

تتر گلد(XAUT)؛ ارز دیجیتال تخصصی همانند بیت کوین و ریپل هست که توسط بنیاد تتر راه اندازی شده! چیزی در مورد ارز دیجیتال تتر گلد شنیدین؟ اصلا می دونین ارز دیجیتال تتر گلد چیست؟ می دونین این رمز ارز چه ویژگی هایی داره؟ گسترش روز افزون تکنولوژی بلاک چین و ارز دیجیتال باعث شده تا تقریبا همه دارایی ها به سمت ماهیت دیجیتالی شدن پیش برن. برای مثال به جای استفاده از بایگانی های سنتی برای ثبت و دسته بندی مدارک میشه از NFT ها استفاده کرد. دارایی های دیجیتال هزینه حمله ونقل و نگهداری و همچنین خطرات از دست رفتن دارایی رو کاهش میدن. نمونه ای از این دارایی های دیجیتال توکن هایی هستن که با پشتوانه طلا فعالیت می کنند.

این توکن ها با اینکه ماهیت دیجیتالی دارن، ولی قیمت و ارزش خودشون رو از طلا می گیرن. طلا همیشه یه پناهگاه امن برای سرمایه گذاران بوده، به خصوص زمانی که رکود اقتصادی به وجود میاد. تتر گلد یه محصول کاملا جدید هست که توسط تتر منتشر شده. ایده پشت تتر گلد داشتن یه ارز دیجیتال با پشتوانه طلا هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله ارز دیجیتال تتر گلد چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تتر گلد یا XAUT به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد بپردازیم و عملکرد تتر گلد رو مورد بررسی قرار بدیم تا قبل از خرید ارز دیجیتال تتر گلد اطلاعاتی درباره آن داشته باشید.

ارز دیجیتال تتر گلد چیست؟

ارز دیجیتال تتر گلد چیست؟

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم ارز دیجیتال تتر گلد یا Tether Gold رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که ارز دیجیتال تتر گلد چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که تتر به عنوان شرکت پشتیبان کننده از استیبل کوین USDT شناخته میشن. یه نوع دارایی دیجیتال هست که دارایی با ارزش دیگه رو تحت عنوان تتر گلد ایجاد کرده. این ارز با نماد XAUT معرفی میشه و در حال حاضر در رتبه 210 کریپتوکارنسی قرار داره. ارز دیجیتال تتر گلد دارایی منحصر به فرد با پشتوانه طلا هست و به عنوان یه استیبل کوین قدرتمند شناخته میشه.

جالب اینجاست که بدونین تتر گلد یه دارایی دیجیتال هست که توسط تیم TG Commodities Limited ارائه میشه. یه توکن کامل XAUT نشون دهنده یه اونس تروی خوب طلا از یه شمس طلای Good Delivery London هست. توکن XAUT رو میشه از طریق کیف پول تتر خریداران که بعد از خرید در اونجا صادر میشه به هر آدرسی در شبکه بلاک چین منتقل کرد. شمس های خاص طلا با هر آدرس زنجیره ای که تتر گلد در اون نگهداری میشه مرتبط میشه. توجه داشته باشین که تتر گلد یه محصول کاملا جدید هست که توسط تتر منتشر شده هست. ایده پشت تتر گلد داشتن یه ارز دیجیتال با پشتوانه طلا هست.

ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد

ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد

همونطور که گفتیم، تتر گلد یا XAUT نوعی توکن با پشتوانه طلا و هر یه واحد از این توکن برابر با یه انس طلا هست. شرکت تتر برای تهیه این پشتوانه با شرکت TG Commodities Limited همکاری می کنه و ذخیره طلای خودش رو در کشور سوئیس و با رعایت فاکتورهای امنیتی بالا و ضد سرقت نگهداری می کنه. تتر گلد ویژگی های زیادی داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد بپردازیم.

• یکی از ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد این هست که هزینه حمله و نقل پایین هست. با استفاده از طلای دیجیتال دیگه نیاز نیست سرمایه گذاران هزینه های زیادی بابت منتقل کردن طلا به مکان مورد نظر رو بدن و فقط با انجام یهه تراکنش مالک طلا میشن.

• یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد این هست که به عنوان سرمایه گذاری امن شناخته میشه. طلای دیجیتال یا تتر گلد می تونه جایگزین خوبی برای سهام ها و یا دلار در موارد ریسک گریزی باشه.

• یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد، حذف واسطه هاست. با استفاده از دارایی های دیجیتال خریدار و فروشنده به صورت مستقیم معامله می کنند و هیچ نهاد متمرکزی به عنوان شخص سوم باعث افزایش کارمزد و هزینه ها نمیشه.

• پشتیبانی 24 ساعته هم یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد هست. این پلتفرم دارای یه تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته برای پاسخگویی به کاربران خود هست.

مقاله پیشنهادی: معرفی 8 ارز دیجیتال با پشتوانه طلا

عملکرد تتر گلد چگونه است؟

عملکرد تتر گلد چگونه است؟

ارز دیجیتال تتر گلد که با نماد اختصاری xaut هم در بازار معامله میشه، توسط طلای ذخیهر شده پشتیبانی میشه. این طلاها در یه انبار امن در کشور سوئیس نگهداری میشن. توجه داشته باشین که توکن XAUT روی شبکه های اتریوم و ترون ساخته شده. طبق ادعای شرکت توسعه دهنده، ارز دیجیتال تتر گلد به عنوان یه توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم و به عنوان یه توکن TRC-20 در بلاک چین ترون در دسترس هست. خریداران می تونن ارز دیجیتال رو از کیف پول خودشون به ادرس های دیگه بفرستن. همچنین ارز دیجیتال تتر گلد به صورت مستقیم روی ذخیره سازی طلای فیزیکی نظارت می کنه. این طلاها در یه محیط امن با بهترین تدابیر امنیتی و ضد تهدیدی نگهداری میشه. تتر گلد به عنوان محصولی منحصر به فرد در نظر گرفته میشه که بین استیبل کوین های دیگه هزینه های نگهداری رو ارائه میده.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال تتر گلد چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تتر گلد یا XAUT به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال تتر گلد بپردازیم و عملکرد تتر گلد رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، تتر به عنوان شرکت پشتیبان کننده از استیبل کوین USDT شناخته میشن. یه نوع دارایی دیجیتال هست که دارایی با ارزش دیگه رو تحت عنوان تتر گلد ایجاد کرده. این ارز با نماد XAUT معرفی میشه و در حال حاضر در رتبه 210 کریپتوکارنسی قرار داره. تتر گلد ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه و مورد استقبال خیلی از معامله گران و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال تتر گلد(XAUT) چیست؟
سوال امنیتی :2+87 = ?