ارز دیجیتال توکو توکن چیست؟ (بررسی ارز دیجیتال TKO)

1401/06/14
ارز دیجیتال توکو توکن چیست؟ (بررسی ارز دیجیتال TKO)


هدف از ارائه مقاله ارز دیجیتال توکوتوکن TKO چیست؟ بررسی صفر تا صد توکو توکن، نحوه کار و عملکرد توکو توکن، بنیان گذاران TKO، مزایا و معایب TKO، قیمت توکو توکن و آینده TKO و کیف پول های توکو توکن و... هست.

بهتره قبل از شروع موضوع اصلی، مقدمه ای از ارزهای دیجیتال داشته باشیم. ارز دیجیتال هر ارزی هست که منحصرا به صورت الکترونیکی در دسترس هست. نسخه های الکترونیکی ارز در حال حاضر بر سیستم های مالی اکثر کشورها غالب هستن.

به عنوان مثال، در ایالات متحده، پول فیزیکی ایالات متحده در گردش تنها حدود یک دهم عرضه کلی پول هست. مابقی در انواع سپرده های بانکی به صورت الکترونیکی نگهداری میشه. که ارز دیجیتال رو از ارز الکترونیکی در حال حاضر در حساب های بانکی اکثر آمریکایی ها متمایز می کنه این هست که هرگز شکل فیزیکی به خود نمی گیره و خرید ارز دیجیتال تنها از بستر اینترنت و بصورت مجازی امکان پذیر هست. در حال حاضر، می تونین به یک دستگاه خودپرداز برین و یک رکورد الکترونیکی از دارایی ارز خودتون رو به دلار فیزیکی تبدیل کنین.

همیشه در یک شبکه کامپیوتری باقی میمونه و ازطریق وسایل دیجیتال مبادله میشه. بطور مثال، به جای استفاده از اسکناس دلاری، با انتقال ارز دیجیتال به خرده فروشان با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود، خرید انجام میشه. این کار ممکنه تفاوتی با نحوه برخورد شما با پول خود با استفاده از برنامه های پرداخت مانندVenmo ، Paypal یا Apple Pay نداشته باشه.

پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز مانند بیت‌کوین و اتریوم، که ارزش ذخیره‌سازی می‌کنن اما توسط هیچ مقام مرکزی مدیریت نمیشن، دولت‌ها و بانک‌های مرکزی در سراسر جهان در حال تحقیق در مورد امکان ایجاد ارزهای دیجیتال خود هستن که معمولاً به عنوان ارزهای دیجیتال بانک مرکزی شناخته میشن. احتمالا در بازار ارزهای دیجیتال با ارزهای زیادی برخورد داشتین و توکو توکن یکی از این ارزهاست. بنابراین در ادامه مقاله ارز دیجیتال TKO چیست؟ به مرفی این ارز می پردازیم. 

ارز دیجیتال توکو توکن چیست؟

ارز دیجیتال توکو توکن چیست؟

ما می تونیم در جواب به سوال ارز دیجیتال TKO چیست؟ این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال توکو توکن با نماد اختصاری TKO یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود 89.83 میلیون دلار، در رتبه 407 بازار قرار داره و سهم 0.004 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره. Toko Token که توسط Tokocrypto توسعه یافته، به عنوان توکن ابزار صرافی کار می کنه. برخلاف دیگر ارزهای رمزنگاری شده، TKO از یک مدل ترکیبی استفاده می کنه که CeFi و DeFi رو ترکیب می کنه. توکن همچنین دارای ساختار stakeable هست.

 علاوه بر این، دارایی دارای موارد استفاده مختلفی هست. Tokocrypto در سپتامبر 2018 راه اندازی شد و اولین نهاد ثبت شده در آژانس تنظیم مقررات معاملات آتی کالاهای اندونزی Bappebti در نوامبر همان سال بود. TKO، اولین ارز رمزنگاری شده اندونزیایی هست که یک مدل توکن ترکیبی منحصر به فرد ارائه میده. 

این توکن چندین هدف رو در پلتفرم بلاک چین توکوکریپتو انجام میده و به کاربران اجازه میده در مبادلات رمزنگاری، برنامه های سپرده و پس انداز، برنامه های کاربردی DeFi بین پلتفرمی و بازارهای NFT شرکت کنن. توکو توکن رسما در آوریل 2021 راه اندازی شد و از اون زمان توجه کاربران خصوصی و سازمانی رو به خودش جلب کرده. پلتفرم Tokocrypto در کنار بایننس ایجاد شد که به عنوان پشتوانه قابل توجهی برای پروژه و توسعه آینده اون عمل می کنه.

تاریخچه و بنیان گذاران ارز توکو توکن:

ارز توکو توکن

Pang Xue Kai موسس و مدیر عامل Tokocrypto هست. او در رشته مهندسی از دانشگاه ملی سنگاپور فارغ التحصیل شد و بلافاصله وارد حرفه فنی شد. سفر حرفه ای او به عنوان مهندس طراحی محصول برای TechnipFMC در سال 2015 آغاز شد. او دو سال رو با این شرکت گذروند و در سال 2017، شروع به بررسی ایده Tokocrypto کرد. این شرکت به طور رسمی در ژانویه 2018 راه اندازی شد. کای همچنین یکی از اعضای شورای حاکم اتاق بازرگانی سنگاپور هست.

 تگو کورنیاوان هارماندا مدیر عملیات توکوکریتپو هست. او در سال 2016 با یک دوره کارشناسی ارشد در اقتصاد توسعه از دانشگاه Gadjah Mada (UGM) فارغ التحصیل شد. حرفه حرفه ای او به عنوان نماینده توسعه محصول و بازخورد بازار برای Blaast در سال 2012 آغاز شد. در سال 2016، او مدیر ارشد مالی AMAZARA شد و در سال 2018 او به عنوان رهبر توسعه تجارت به Tokocrypto پیوست. از اون زمان، او در رتبه های بالاتری قرار گرفت و مدیر ارشد اجرایی شرکت شد.

چانگ یینگ لای، افسر ارشد استراتژی در Tokocrypto هست. او در سال 2015 با درجه ممتاز در رشته مهندسی از دانشگاه ملی سنگاپور فارغ التحصیل شد. پس از فارغ التحصیلی، به عنوان مهندس طراحی محصول به TechnipFMC پیوست و در سال 2018 مدیر توسعه کسب و کار توکوکریپتو شد. در سال 2020، لای رتبه خودش رو در شرکت ارتقا داد و CSO شد.

نحوه کار و عملکرد توکو توکن:

توکو توکن

در این پارت از مقاله توکو توکن چیست؟ به بررسی نحوه عملکرد پلتفرم توکو توکن کی پردازیم که احتمالا سوالاتی در رابطه باهاش دارین.

TKO توکن صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در اندونزی به نام Tokocrypto هست. در مقایسه با دیگر توکن‌های مبادله ارزهای دیجیتال، تفاوت اون با سایر توکن‌های این هست که مدل متفاوتی داره. این نشانه بالاترین حجم مبادلات اندونزی هست. TOKO Coin اولین پروژه دارایی‌های رمزنگاری محلی اندونزی و همچنین ارائه ICO بود. TOKO Coin به عنوان یک مدل توکن ترکیبی به نظر سرمایه گذاران میرسه. این توکن به دلیل سرعت و هزینه کم تراکنش یکی از توکن های سودمند هست. 

دارای سیستمی هست که تراکنش های مبادله ای به سرعت تایید میشن. این فرصت رو برای انتقال بین کیف پول ها 24/7 با هزینه های کم تراکنش ارائه میده.TKO اهداف مختلفی رو در پلتفرم بلاک چین توکوکریپتو انجام میده و به کاربران امکان میده در مبادلات رمزنگاری، برنامه های سپرده و پس انداز، برنامه های کاربردی DeFi کراس پلتفرم و بازارهای NFT شرکت کنن. توکو توکن به طور رسمی در آوریل 2021 راه اندازی شد و از اون زمان توجه کاربران خصوصی و شرکتی رو به خود جلب کرد. پلتفرم توکوکریپتو به طور مشترک با بایننس ایجاد شد و به عنوان یک پشتیبان مهم برای پروژه و توسعه آینده اون عمل کرد.

ویژگی های ارز دیجیتال توکو توکن:

ارز دیجیتال توکو توکن

پلتفرم توکو توکن (TKO) شامل مکانیسم‌های امنیتی بالایی برای افزایش ایمنی کلی دارایی‌های کاربران خواهد بود. در کنار حفاظت، قرارداد هوشمند جدید دارای ویژگی‌های فنی بهتر و در نتیجه فضای ساده و راحت بیشتری خواهد بود. این استراتژی با دقت برنامه ریزی شده بنابراین هم استانداردهای ایمنی و هم عملکرد کاربران رو به خوبی تضمین و تقویت می‌کنه.

• اولین و جامع‌ترین اکوسیستمCeDeFi 

پلتفرم توکو توکن (TKO) برنامه داره، رهبری محصولات DeFi شبکه توکو توکن از جمله ماینینگ پول و NFT Arcade BIDR رو به عهده بگیره، و البته به عنوان یک بورس پایدار اوراق بهادار اندونزیایی واسطه ای برای اندونزیایی‌ها برای مشارکت بیشتر در مالی در DeFi خواهد بود.

• تجارت بی‌نظیر و رشد جامعه

ارز دیجیتال توکو توکن یک بورس دارایی دیجیتال هست که در حجم معاملات و ثبت نام کاربران رکورد شکنی کرده و در راه تبدیل شدن به برجسته‌ترین صرافی دیجیتال در اندونزی هست.

• دروازه ارزهای فیات برای پروژه‌های DeFi

با بهره گیری از جفت سازی BIDR ، پلت فرم TKO یک دروازه فیات بدون دردسر برای دسترسی آسون به دارایی‌های رمزنگاری شده و فناوری مالیات غیرمتمرکز (DeFi) در آینده نزدیک خواهد بود.

مزایا و معایب پلتفرم توکو توکن:

در این پارت از مقاله ارز دیجیتال توکو توکن چیست؟ به بیان برخی از مزایا و معایب پلتفرم توکو توکن می پردازیم که جزو مهم ترین فاکتورها در خرید و سرمایه گذاری ارزها به شمار میرن.

مزایای پلتفرم Toko Token:

• فرآیندهای انجام شده با سکه TKO در بورس در مدت زمان کوتاهی انجام میشه. برای نقل و انتقالات برون مرزی در وسط کیف پول، چند دقیقه کافی هست تا فرآیند انجام بشه.

• دارندگان TKO می تونن از طریق عضویت در پلتفرم صرافی در آموزش های سرمایه گذاری در بلاک چین و ارزهای دیجیتال شرکت کنن.

• قیمت فرآیند بورس بسیار پایین هست. قیمت بالای فرآیند به عنوان یک مشکل بزرگ در بلاک چین های شناخته شده مانند ETH دیده میشه.

• TKO یک ارز دیجیتال الگوریتم اثبات سهام هست. این به این معنی هست که کاربران می تونن در سررسید با قفل کردن توکن های خود با سررسید معقول درآمد غیرفعال کسب کنن.

معایب پلتفرم Toko Token:

• کوین TKO مانند سایر ارزهای رمزنگاری شده دارای نوسان قیمت بالایی هست. دارایی های با نوسان بالا در محدوده وسیع تری در هر دو جهت صعودی و نزولی نوسان دارن. به همین دلیل، این نوع دارایی ها اغلب به عنوان یک وسیله سرمایه گذاری پرخطر در نظر گرفته میشن.

چه چیزی توکو توکن رو منحصر به فرد می کنه؟

ارز دیجیتال توکو توکن

 Tokocryptoو Toko Token ادعا می کنن که فناوری انقلابی رو به دنیای مالی در اندونزی وارد می کنن. Tokocypto به عنوان اولین شرکتی که فناوری بلاک چین و توکن های ترکیبی رو در یک پلت فرم واحد به کار می گیره، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) رو برای عموم مردم در اندونزی به ارمغان میاره. پلتفرم توکوکریپتو با ترویج فرصت‌های تجاری جدید و رشد جامعه، از قدرت‌های غیرمتمرکز زنجیره بلوکی استفاده می‌کنه تا به اندونزیایی‌ها اجازه بده بخشی از یک سیستم مالی جهانی مدرن باشن. این پلتفرم طیف وسیعی از قابلیت‌ها رو ارائه می‌کنه که به جمع رو به رشدی از مشتریان پاسخ میده.

چند سکه توکو توکن (TKO) در گردش وجود داره؟

توکو توکن (TKO)

ارز دیجیتال TKO دارای مجموع و حداکثر عرضه 500,000,000 توکن TKO هست. از این تعداد، 20 درصد به بنیاد توکوسیپتو تعلق گرفت و به مدت پنج سال به صورت نیمه سالانه توزیع خواهد شد. 17 درصد دیگه به بازاریابی و تبلیغات توکن توکو و پلتفرم توکوکریپتو اختصاص یافت.

 15 درصد از کل عرضه توکن بین اعضای تیم موسس به عنوان پاداش برای شرکت در پروژه توزیع شد. مشارکت ها و همکاری های اکوسیستم استراتژیک 17 درصد دیگه از عرضه رو دریافت کردن. 3% Tokocrypto از تمام توکن ها رو به عنوان پاداش استخراج و 2٪ اضافی رو به عنوان پاداش برای مشاوران پروژه کنار گذاشته. این شرکت 10 درصد از عرضه رو از طریق ایردراپ های اجتماعی توزیع کرد و 1 درصد از توکن ها رو برای فروش خصوصی اختصاص داد.

شبکه توکن توکو (Toko Token) چگونه ایمن هست؟

توکو توکن یک توکن زنجیره هوشمند بایننس یا یک سکه BEP20 هست. BEP20 یک استاندارد توکن مناسب برای توسعه‌دهندگان هست که به هر کسی اجازه میده ارزهای دیجیتال یا توکن‌های قابل تعویض رو در زنجیره هوشمند Binance مستقر کنه. علاوه بر این، دارایی‌های دیجیتال پیشرو در زنجیره‌های دیگه رو می‌توان در قالب توکن‌های BEP20 متصل به بلاک چین منتقل کرد.

 زنجیره هوشمند بایننس از مکانیسم‌های اجماع اثبات سهام (dPoS) و اثبات اعتبار (PoA) برای ایمن کردن اعتبارسنجی تراکنش در زنجیره استفاده می‌کنه. در این مدل، اعتبارسنجی‌های منتخبی وجود دارن که به نوبت تراکنش‌ها رو در شبکه تأیید می‌کنن و وظیفه دارن بلوک‌ها رو به شیوه‌ای PoA تولید کنن، که سهم و شهرت اونها رو در جامعه در نظر می‌گیره. برای تبدیل شدن به اعتبار، یک کاربر باید ارز دیجیتال بایننس کوین رو به اشتراک بذارن.

از کجا می توان توکن توکو (TKO) خرید؟

به عنوان یک توکن زنجیره هوشمند بایننس، بهترین گزینه برای خرید TKO از طریق صرافی ارز دیجیتال بایننس هست. این بزرگترین حجم معاملات TKO/USDT تا آوریل 2021 هست.

بررسی قیمت و اینده توکو توکن:

قیمت و اینده توکو توکن

بررسی و تحلیل آینده و قیمت ارز های دیجیتال جزو فاکتور های مهم سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به شمار میره. توکو توکن هم از این مورد مستثنا نیست و برای سرمایه گذاری بهتر، اطلاع از آینده توکو توکن قابل اهمیت هست.همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی داره و همین امر باعث میشه تا پیش بینی قیمت و اینده توکو توکن کار سختی بشه. بنابراین در این پارت از مقاله ارز دیجیتال توک. توکن چیست؟ به بررسی آینده توکو توکن می پردازیم. همون

توکو توکن یک ارز دیجیتال نسبتاً جدید هست، قیمت اون در آینده می‌تونه در هر جهتی روند صعودی یا نزولی داشته باشه. بسیاری از کارشناسان ارز دیجیتال قیمت Toko Token رو بارها پیش بینی کردن. پیش بینی میشه اینده TKO می‌تونه در سال فعلی 2022 به قیمت بالاتری از قیمت فعلی خودش برسه و می تونیم با توجه به این توضیحات، اینده توکو توکن رو درخشان پیش بینی کنیم.

 بر این اساس گزارش ResearchAndMarkets.com در دسامبر 2019 که بازار جهانی فناوری فزاینده، نشان دهنده کاربرد بیشتر بلاک چین در خدمات مالی در سراسر جهان هست. این تحقیق کشورهای جنوب شرقی آسیا رو تحت پوشش قرار داد و پیش بینی کرد حجم بازار بلاک چین تا سال 2023 به 23.3 میلیارد دلار برسه که این ارز هم از این قاعده مستثنی نبوده و احتمال داره که یکی از محبوب‌ترین ارزهای آسیایی بشه که کشورهای همسایه و کل جهان در آن سرمایه‌گذاری می‌کنن. اگه ارز توکو توکن مورد توجه دولت اندونزی قرار گرفته و حمایت خودش رو نشونه بده، به نظر می‌رسه رشد و جهش قابل توجهی رو تجربه خواهد کرد.

از فاکتورهایی که روی قیمت TKO تاثیر می ذارن می تونیم به جنگ اقتصادی کشورها، میزان تقاضای مردم، اختلالات در پلتفرم ها و... اشاره کنیم. بنا به این دلایل پیشبینی قیمت و آینده TKo و سایر رمزارز ها سخت هست. در ادامه این پارت به بررسی قیمت توکو توکن از سال 2022-2026 می پردازیم.

پیش بینی قیمت توکن توکو 2022:

با توجه به تحلیل‌های فنی در مورد داده‌های قیمت گذشته TKO، پیش‌بینی شده که قیمت توکو توکن در سال 2022 به حداقل سطح 0.86 دلار برسه. قیمت TKO می تونه با میانگین قیمت معاملاتی 0.89 دلار به حداکثر سطح 1.01 دلار صعود کنه.

پیش بینی قیمت توکن توکو 2023:

پیش‌بینی میشه که قیمت توکو توکن در سال 2023 به مینیمم سطح 1.25 دلار برسه. قیمت توکو توکن می‌تونه به ماکسیمم سطح 1.51 دلار با میانگین قیمت 1.29 دلار در طول سال 2023 برسه.

پیش بینی قیمت TKO برای 2024-2025:

با توجه به قیمت پیش‌بینی‌شده و تحلیل تکنیکال، پیش‌بینی میشه که قیمت Toko Token در سال 2024 به حداقل سطح 1.87 دلار برسه. قیمت TKO می تونه با میانگین قیمت معاملاتی 1.94 دلار به حداکثر سطح 2.19 دلار برسه. انتظار میره قیمت 1 توکو توکن در سال 2025 به حداقل سطح 2.66 دلار برسه. قیمت TKO می تونه به حداکثر سطح 3.34 دلار با میانگین قیمت 2.76 دلار در طول سال 2025 صعود کنه.

پیش بینی قیمت توکن توکو 2026:

 پیش‌بینی میشه که قیمت ارز دیجیتال TKO در سال 2026 به پایین‌ترین سطح ممکن یعنی 3.65 دلار برسه. طبق تحقیقات، قیمت ارز دیجیتال TKO می‌تونه به حداکثر سطح ممکن 4.63 دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده 3.78 دلار برسه.

کیف پول های ارز دیجیتال Toko Token:

کیف پول های ارز دیجیتال Toko Token

اگه قصد خرید و سرمایه گذاری توکو توکن رو دارین و می خواین توکن هاتون رو در فضایی امن ذخیره کنین، باید از کیف پول هایی که از توکن هایی که از ارز دیجیتال TKO پشتیبانی می کنن، استفاده کنین. بنابراین در این بخش از مقاله ارز دیجیتال توکو توکن چیست؟ به بررسی کیف پول های ارز دیجیتال TKO می پردازیم.

کیف پول نرم افزاری Meta mask (متامسک):

کیف پول های ارز دیجیتال توکوتوکن

متامسک (Metamask) یکی از کیف پول‌های رسمی و معتبر هست که به صورت افزونه‌ای روی مرورگرهای کامپیوتر فعالیت می‌کند. با این نرم‌افزار می‌تونین به راحتی به ذخیره‌سازی اتریوم و توکن‌های مبتنی بر اتریوم (ERC-20) من جمله ارز فیرو بپردازین. بدون اغراق متامسک رو می‌توان بیش از یک کیف پول دانست چراکه علاوه بر تمام امکاناتی که کیف‌پول‌ها ارائه میدن، این افزونه امکان تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز (D-apps) و قراردادهای هوشمند رو نیز داره.

کیف پول نرم افزاری Trust wallet (تراست ولت):

کیف پول های ارز دیجیتال تراست ولت

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال توکو توکن، ولت نرم افزاری تراست ولت هست. تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران هست و مکانی عالی برای ذخیره ارز دیجیتال TKO به شمار میره. اگه به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده آشنا شدین و سرمایه گذاری تون رو شروع کردین یا صرفا به دنبال مکانی برای ذخیره رمز ارزهای Firo خودتون در یک دستگاه ایمن هستین، کیف پول نرم افزاری مختص Android و IOS، تراست ولت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبانی که ارائه می ده، گزینه مناسبی هست. مقاله آموزش نصب تراست ولت رو می تونین برای نحوه استفاده از این کیف پول استفاده کنین.

کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor):

کیف پول های ارز دیجیتال Toko Token

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال توکو توکن، والت سخت افزاری ترزور هست. کیف پول ترزور تی نسل جدید کیف پول های دیجیتالی شرکت ترزور از بهترین کیف پول های موجود در بازار هست. این کیف پول طوری طراحی شده که با اطمینان از بیت کوین، ارزهای دیجیتالی و سایر رمزهای خودتون مواظبت کنین. این کیف پول از بیش از 1000 ارز دیجیتال من جمله ارز توکو توکن پشتیبانی می کنه و امروزه جزو ولت های محبوب بشمار میره.

کیف پول سخت افزار لجر نانو اکس (Ledger Nano X):

کیف پول های ارز دیجیتال Toko Token

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال توکو توکن، ولت سخت افزاری لجر هست. لجر نوعی کیف پول سخت افزاری هست که به شما کمک می‌کنه بر ارز‌های دیجیتال خودتون کنترل بیشتری داشته باشین و امنیت اونها رو حفظ کنین. این کیف پول در واقع دستگاهی هست که کلید‌های خصوصی ارز‌های دیجیتال شما را در محیطی امن و منفصل از اینترنت، نگه داری می‌کنه. 

به علاوه، به شما کمک می‌‌کنه که ارز‌های دیجیتال Toko Token و سایر ارزها رو مدیریت کنین. این مدل بعد از مدل لجر نانو اس وارد بازار شد و برخی امکانات مضاعف، از جمله بلوتوث و صفحه نمایش بزرگ تر، رو ارائه میده. سایر کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری دیگه ای که از توکو توکن پشتیبانی می کنن استفاده کنین. می تونیم به کیف پول های Coinomi wallet، Atomic wallet، Binance chain wallet و... اشاره کنیم.

نتیجه و جمع بندی:

تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال TKO چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز توکو توکن بپردازیم و اطلاعات مفید و کاربردی در رابطه با توکو توکن خدمتتون ارائه کنیم. همونطور که گفتیم TKO توکن صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در اندونزی به نام Tokocrypto هست و در مقایسه با دیگر توکن‌های مبادله ارزهای دیجیتال، تفاوت اون با سایر توکن‌ها این هست که مدل متفاوتی داره و این نشانه بالاترین حجم مبادلات اندونزی هست.

 TOKO Coin اولین پروژه دارایی‌های رمزنگاری محلی اندونزی و همچنین ارائه ICO بود. TOKO Coin به عنوان یک مدل توکن ترکیبی به نظر سرمایه گذاران میرسه. این توکن به دلیل سرعت و هزینه کم تراکنش یکی از توکن های سودمند هست. دارای سیستمی هست که تراکنش های مبادله ای به سرعت تایید میشن. انتظار میره توکو توکن در سال های آینده پیشرفت زیادی داشته باشه. اگه بعد از مطالعه مقاله ارز دیجیتال توکو توکن چیست؟ قصد خرید توکو توکن و سرمایه گذاری دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس کمک بگیرین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال توکو توکن چیست؟ (بررسی ارز دیجیتال TKO)
سوال امنیتی :4+77 = ?