ارز دیجیتال دکسی چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال DEXE)

1401/06/14
ارز دیجیتال دکسی چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال DEXE)


ما می خواهیم در مقاله ارز دیجیتال دکسی چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال دکسی برای شما ارائه کنیم و به بررسی آینده دکسی و کیف پول ارز دیجیتال DEXE بپردازیم. با توجه به اینکه قراره در این مقاله اطلاعاتی در مورد ارز دکسی برای شما ارائه کنیم، بهتره ابتدا مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال داشته باشیم تا بتونین به راحتی مفهوم ارز دکسی رو درک کنین.

بهتره بدونین بازار ارزهای دیجیتال بازار نوپایی هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیاد در سال های گذشته محبوبیت زیادی به دست آورده و یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با مارکت بالا شناخته میشه. همچنین افراد زیادی وارد این بازار شدن که برخی از اون ها به دلیل داشتن اطلاعات و دانش کافی تونستن سودهای زیادی به دست بیارن و برخی نیز ضررهای زیادی کردن.

جالب اینجاست که بدونین ارزهای دیجیتال شکل دیجیتالی پول های رایج هستن که فقط در فضای اینترنت مورد استفاده قرار می گیرن و در دنیای واقعی قابل لمس نیستن. همچنین ارزهای دیجیتال ویژگی ها و مزیت های زیادی دارن که همین امر باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیارن.

یکی از مزیت های ارزهای دیجیتال این هست که به صورت غیر متمرکز فعالیت می کنند و تحت نظارت دولت یا نهاد خاصی نیستن و شما می تونین به راحتی بدون نیاز به شخص ثالث، معامله های خودتون رو انجام بدین. نکته قابل توجه این هست که ارزهای دیجیتال در حوزه های مختلفی فعالیت دارن. از جمله از این حوزه ها می تونیم به فضای دیفای، متاورس، وب تری Web3 و... اشاره کنیم.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و مزیت های خاص خودشون، مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست آوردن. شاید در این میان اسم ارز دکسی رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد اون به دست بیارین. به همین منظور ما در مقاله ارز دیجیتال دکسی چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال دکسی، آینده دکسی و کیف پول ارز دیجیتال DEXE برای شما ارائه می کنیم.

ارز دیجیتال دکسی چیست؟

ارز دیجیتال دکسی چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال دکسی چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال دکسی با نماد اختصاری DEXE نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 26.21 میلیون دلار و سهم 0.001 درصدی از کل بازار، در رتبه 733 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. همچنین ارز دکسی نوعی پلتفرم تجارت اجتماعی غیر متمرکز هست که با این هدف راه اندازی شده تا بهترین استراتژی های معاملاتی رو کپی کنه. همچنین ارز دکسی نیز مثل بقیه رمز ارزها قصد داره تا نوعی سیستم باز و غیر متمرکز رو راه اندازی بکنه و خدمات و امکانات زیادی رو به کاربران ارائه بکنه.

جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال Dexe نوعی پلتفرم تجارت اجتماعی هست که از طریق سازمان غیر متمرکز مستقل مثل DAO فعالیت می کنه و امکانات و خدماتی نظیر این پلتفرم به کاربران ارائه می کنه. همچنین ارز دیجیتال Dexe به عنوان یه پروتکل غیر متمرکز هست که بر روی بلاک چین ارز دیجیتال اتریوم قرار داره و قصد داره تا یه فروشگاه برای تجارت محصولات DeFi رو راه اندازی بکنه.

بهتره بدونین تا پلتفرم دکسی تعداد زیادی از ابزارهای معاملاتی رو برای گاربران خود ارائه می کنه و از جمله از این ابزارها می تونیم به خودکار، ابزاراهای فهرست بندی، آموزش و یادگیری و اجرای تجارت اجتماعی غیر متمرکز اشاره کنیم. به این ترتیب این رمز ارز به دلیل داشتن کاربردهای زیاد در معاملات و خرید و فروش ها، محبوبیت زیادی به دست آورده.

به عبارت دیگه ارز دکسی خودش رو به عنوان یه پلتفرم سرمایه گذاری اجتماعی نیز معرفی می کنه که استراتژی های معاملاتی برتر رو تکرار می کنه. همچنین این امکان برای هر سرمایه گذار وجود داره تا در این پلتفرم یا چندین توکن داشته باشه و فعالیت خودش رو انجام بده. هر توکن نیز توسط یه دارایی واقعی پشتیبانی میشه و قیمت اون به مهارت و استعداد سرمایه گذار بستگی داره.

نحوه کار پلتفرم دکسی چگونه است؟

پلتفرم دکسی

نوبت این رسیده تا در این بخش از مقاله ارز دیجیتال دکسی چیست؟ اطلاعاتی در مورد نحوه کار پلتفرم دکسی برای شما ارائه کنیم. بهتره بدونین که پلتفرم دکسی نوعی پلتفرم غیر متمرکز هست که از استراتژی های معاملاتی تریدرها اطلاعات جمع آوری می کنه و اون ها رو کپی می کنه. همچنین پلتفرم دکسی در زمینه مالی غیر متمرکز، نوعی موتور معاملاتی کپی شده کامل رو برای کاربران ارائه می کنه.

بنابراین، به دلیل اینکه پلتفرم Dexe در زمینه تجارت ها و معامله ها کاربردهای زیادی داره و استراتژی های معاملاتی ارائه می کنه، مورد استقبال خیلی از معامله گران قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست آورده.

جالب اینجاست که بدونین ارز دکسی نوعی رمز ارز هست که در سال 2020 روی شبکه اتریوم برای خدمت به حوزه مالی غیر متمرکز DeFi پلتفرم دکسی راه اندازی شده که خودش رو به عنوان نوعی پلتفرم غیر متمرکز تجارت اجتماعی معرفی می کنه. همچنین توکن DEXE ارز دیجیتال بومی پلتفرم دکسی هست که به کمک پلتفرم خودش و توسط قراردادهای هوشمند مستتقل که شامل دارایی های رمزنگاری غیر متمرکز و ابزارهای رمز ارز مجازی هست، فعالیت می کنه. همچنین این توکن کاربردهای زیادی داره و از زمان راه اندازی تاکنون محبوبیت زیادی به دست اورده و مورد استفاده خیلی از افراد قرار گرفته.

نکته قابل توجه این هست که پلتفرم دکسی دو فرایند مهم داره که یکی از اون ها بازخرید و توزیع خودکار توکن ها، اختصاص پاداش ماینرها از بین دارندگان توکن و سوزوندن توکن ها برای پرداخت درصد پاداش معامله گران هست و عملکرد مهم دیگه این پلتفرم فراهم کردن مشارکت در Dexe DAO هست. بهتره بدونین برای شرکت در Dexe.network و استفاده از مزیت های معامله اجتمای اون نیازی به توکن دکسی نیست.

سازمان غیر متمرکز DeXe چیست؟

سازمان غیر متمرکز DeXe

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال DEXE چیست؟ در موردش برای شما توضیحاتی ارائه کنیم، در مورد سازمان غیر متمرکز DEXE هست. بهتره بدونین تا قبل از اینکه فناوری بلاک چین راه اندازی بشه و شروع به فعالیت بکنه، خیلی از سازمان ها و پروژه ها متمرکز بودن و توسط فرد دیگه ای مدیریت و کنترل میشدن.

در کنار اینکه متمرکز بودن مزیت هایی داشت، معایب زیادی نیز داشت که از جمله از این معایب می تونیم به شکست، محدودیت ها، سانسور و تصمیم گیری نا عادلانه اشاره کنیم. همچنین یه سازمان یا پروژه غیر متمرکز کاملا برعکس سامزان متمرکز فعالیت می کنه و مزیت های زیادی نیز داره.

جالب اینجاست که بدونین سازمان های غیر متمرکز یا سیستم های DAO که بر روی فناوری بلاک چین فعالیت می کنند، سهم کلی کاربران رو فراهم می کنند و به صورت آزاد فعالیت می کنند. همچنین در سازمان های غیر متمرکز هیچ مشکلی مثل شکست، محدودیت ها، سانسور و تصمیم گیری عالانه وجود نداره و تصمیم گیری در این سازمان ها به صورت شفاف انجام میشه.

علاوه بر این، سازمان غیر متمرکز DEXE مسئولیت پروژه های فنی و بازاریابی پلتفرم دکسی رو بر عهده داره و کاربران این پلتفرم این امکان رو دارن تا هر جور که دوست دارن در این پلتفرم فعالیت داشته باشن. کاربران این اجازه رو دارن تا پیشنهادهایی رو برای توسعه پلتفرم بفرستن و در مورد اونها رای بدن.

به عبارت دیگه اگه کاربران سازمان غیر متمرکز DEXE از خدمات ارائه شده، راضی نباشن می تونن بدون هیچ ایراد و مشکلی از اون خارج بشن. همچنین این سازمان خطرات مالی صفر رو شامل میشه. بهتره بدونین که عضو شدن در سازمان غیر متمرکز Dexe تقریبا راحت تر از سازمان های متمرکز هست. همونطور که گفتیم، کاربران برای استفاده از ابزارهای تجارت اجتماعی نیازی به نگه داشتن توکن DEXE ندارن، ولی برای عضویت در سازمان غیر متمرکز Dexe نیاز دارن تا توکن DEXE رو خریداری کنند. 

ویژگی های ارز دیجیتال DEXE:

ارز دیجیتال DEXE

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی های خاص خودشون، مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. ارز دیجیتال DEXE نیز ویژگی های زیادی داره که در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Dexe چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال دکسی می پردازیم.

• بازخرید و توزیع خودکار توکن ها

یکی از ویژگی های ارز دکسی که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره و مورد استقبال قرار بگیره این هست که توکن ها رو به صورت خودکار بازخرید و توزیع می کنه. همچنین پاداش ماینرها رو از بین دارندگان توکن و سوزوندن توکن ها به دست میاره. همچنین پلتفرم دکسی توکن DEXE رو به عنوان پاداش نیز به معامله گران و سرمایه گذاران این ارز دیجیتال میده.

• مشارکت در DeXe DAO

یکی دیگه از ویژگی های ارز دکسی این هست که امکان مشارکت در DeXe DAO رو فراهم می کنه. بهتره بدونین برای شرکت در DeXe DAO و استفاده از خدمات این پروتکل نیاز نیست که توکن های دکسی رو در اختیار داشته باشین و یا هولدر این رمز ارز باشین.

• ارائه استراتژی های معاملاتی

یکی دیگه از ویژگی های ارز دکسی این هست که این پلتفرم استراتژی های برتر رو در بین معامله گران کپی می کنه و اون ها رو برای کاربران ارائه می کنه. به این ترتیب شما می تونین با عضویت در پلتفرم DeXe بهترین استراتژی های معاملاتی رو پیدا کنین.

هدف اصلی پلتفرم DeXe چیست؟

پلتفرم DeXe

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال دکسی DeXe چیست؟ اطلاعاتی در مورد هدف اصلی پلتفرم دکسی برای شما ارائه کنیم. بهتره بدونین که سازمان غیر متمرکز DeXe به تازگی نرخ رشد بسیار بالایی داشته که تحت تاثیر عوامل مختلفی این اتفاق افتاده. همچنین بر اساس منبع های دیفای پالش، هم اکنون حجم دلار قفل شده یا سپرده گذاری شده در حوزه دیفای نسبت به سال گذشته حدود 10 برابر زیادی شده و به 7 میلیارد دلار رسیده که میشه این نتیجه رو گرفت که محبوبیت این حوزه روز به روز در حال افزایشه و سرمایه گذاران و معامله گران زیادی دوست دارن تا در این حوزه سرمایه گذاری کنند.

افزایش محبوبیت سیستم های غیر متمرکز دیفای باعث میشه تا بانک های غیر متمرکز به وجود بیان و پروژه های مختلف در زمینه وام، بیمه، کوین و... به وجود بیان و خدمات و امکانات زیادی رو به مردم ارائه بدن. همچنین سازمان غیر متمرکز DeXe بر اساس اصول DAO فعالیت می کنه. به عبارت دیگه کاربران در این شبکه همه معامله های مالی که از طریق کیف پول شخصی انجام میشه رو کاملا تحت کنترل دارن و هیچ شخصی در روند کار دخالت نمی کنه. به همین دلیل پلتفرم دکسی محبوبیت زیادی به دست میاره و می خواد تا توسعه و گسترش خودش رو به همین شکل ادامه بده تا سرمایه زیادی به دست بیاره.

جالب اینجاست که بدونین برای فعالیت در این پلتفرم نیاز دارین تا ابزار مدیریت پول که امن و غیر متمرکز باشه رو در اختیار داشته باشین. همچنین پلتفرم DeXe این امکان رو به کاربران میده تا با خیال راحت در یه محیط غیر متمرکز سرمایه گذاری کرده و فقط با استفاده از کیف پول خودشون خطرها و امور مالی خودشون رو کنترل کنند. نکته قابل توجه این هست که ارز دیجیتال دکسی چند وقت بود که به صورت آزمایشی فعالیت می کرد و اکنون چند ماهی هست که به صورت رسمی در بازار ارزهای دیجیتال عرضه شده.

بررسی قیمت و آینده دکسی:

قیمت و آینده دکسی

یکی از موضوعاتی که سرمایه گذاران و معامله گران در هنگام سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال دکسی بهش توجه دارن، بررسی قیمت و اینده دکسی هست. شما نیز اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال DeXe رو دارین، بهتره ابتدا قیمت و اینده دکسی رو بررسی کنین. همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال دارای نوسانات قیمتی زیادی هست که همین امر باعث میشه تا پیش بینی قیمت و اینده ارزهای دیجیتال کار سختی بشه و نتونین به راحتی اینده ارز دیجیتال مورد نظر خودتون رو پیش بینی و بررسی کنین. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال DeXe چیست؟ به بررسی قیمت و اینده دکسی می پردازیم.

همونطور که در بخش قبلی نیز گفتیم، ارز دیجیتال دکسی مدت ها قبل به صورت آزمایشی فعالیت می کرد و الان حدود چند ماهی هست که وارد بازار ارزهای دیجیتال شده. به همین دلیل از اونجایی که این رمز ارز مدت زیادی نیست که در بازار فعالیت می کنه، نمیشه به این زودی قیمت و اینده دکسی رو پیش بینی کرد. ولی به طور کلی می تونیم بگیم که با توجه به اهداف و ویژگی های این رمز ارز و شرایطی که توسعه دهنده ها در مورد اون با هم بحث می کنند، آینده DeXe درخشان میشه و میشه انتظار داشت تا قیمت دکسی در آینده رشد زیادی می کنه. بنابراین این ارز دیجیتال گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری هست.

بهتره بدونین قیمت DeXe نیز مثل بقیه ارزهای دیجیتال تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلفی هست و برای پیش بینی قیمت و اینده DeXe باید فاکتورها و عوامل زیادی رو مورد بررسی قرار بدیم. از جمله از این عوامل می تونیم به وضعیت اقتصادی کشورها، میزان تقاضا برای خرید و فروش رمز ارز، اخبارها و رسانه ها و... اشاره کنیم. به این ترتیب برای اینکه بتونین پیش بینی دقیق تری نسبت به قیمت و اینده DeXe داشته باشین، باید این عوامل رو مورد توجه قرار بدین تا دچار اشتباه نشین.

کیف پول ارز دیجیتال دکسی:

کیف پول ارز دیجیتال دکسی

شاید بعد از اینکه اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال دکسی و اینده DeXe به دست آوردین، دوست داشته باشین تا این ارز دیجیتال رو خریداری کنین و سرمایه گذاری کنین. ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال دکسی کنین،با انواع کیف پول ارز دیجیتال دکسی اشنایی داشته باشین تا در ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال دکسی دچار مشکل نشین. چون همونطور که می دونین نگهداری و ذخیره ارز دیجیتال در صرافی کار درستی نیست و باید بعد از خریداری اون ها رو به کیف پول انتقال بدین. به همین منظور ما در این بخش از مقاله ارز دیجیتال DeXe چیست؟ به بررسی و معرفی کیف پول ارز دیجیتال دکسی می پردازیم.

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشت، به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با مارکت کپ بالا تبدیل شد. به همین دلیل افراد زیادی وارد این بازار شدن و اقددام به سرمایه گذاری کردن، ولی همیشه با مشکلی که باهاش روبرو هستن این هست که به دنبال جایی امن برای ذخیره و نگهداری از ارزهای دیجیتال خودشون هست. به همین منظور شرکت ها و کمپانی های بزرگی اقدام به ساخت کیف پول های دیجیتالی کردن که شما می تونین ارزهای دیجیتال خودتون رو در این والت ها ذخیره کنین. همچنین در انتخاب کیف پول ارز دیجیتال توجه لازم رو داشته باشین تا از امن بودن ولت خیالتون راحت باشه.

کیف پول های سخت افزاری نمونه هایی از والت های دیجیتالی هستن که شما می تونین دارایی های خودتون رو در این والت ها ذخیره کنین. همچنین کیف پول های سخت افزاری امنیت زیادی دارن ولی به خاطر هزینه بالا مورد استقبال قرار نمی گیرن. کیف پول های نرم افزاری نیز نمونه هایی از والت های دیجیتالی هستن که به دلیل رابط کاربری ساده و امنیت بالا مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی دارن. در ادامه برخی از انواع کیف پول ارز دیجیتال دکسی رو برای شما معرفی و مورد بررسی قرار می دیم.

کیف پول لجر(Ledger):

کیف پول ارز دیجیتال دکسی

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال دکسی، والت سخت افزاری لجر هست. Ledger نوعی کیف پول سخت افزاری هست که شما می تونین دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودتون رو در این والت ذخیره کنین و از امن بودن دارایی های خودتون خیالتون راحت باشه. همچنین کیف پول سخت افزاری Ledger محصول شرکت لجر هست. بهتره بدونین که این کیف پول در دو نسخه کیف پول لجر نانو ایکس و لجر نانو اس راه اندازی شده و شما می تونین از هر کدوم از این دو نسخه استفاده کنین. نکته قابل توجه این هست که کیف پول سخت افزاری لجر به صورت افلاین فعالیت می کنه و در دسته بندی کیف پول های سرد قرار می گیره.

از اونجایی که کیف پول سخت افزاری لجر به صورت آفلاین فعالیت می کنه، امنیت زیادی داره و شما می تونین دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودتون رو با خیال راحت در این والت ذخیره و نگهداری کنین. همچنین به دلیل آفلاین بودن این ولت، هکرها این امکان رو ندارن تا به کیف پول و دارایی های شما دسترسی داشته باشن. ظاهر این ولت نیز مثل فلش هست و بر روی بدنه فلزی خودش، دو دکمه وجود داره که شما می تونین با استفاده از این دکمه ها معاملات خودتون رو تایید کنین. علاوه بر این، این ولت برای افزایش سطح امنیت دارایی های کاربران ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم کرده که باعث شده تا محبوبیت این ولت بیشتر بشه.

کیف پول تراست ولت(Trust Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال دکسی

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال DeXe، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که به دلیل داشتن رابط کاربری ساده و سطح امنیت بالا، محبوبیت زیادی داره و شما می تونین به راحتی دارایی های خودتون رو در این ولت ذخیره کنین. همچنین کیف پول نرم افزاری تراست ولت توسط شخصی اوکراینی به اسم ویکتور رادچنکو راه اندازی شد و به دلیل محبوبیت زیادی این کیف پول، صرافی بایننس که یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال هست، تراست ولت رو در سال 2018 خریداری کرد و اکنون این ولت به عنوان کیف پول رسمی صرافی بایننس شناخته میشه.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت رابط کاربری ساده ای داره و حتی افراد مبتدی نیز این امکان رو دارن تا دارایی های خودشون رو در این ولت ذخیره کنند. همچنین این والت برای افزایش سطح امنیت دارایی ها و ارزهای دیجیتال کاربران، ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه. بهتره بدونین شما می تونین از کیف پول نرم افزاری تراست ولت، نسخه پشتیبان تهیه کنین. منظور از تهیه نسخه پشتیبان این هست که کلمات بازیابی که در زمان نصب و راه اندازی برای شما داده میشه رو یادداشت کنین و در صورت لزوم از اون ها استفاده کنین و دارایی ها و کیف پول خودتون رو بازیابی کنین. مقاله آموزش نصب و راه اندازی تراست ولت در سایت ایران بایننس قرار داره و شما می تونین اون رو مطالعه کنین.

کیف پول متامسک(MetaMask):

کیف پول ارز دیجیتال دکسی

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال Dexe، والت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask یکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری هست که در بازار ارزهای دیجییتال وجود داره و از ارز دیجیتال اتریوم و توکن های مبتنی بر اون شبکه یعنی توکن های ERC20 پشتیبانی می کنه. از اونجایی که ارز دیجیتال دکسی مبتنی بر شبکه اتریوم هست، شما می تونین این رمز ارز رو در داخل کیف پول متامسک ذخیره و نگهداری کنین. بهتره بدونین دانلود کیف پول متامسک اولین قدم برای استفاده از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد این کیف پول هست. شما می تونین این ولت رو بر روی سیستم عامل های اندروید، IOS نصب کنین و حتی به صورت افزونه مرورگر نیز ازش استفاده کنین.

کیف پول نرم افزاری متامسک ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا محبوبیت این ولت بیشتر بشه و مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره. یکی از این ویژگی ها که اون رو به گزینه مناسبی برای خیلی از سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال تبدیل می کنه، پشتیبانی از پلتفرم های مختلف هست. همچنین این ولت ویژگی های امنیتی زیادی نیز داره که باعث میشه تا سطح امنیت دارایی ها و ارزهای دیجیتال کاربران بیشتر بشه. در هنگام نصب و راه اندازی متامسک برای شما کلمات بازیابی داده میشه که باید این کلمات رو یادداشت کنین تا در صورت لزوم بتونین کیف پول و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین.

 

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال DeXe چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال دکسی برای شما ارائه کنیم و اینده دکسی و کیف پول ارز دیجیتال DeXe رو مورد بررسی قرار بدیم.

همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال دکسی نوعی پلتفرم تجارت اجتماعی غیر متمرکز هست که با این هدف راه اندازی شده تا بهترین استراتژی های معاملاتی رو کپی کنه. اگه دوست دارین تا ارز دیجیتال دکسی رو خریداری کنین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال دکسی چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال DEXE)
سوال امنیتی :6+78 = ?