ارز دیجیتال نولز چیست؟ هر آنچه که در مورد ارز دیجیتال NULS باید بدانید:

1402/06/14
ارز دیجیتال نولز چیست؟ هر آنچه که در مورد ارز دیجیتال NULS باید بدانید:

اگه شمام جزء علاقمندان حوزه ارز دیجیتال هستین و قصد خرید نولز دارین قبلش لازمه درمورده اینکه اصلا ارز دیجیتال نولز چیست؟ اطلاعات کافی داشته باشین. در ادامه کامل ارز دیجیتال نولز رو خدمتتون معرفی میکنیم.

ارز دیجیتال نولز چیست؟

نولز یه بلاکچین منبع بازه که قصد داره با ایجاد بستری مناسب به واحد های تجاری کمک کنه تا با ایجاد برنامه هایی غیر متمرکز مشکلات خودشون رو در دنیای واقعی حل کنن. در طراحی شبکه NULS از ماژول های متفاوتی استفاده شده. این بلاکچین قرارداد های هوشمند، سیستم همکاری بین زنجیره ای، ایجاد زنجیره فوری و اجماع مختلط رو پوشش میده. این ماژول های جدید می تونن روی بلاکچین های جدید اجرا بشن و هر صنعتی می تونه مطابق با اهدافش تنظیمات برنامه غیر متمرکزی که بر روی شبکه نولز ساخته، شخصی سازی بکنه. یکی از مشخصات برجسته نولز مقرون به صرفه بودن اونه. در واقع هدف نالز اینه که شکاف بین بلاکچین های خصوصی و عمومی رو به وسیله ارائه امکان ساخت زنجیره های مناسب، برطرف کنه تا بلاکچین ها کاربردی تر و کارآمدتر بشن. ارز دیجیتال NULS رمز ارز بومی این بلاکچینه و کاربران هزینه استفاده از خدمات گسترده این شبکه رو به وسیله ارز دیجیتال نولز می پردازند.

بنیانگذاران نولز:

ارز دیجیتال نولز چیست؟ بنیانگذاران نولز

پروژه نولز توسط یه شرکت سنگاپوری به اسم NULS Foundation Pte. Ltd اداره میشه. جیسون ژانگ بنیانگذار و توسعه دهنده اصلی شبکه نولزه اما بنیاد نولز تو سال 2017 توسط Lin Yang و Lily Wang ایجاد شد. لین 8 سال سابقه برنامه نویسی دارد و به زبان های PHP، Java، Scala و Golang مسلط است. در جولای 2018 Liesa Huang به عنوان مدیر اجرایی نالز انتخاب شد و تا اواخر 2019 این مسئولیت بر عهده داشت. در حال حاضر پروژه ناز توسط یه هیئت مدیره 11 نفره اداره میشه. این رهبران به ارزدیجیتال NULS کمک می کنن تا بتونه توسعه دهندگان مختلف از سراسر جهان برای رسیدن به هدف مشترک دور هم جمع کنه.

ارز دیجیتال نولز چیست؟ | بنیانگذاران نولز

تاریخچه NULS چیست؟

نولز در ژوئیه 2018 به صورت یه توکن ERC20 به بازار عرضه شد (بر روی بلاکچین اتریوم راه اندازی شده). بعد تیم توسعه دهنده نولز یه بلاکچین مخصوص این پروژه طراحی کردن و به این ترتیب پروژه نولز به بلاکچین اصلی خودش منتقل شد. جالبه که بدونین ارز نولز هرگز ICO (عرضه اولیه) نداشت. بلکه ارز دیجیتال NULS در اواخر سال 2017 هر سکه اون با قیمت 1 دلار در صرافی بایننس عرضه شد. بودجه این پروژه بیشتر از طریق airdrop ها تامین میشه، البته این پروژه در آمدهای زیادی از طرف جامعه و مشارکت های تجاری کسب می کند.  طرف یکی دیگه از اقدامات تیم توسعه دهنده نولز طراحی کیف پول مخصوص نولز است که تونست فیدبک های خوبی از کاربرانش بدست بیاره.

ویژگی های ارز دیجیتال نولز:

همان طور که قبلا اشاره شد نولز یک ارز دیجیتال و پلتفرم بلاکچین بود که به منظور ایجاد بلاکچین‌ها و اپلیکیشن‌های بلاکچین توسط توسعه‌دهندگان استفاده می‌شد. این پروژه دارای ویژگی‌ها و امکانات متعددی برای توسعه دهندگان و کاربران ارزهای دیجیتال بود. در زیر ویژگی‌های کلیدی ارز دیجیتال نولز ذکر شده‌اند:

پلتفرم توسعه بلاکچین: نولز یک پلتفرم توسعه بلاکچین برای توسعه دهندگان بود که امکان ایجاد بلاکچین‌ها و اپلیکیشن‌های بلاکچین را فراهم می‌کرد. توسعه دهندگان می‌توانستند از ابزارها و منابعی که نولز ارائه می‌دادند برای ساخت برنامه‌های توزیع داده شده و ارزش‌های دیجیتال استفاده کنند.

معماری ماژولار: نولز از یک معماری ماژولار برای بلاکچین استفاده می‌کرد که به توسعه دهندگان امکان مدیریت و تنظیم اجزای مختلف بلاکچین را می‌داد. این امکان به توسعه دهندگان اجازه می‌داد تا بر اساس نیاز‌های خود ویژگی‌های خاصی را اضافه یا تغییر دهند.

توکن‌هایی قابل تنظیم: نولز به توسعه دهندگان اجازه می‌داد تا توکن‌های دیجیتال خود را بر اساس استانداردهای مشخص خود ایجاد کرده و مدیریت کنند. این ویژگی می‌توانست برای ایجاد ارزهای دیجیتال مخصوص یا نمایندگی‌های دیجیتال ارزهای موجود مورد استفاده قرار گیرد.

سرعت و مقیاس‌پذیری: نولز با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف به تراکنش‌های سریع و مقیاس‌پذیری در شبکه‌های بلاکچین امکان می‌دهد.

امنیت: امنیت شبکه نیز از مهمترین ویژگی‌های نولز بود. این امکانات از جمله رمزنگاری قوی و الگوریتم‌های تأیید معاملات امن ارائه می‌داد.

کیف پول‌های متعدد: نولز کیف پول‌های رسمی برای مدیریت ارزهای دیجیتال خود داشت که کاربران می‌توانستند از آنها برای ذخیره و مدیریت ارزهای خود استفاده کنند.

 

مزایای ارز دیجیتال نولز چیست؟

  • کاربرد آسان: پلتفرم نولز با هدف آسانتر کردن کارها در بستر بلاکچین طراحی شده و توسعه دهندگان اون می تونن قوانین خودشون برای شخصی سازی ماژول ها تنظیم کنن و پروژه رو متناسب با مهارت و تسلطی که به بلاکچین دارن، ایجاد کنن.
  • انعطاف پذیری بالا: ارز دیجیتال NULS بر پایه یک بلاکچین بسیار انعطاف پذیر بنا شده است. بطوریکه توسعه دهنده این بلاکچین می تونه به راحتی ماژول های این شبکه رو تغییر بده تا کاملاً با اونچه که لازم داره منطبق بشه.
  • مقرون به صرفه بودن: بلاکچین نالز به گونه ای طراحی شده که می تونه هزینه  و زحمت ایجاد برنامه های غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند رو کاهش بده. 
  • تنوع در زبان برنامه نویسی: این بلاکچین از زبان های مختلف برنامه نویسی مانند Java, Scala, Golang و PHP پشتیبانی می کند.
  • بروز رسانی راحت: توسعه دهنده های این بلاکچین به راحتی می تونن ماژول های این شبکه رو در راستای بهبود عملکردش، تغییر بدن. در نتیجه این تکنولوژی همواره در حال پیشرفته و با سرعت زیادی بروز رسانی میشه. 
  • قراردادهای هوشمند: ارز نولز در ابتدا بر پایه بلاکچین اتریوم شروع به فعالیت کرد. به همین دلیل این شبکه نیز مانند توکن های ERC20 قابلیت پشتیبانی از قراردادهای هوشمند رادارد. البته توسعه دهنده هنگام تنظیم یک قرارداد هوشمند باید حتماً منطقی را که قرار داد های هوشمند ملزم به رعایت آن ها هست، ارائه دهد.
  • اجماع چند زنجیره ای: یکی از ویژگی های اصلی این شبکه، تشکیل شدن اون از چندین زنجیره جانبیِ که به زنجیره اصلی متصلند. به این ترتیب این شبکه از مکانیسم اجماعی متقابل با نام اثبات اعتبار بهره می بره تا زنجیره های مختلف بتونن با همدیگه ارتباط موثر برقرار کنن. 

NULSVM چیست؟

NULSVM ماشین مجازی قراردادهای هوشمند شبکه نولز است. نولز اس وی ام می تونه بین ماژول های داخلی و خارجی ارتباط برقرار کنه. قراردادهای هوشمند نالز به گونه ای طراحی شدن که با زبان های مختلف برنامه نویسی سازگارند و به توسعه دهندگان این امکان میدن تا برنامه ای رو به زبان های دلخواه تهیه کنن.

Chain Factory چیست؟

محصول اصلی نولز Chain Factory است، این ابزار به مشاغل مختلف کمک می کند تا با استقرار خودکار ماژول های یه کتابخونه مشترک ، زنجیره ای جدید بسازند یا زنجیره ای که قبلاً ایجاد شده رو ارتقا بدن.

برجسته ترین ویژگی پروژه نولز چیست؟

ارز دیجیتال نولز چیست؟ ویژگی های نولز

بلاکچین NULS  از معماری ویژه ای برخورداره که اونو از سایر ارزهای دیجیتال برجسته کرده. برنامه های غیر متمرکزی که بر روی بلاکچین نولز ایجاد می شه باید از 3 لایه تشکیل شده باشه، که به ترتیب شامل لایه زنجیره، لایه منطقی و لایه ماژول میشه.

لایه ماژول از ماژول های مختلف مثل شبکه، ذخیره سازی، اجماع و الگوریتم تشکیل شده. یه توسعه دهنده قبل از هر کاری باید ماژول هایی رو که می خواد DApp مورد نظرشو با استفاده از اونا طراحی کنه، انتخاب کنه. یکی از ویژگی های خوبه کار کردن با ارز دیجیتال نولز ماهیت ماژول های اون. به طوریکه کاربر (توسعه دهنده) می تونه با توجه به نیاز خودش ماژول ها رو تغییر بده و یا از نصب برخی ماژول ها خودداری کنه تا در نهایت DApp طراحی شده، با کاری که قصد انجام اونو داره متناسب باشه.

لایه زنجیره جانبی تضمین می کنه که ماژول ها به گره های متفاوتی وصل شدنکه به زنجیره های مختلفی هم متصل هستن. با کمک این لایه می شه از عملکرد خوب برنامه مطمئن شد.

قرارداد های هوشمند بر روی لایه منطقی تنظیم میشن. قرارداد هوشمند دستورالعمل هایی رو برای اجرای هر برنامه غیر متمرکز ارایه میده. توسعه دهنده برنامه باید یه قرار داد هوشمند خاص تعریف و اجرا می کنه. نکته ای که در طراحی قرارداد هوشمند باید مورد توجه قرار بگیره اینه که این قراردادها باید متناسب با نیازهای خاص توسعه دهنده باید به صورت سفارشی طراحی بشن. همین موضوع باعث میشه که این مرحله خیلی انعطاف پذیر باشه.

بلاک چین نولز چگونه کار می کند؟

ارز دیجیتال نولز چیست؟ | بلاک چین NUSL

می دونین طریقه عملکرد و آینده هر رمز ارزی با ویژگی ها و امکانات بلاکچین اون رمز ارز ارتباط مستقیم داره! بلاکچین نولز از قراردادهای هوشمند، چندین زنجیره و ماژول های سفارشی استفاده می کنه. قراردادهای هوشمند کمک می کنن تا برنامه های غیر متمرکز (DApp) به راحتی بشه طراحی کرد و توسعه داد. یکی از ویژگی های بارز توسعه نرم افزار بر روی بلاکچین نولز راحتی کار کردن با اونه. بطوریکه برای اینکه بتونین یه نرم افزار غیر متمرکزُ بر روی بلاکچین نولز طراحی کنین، اصلاً لازم نیست که به یکی از زبان های برنامه نویسی کاملاً مسلط باشین. همه چیز در بطن قرارداد هوشمند بیان شده و یه توسعه دهنده نرم افزار فقط باید جزییات مورد نظر خودش رو روی برنامه اعمال کنه.

با کمک زنجیره های متعدد توسعه دهندگان برنامه های غیر متمرکز می تونن DApp ایجاد کنن و اون ها رو به زنجیره اصلی متصل کنن. زنجیره های چندگانه با عث میشن تا سرعت اتصال به زنجیره اصلی بیشتر بشه. زنجیره اصلی فقط اطلاعات مهمی رو که بعد از گذشتن از مرحله اجماع اثبات اعتبار بهش منتقل میشن، مدیریت می کنه.

شبکه نولز دارای 4 ماژول داخلیه که توسعه دهندگان DApp برای اجرای بهتر برنامه غیر متمرکز راهنمایی می کنه. این چهار ماژول شامل شبکه، اجماع، ذخیره سازی و ماژول های الگوریتمی هستن. این ماژول ها به صورت پیش فرض دارای اطلاعاتی مناسب توسعه بخش های مربوطه از برنامه غیر متمرکز هستن. به این ترتیب ماژول ها به توسعه دهندگان در توسعه برنامه های غیر متمرکز کمک زیادی می کنن. به این ترتیب توسعه دهنده برای ایجاد یه برنامه غیر متمرکز فقط باید بدونه که می خواد از چه ماژول هایی استفاده کنه؟ با انتخاب ماژول های قابل تنظیم و زنجیره های جانبی، توسعه دهندگان می تونن برنامه غیر متمرکز مورد نیاز خودشون طراحی بکنن. شایان ذکر است که توسعه دهندگان باید هزینه های لازم برای ایجاد برنامه غیر متمرکز نولز در این شبکه با استفاده از ارز دیجیتال نولز پرداخت کنن.

طریقه استخراج ارز دیجیتال NULS چیست ؟

بلاکچین نولز برای انجام فعالیت های خودش از پروتکل اثبات اعتبار استفاده می کنه. مکانیسم اجماع اثبات اعتبار برای اولین بار توسط تیم توسعه دهنده نولز طراحی شده. ارز دیجیتال نولز اولین نسلی است که از این شیوه اجماع استفاده می کنه. الگوریتم اثبات اعتبار عملکردی مشابه اجماع اثبات سهم دارد، یعنی کاربران این پلتفرم می تونن ارز دیجیتال NULS خودشون تو این پلتفرم قفل کنن و در عوض مجاز به استخراج نولز خواهند بود. مکانیسم اجماع تضمین می کنه که بلاک فعلی، جدیدترین معامله انجام شده در بلاکچینه. در ضمن این مکانیزم مانع ایجاد فورکینگ و خروج دائمی شبکه بلاکچین میشه.

با استفاده از مکانیسم های اجماع PoF ، PoS ، DPoS یا PBFT قراردادهای هوشمندی که بر پایه مکانیسم اجماع خاصی پشتیبانی میشن هم قابل اجرا هستن. تیم توسعه دهنده نولز برای حل مشکل تفاوت بین مکانیزم های قراردادهای هوشمند از زنجیره های جانبی کمک می گیره. در ادامه مقاله  ارز دیجیتال نولز چیست؟ در مورد اثبات سهام نولز، خرید ارز دیجیتال نولز و ... صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشین.

اجماع اثبات اعتبار (PoC) با  اثبات سهام (PoS) چه تفاوتی باهم دارند؟

اجماع اثبات سهام نولز | نولز چیست؟

فرآیند اثبات اعتبار تقریباً مشابه فرایند اثبات سهام است. چون تو هر دو شیوه باید تعدادی توکن ارز دیجیتال قفل بشه تا کاربر بتونه هر گره ای رو اجرا کنه، در رای گیری ها شرکت کنه و توکن جدید استخراج کنن. یکی از اصلی ترین تفاوت های این دو شیوه هم اینه که تو اجماع اثبات اعتبار (PoC) تعداد دقیق ارز دیجیتال نولز که باید قفل شوند مشخص نشده و فقط با قفل کردن توکن ها می تونه به فرایند رای دهی در گره ها دسترسی پیدا کنه و به محض اینکه به ارز دیجیتال NULS خودش احتیاج پیدا کرد، کاربر می تونه به راحتی اجرای گره ها رو متوقف کنه و به توکن های نولز خودش دسترسی پیدا کنه.

 در ضمن اجماع اثبات اعتبار (PoC) از سیستم متفاوتی برای ایجاد انگیزه و پاداش رفتار خوب (قفل کردن توکن ها و..) و جزای تخلف از قوانین استفاده می کنه. تو روش اجماع اثبات اعتبار (PoC) اپراتور عملکرد یک گره رو در طول دوره زیر نظر می گیره و به هر گره نمره میده. هر وقت که زمان پرداخت رسید، هر چی تعداد توکن هایی که یک گره ذخیره (قفل) کرده باشه، بیشتر باشه، سهام بیشتری خواهد داشت. 

کیف پول های سازگار با نولز

ارز دیجیتال نولز چیست؟ | کیف پول های نولز

یکی از اقدامات تیم توسعه دهنده نولز طراحی والت مخصوص ذخیره سازی توکن های نولز است. کیف پول نولز بر روی پلتفرم های دسکتاپ مثل macOS،  Windowsو Linux قابل اجرا است. اما در صورتیکه که شما نمی خواهید از کیف پول NULS برای ذخیره سازی توکن های نولز خودتون استفاده کنین، می تونین از سایر کیف پول هایی که از ارز نولز پشتیبانی می کنن استفاده کنین. برای اینکه بتونین از بهترین کیف پول نولز استفاده کنین، بهتره موقع انتخاب والت به موارد زیر دقت کنین:

  • سازگاری: ارز دیجیتال نولز یه توکن ERC20 که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده، پس هر کیف پولی که می تونه رمز ارزهای ERC20 و اتر روی خودش ذخیره کنه، از ارز دیجیتالی نولز هم می تونه استفاده کنه.
  • امنیت کلیدهای خصوصی: یادتون باشه که شما هر کیف پولی که نصب کنین، باید قبلش از غیر قابل دسترس بودن کلیدهای خصوصی اون کیف برای دیگران مطمئن بشین.
  • تیم حرفه ای: در انتخاب کیف پول نولز دقت کنین که حتماً از کیف پولی استفاده کنین که تیم توسعه دهنده قوی داره که مدام برای اون کیف پول بروز رسانی های پی در پی انجام میدن.
  • نظرات خوب کاربران: حتما قبل از نصب هر کیف پولی، قسمت نظرات کاربرانی که قبلاً از این کیف پول استفاده کردن رو بخونین. با استفاده از این بخش شما می تونین از کیفیت خدمات و امنیت اون کیف پول مطمئن بشین. از جمله کیف پول های معتبری که از ارز دیجیتال نولز پشتیبانی می کنن میشه به موارد زیر اشاره کرد:
  • Ledger
  • Trezor
  • Keep key
  • My ether wallet
  • Coinomi
  • Exodus

تفاوت های ارز دیجیتال نئو با ارز دیجیتال نولز چیست؟

در اوایل معرفی ارز نولز به خاطر شباهت های ارز دیجیتال NULS و نئو سرو صدای زیادی در دنیای کریپتوکورنسی ها بر پا شد. یکی از شباهت های عجیب بلاکچین نولز با نئو نام موسسان این دو شبکه است. موسس و توسعه دهنده بلاکچین نئو اریک ژانگه و اسم موسس و توسعه دهنده اصلی نولز جیسون ژانگه! مقر اصلیه هر دو این بلاکچین ها در آسیا ولی خارج از چین واقع شدن! در ضمن این دو بلاکچین عملکرد و سازوکار مشابهی هم دارن. به عنوان مثال: هر دو ارز دیجیتال نولز و نئو از سازو کار اجماع متقابل زنجیره ای استفاده می کنن و هر دو بلاکچین از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیر متمرکز پشتیبانی می کنن. خلاصه شباهت های بین این دو بلاکچین همه رو متقاعد کرد که اریک ژانگ و جیسون ژانگ (موسسان نئو و ارز دیجیتال نولز) به نوعی با همدیگه ارتباط دارن، البته خود این دو نفر وجود هر نوع رابطه رو قویاً رد کردن. دو ارز دیجیتال نولز و نئم با وجود شباهت هایی که بهم دارن، اما با دو هدف کاملاً متفاوت طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفتن. ارز نولز بر پایه یه بستر قابل تنظیم با امکان شخصی سازی زیاد بنا شده و تمرکز این بلاکچین بر روی توسعه و  ایجاد برنامه های غیر متمرکز مخخصوص واحد های تجاریه. در حالیکه نئو دارایی های افراد با استفاده از تکنولوژی قراردادهای هوشمند به دارایی های دیجیتال تبدیل می کند تا به اقتصاد هوشند برسه.  درضمن ارز دیجیتال NULS از مقیاس بندی خارج از زنجیره استفاده می کنه، در حالیکه ارز دیجیتال نئو از مقیاس بندی بر روی زنجیره بهره می بره.

تفاوت بین مقیاس بندی روی زنجیره با شیوه مقیاس بندی ارز دیجیتال نولز چیست؟

همونطور که گفتم ارز دیجیتال نئو از مقیاس بندی روی زنجیره استفاده می کنه ولی ارز دیجیتال نولز از شیوه مقیاس خارج از زنجیره استفاده می کنه. در مقیاس بندی خارج از زنجیره بدون اینکه در عملکرد بلاکچین اصلی تداخلی به وجود بیاد، میشه کاربرد شبکه بلاکچین ارتقا داد. در این شیوه قسمت های مختلف فرآیند با یکدیگر گروه هایی را تشکیل می دهند که به نوبه خود باعث کارآمدتر و سریع تر شدن بلاکچین می شود. ناگفته نماند که ارز دیجیتال NULS از زنجیره های جانبی و مکانیسم اجماع جدید اثبات اعتبار به صورت همزمان استفاده می کنه. از جمله گروه هایی که در شیوه مقیاس پذیری خارج از زنجیره تشکیل می شود می توان به گروه های زیر اشاره کرد:

  • گروه بندی چند تا تراکنش تو یه معامله
  • ایجاد امکان پرداخت مجازی در داخل شبکه بلاکچین
  • شناسایی و معرفی شبکه های پرداخت اختصاصی
  • استفاده از زنجیره های جانبی

اما در شیوه مقیاس گذاری درون زنجیره ای که بلاکچین نئو ازش استفاده می کنه، باعث افزایش ظرفیت بلاکچین می شه. اگر بخوایم این فرآیند به زبان ساده بگیم، شبکه بلاکچین به هر شکلی تغییر می کنه تا در نهایت کاربرد سیستم اون افزایش پیدا کنه. برای ذکر نمونه هایی از شیوه تغییر بلاکچین در مقیاس گذاری درون زنجیره ای میشه موارد زیر مثال زد:

  • افزایش اندازه بلوک
  • استفاده از امضاهای کوچیک و جزئی (schnorr)

البته نئو بیشتر تمرکز خودشو بر روی قابلیت بزرگتر کردن اندازه بلوک گذاشته تا با استفاده از این ویژگی بتونه کارایی بلاکچین خودشو افزایش بده.

آیا در آینده NULS شبیه نئو میشه؟

خب از بحث های تکنیکال تفاوت های ارزدیجیتال نولز و نئو که بگذریم می رسیم به بخش شیرینه پول! یکی از خوبیای ارزهای دیجیتال اینه که قیمت نولز ، نئو و... کاملاً شفاف بر روی صفحه خرید و فروش صرافی ارز دیجیتال نمایش داده میشه، پس مقایسه قیمت ها راحته! خب جونم براتون بگه که ارز دیجیتال نئو از ارز دیجیتال NULS گرونتره! تازه تعداد توکن های در گردش نئو خیلی بیشتر از ارز دیجیتال NULS (محبوبیت بیشتری داره). ولی نباید فراموش کرد که نئو از ارز نولز حداقل یک سال قدیمی تره، پس طبیعیه که معروفتر و پر طرفدارتر از ارز دیجیتال نولز باشه. پس امکانش هست که باگذشت زمان بر قیمت نولز اضافه بشه. اما رمز ارز های جدیدتر از رمز ارز نولز وجود دارن که تو بازار ارزهای دیجیتال جایگاه بهتری نسبت به نئو دارن، خلاصه آینده نولز عین بقیه ارزهای دیجیتال کمی در هاله ابهامه و به شدت به تصمیمات و اقدامات تیم توسعه دهندش وابسته ست. ولی چیزی که الآن میشه گفت اینه که آینده نولز می تونه درخشان باشه چون ارز نولز جا پیشرفت زیادی داره.

خرید نولز

ارز دیجیتال نولز چیست؟ | خرید نولز

ارز دیجیتال نولز یه ارز معتبره که شما می تونین اونو از اکثر صرافی های معتبر ارز دیجیتال تهیه کنین. شما می تونین از صرافی هایی مانند بایننس، کوکوین و... اقدام به خرید ارز دیجیتال NULS بکنین ولی مشکلی که اینجا هست، اینه که به دلیل تحریم ها صرافی های خارجی از ارائه خدمات به ایرانی ها خودداری می کنن. بنابراین شما اگر بخواین از صرافی های بین المللی اقدام به خرید و فروش نولز بکنین باید قبلش یه IP خارجی یا VPN اختصاصی بخرین که علاوه بر هزینه بر بودنش، ضریب ریسک بالایی هم داره و با کوچکترین اشتباه کل دارایی شما توسط صرافی خارجی بلوکه میشه، تااا بیبینیم در آینده چی میشه! البته ئراه های دیگه ای هم برای خرید نولز وجود داره، شما خیلی راحت می تونین این ارز دیجیتال از صرافی های داخلی ارز دیجیتال تهیه کنین. برای جلب رضایت شما صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس نه تنها اقدام به عرضه ارز دیجیتال نولز کرده است بلکه شما می تونین در صفحه خرید و فروش ارز دیجیتال این سایت لیستکاملی از ارزهای دیجیتال ببینین و با خرید و فروش ارزهای دیجیتال در محیطی امن و ساده به سود دست پیدا کنین. یکی از امتیازات مهم استفاده از صرافی ارز دیجیتال داخلی اینه که دیگه نگران بلوکه شدن حساب کاربریتون نیستین و می تونین با خیال راحت به خرید نولز و فروش ارز دیجیتال NULS بپردازین. تازه موقع استفاده از صرافی NULS ایرانی شما می تونین به راحتی و توسط ارز ریالی خودتون به خرید و فروش نولز بپردازین و دیگه دغدغه تبدیل پولتون به دلار نخواهید داشت. در ضمن موقع استفاده از صرافی ایران بایننس شما هر وقت که نیاز داشتین می تونین با پشتیبانی قوی این صرافی تماس بگیرین و خیلی راحت به زبان فارسی ازشون مشاوره بگیرین (واقعاً اگه مشکلی براتون پیش اومد می تونین به راحتی با پشتیبانای صرافی خارجی تماس بگیرین و سوالاتتون ازشون بپرسین؟ و از راهنماییاشون استفاده کنین؟!) باور کنین پشتیبانی به زبان فارسی برای 99 % ایرانی ها، فارغ از اینکه چند سال رفتن کلاس زبان انگلیسی، یه نعمت بزرگ محسوب میشه! پس پیشنهاد ما به شما اینه که با استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس راحتی، امنیت و سادگی در انجام خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال تجربه کنین.

سخن پایانی:

ارز دیجیتال NULS یه بلاکچین با اهداف کاربردیه و احتمال پیشرفت زیادی داره ولی به هر حال پیش از سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز هم مثل بقیه ارزهای دیجیتال، اول باید به خوبی تحقیق کنین تا در بهترین زمان وارد معامله بشین. پس بدور از هیجانات با عقل و منطق تحقیق کنین، بعد تصمیم بگیرین تا همیشه موفق و پرسود باشین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال نولز چیست؟ هر آنچه که در مورد ارز دیجیتال NULS باید بدانید:
سوال امنیتی :2+67 = ?