ارز دیجیتال وکس Wax چیست؟ (بررسی کامل ارز وکس)

1401/06/17
ارز دیجیتال وکس Wax چیست؟ (بررسی کامل ارز وکس)


در مقاله ارز دیجیتال وکس Wax چیست؟ درمورد ارز دیجیتال وکس، ویژگی های ارز Wax، نحوه عملکرد، کیف پول های Wax و آینده و قیمت ارز وکس و... توضیحاتی ارائه می کنیم. اما بهتره مقدمه ای از ارزهای دیجیتال داشته باشیم. ارزهای دیجیتال نوعی پول دیجیتالی و غیر متمرکز هستن که وجود فیزیکی ندارن و فقط به صورت دیجیتال و الکتریکی در دسترس هستن.

تراکنش های مربوط به ارزهای دیجیتال با استفاده از رایانه یا کیف پول الکترونیکی متصل به اینترنت یا شبکه های تعیین شده انجام میشه. در مقابل، ارزهای فیزیکی، مانند اسکناس‌ها و سکه‌های ضرب شده، قابل لمس هستن، به این معنی که ویژگی‌ها و ویژگی‌های فیزیکی مشخصی دارن. تراکنش‌های مربوط به چنین ارزهایی تنها زمانی امکان‌پذیر هست که دارندگان اونها این ارزها رو در اختیار داشته باشن.

ارزهای دیجیتال دارای کاربرد مشابه ارزهای فیزیکی هستن. قابلیت استفاده برای خرید کالا و پرداخت هزینه خدمات رو دارن. ارزهای دیجیتال در کیف پول های مختص خودشون که هر کدوم ویژگی های مخصوص خودشون رو دارن، ذخیره و نگه داری میشن. از کیف پول های معروفی که اکثر ارزهای دیجیتال رو ساپرت می کنن، میشه به Ledger، Trezor، Trust wallet، Atomic wallet، و... اشاره کرد. احتمالا در بازار ارز دیجیتال با ارز Wax برخورد داشتین و حال تمایل دارین، اطلاعاتی در موردش کسب کنین. به این منظور در مقاله ارز دیجیتال وکس چیست؟ به بررسی این ارز دیجیتال می پردازیم.

وکس با نماد اختصاری WAXP یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود 606.14 میلیون دلار، در رتبه 106 بازار قرار داره و سهم 0.03 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره.

Wax یک بلاک چین هدفمند هست که در سال 2017 منتشر شد و به گونه ای طراحی شده که معاملات تجارت الکترونیک رو برای هر طرف درگیر سریع تر، ساده تر و ایمن تر کنه. بلاک چینwax از اثبات سهام (DPoS) به عنوان مکانیزم اجماع خودش استفاده می کنه که کاملا با EOS سازگار هست. ویژگی‌های سفارشی و مکانیسم‌های تشویقی توسعه‌یافته توسط Wax برای بهینه‌سازی ابزار بلاک چین به‌طور خاص برای استفاده در تجارت الکترونیک، با هدف تشویق رای‌گیری در مورد پیشنهادات در نظر گرفته شده.

ارز دیجیتال Wax چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال وکس چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال وکس با نماد اختصاری Wax نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. مخفف کلمه Worldwide Assets Exchange هست که این ارز پلتفرمی هست که کاربران رو قادر می سازه تا بازارهای مجازی ایجاد کنن که در اون افراد بتونن کالاهای مجازی رو خریداری یا مبادله کنن.این پلتفرم به کاربران اجازه میده یک تبادل بدون اعتماد از اقلام داشته باشن.این قرارداد بر اساس قراردادهای هوشمند زیربنای تراکنش‌ها عمل می‌کنهو همه میتونن به طور ایمن با فرآیند پرداخت آسان تعامل داشته باشن.

ارز دیجیتال وکس چیست؟

 WAX یک پلت فرم جهانی برای بیش از 400 میلیون گیمر فراهم می کنه که اونها می تونن دارایی های بازی خودشون رو از طریق یک بازار غیرمتمرکز بفروشن و بخرن که در اون بتونن با یکدیگر تعامل داشته باشن. این بازار اقلام و قیمت اونها رو نمایش میده و به عنوان یک پایگاه داده کار می کنه. فروشندگان در سراسر جهان وارد یک استخر میشن که در اون خریداران مستقیما اونها رو برای انجام یک معامله بدون درز درگیر می کنن.

توکن Wax چیست؟

تراکنش هایی که انجام می گیرن و اقلام مجازی که در پلتفرم WAX فهرست شدن، همه با استفاده از ارز Wax به نام Wax Token قیمت گذاری میشن. این امکان توکن‌سازی و مبادله کالاهای مجازی در فروش رو با ارز Wax فراهم می‌کنه. توکن Wax بر اساس قراردادهای هوشمند عمل می کنه. این به کاربران اجازه میده تا بر روی یک پلت فرم غیرقابل اعتماد تراکنش کنن که امنیت و امنیت تراکنش های اونها رو ارائه میده. این بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و بر روی پلت فرم ERC-20 کار می کنه.

ارز دیجیتال Wax چیست؟

حداکثر عرضه کل 185 میلیون توکن Wax وجود خواهد داشت. اینها ابزاری برای بیش از 100 میلیون تراکنش سالانه در بازار 50 میلیارد دلاری تبادل دارایی مجازی خواهند بود. توزیع این توکن ها بین تیم توسعه و مشاوران وجود خواهد داشت. 15٪ به مشارکت کنندگان و مشاوران پاداش میده، 20٪ به بنیانگذاران و تیم Wax، 30٪ به مشوق های توسعه بازار و 35٪ در فروش توکن در دسترس خواهد بود.

بنیان گذاران ارز دیجیتال Wax:

ارز دیجیتال Wax

نوبه این رسیده تا در این قسمت مقاله ارز دیجیتال وکس چیست؟ به معرفی و بررسی تاریخچه ارز دیجیتال وکس بپردازیم. وکس توسط ویلیام کیگلی و جاناتان یانتیس بنیان گذاشته شد. ویلیام کیگلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی تحصیل کرد و سپس در دیزنی کار کرد. پس از ترک دیزنی در اوایل دهه 1990، وی مدرک MBA رو در هاروارد دریافت کرد و به یک سرمایه گذار ریسک پذیر تبدیل شد. با گذشت زمان، او مدیرعامل آیدیا لب شد. وی در کنار تاسیس وکس، مدیرعامل مگنتیک هم هست. همچنین بهتره بدونین که جاناتان یانتیس نیز به عنوان مدیر عامل در وکس و به عنوان مدیر عامل در OPSkins کار می کنه.

علت منحصر به فرد بودن ارز Wax:

وکس دارای یک پل از WAXP به اتریوم هست که به دارندگان توکن های WAXP اجازه میده توکن های خودشون رو به WAXE تبدیل کنن، که این یک توکن کاربردی ERC20 مبتنی بر اتریوم هست. کاربرانی که مایل به شرکت در توکنومیک WAX هستن برای بدست آوردن WAXE از طریق پل اتریوم باید توکن های WAXP خودشون رو بسوزونن و بعد باید توکن های WAXE رو در قرارداد توزیع اتریوم سهم گذاری کنن.

ارز دیجیتال Wax

WAXGیک توکن حاکمیتی ERC-20 مبتنی بر بلاکچین ارز دیجیتال اتریوم هست که بین سهم گذاران WAXEتوزیع میشه. توزیع بر اساس یک جدول زمانی مشخص انجام میشه و متناسب با درصد فعالیت استخر اقتصادی وکس هست. در نتیجه دارندگان توکن می تونن بر تخصیص و توزیع ارزش اقتصادی در پلتفرم حاکم باشن. استخر فعالیت اقتصادی وکس یک قرارداد هوشمند هست که درصدی از کارمزدهای تولید شده وکس رو جمع می کنه و می تونه برای توزیع بین سهم گذاران WAXE به اتر تبدیل بشه. همچنین می تونه به دارندگان توکن WAXG که تصمیم به سوزاندن توکن های موجود دارن، داده بشه.

ویژگی‌ های ارز دیجیتال Wax:

ارز دیجیتال Wax

همونطور که گفتیم، با گسترش کریپتوکارنسی، ارزهای دیجیتال متنوعی وارد این بازار شدن و هر کدوم به دلیل داشتن و ویژگی های خاصی که دارن، مورد محبوبیت قرار گرفتن. ارز دیجیتال سوایپ نیز ویژگی های زیادی داره که باعث محبوبیت این رمز ارز شده. به همین منظور ما تلاش می کنیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Wax چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال وکس بپردازیم.

• امنیت شبکه

یکی از ویژگی‌های ارز Wax امنیت شبکه هست. کاربران از محل قرارگیری دارایی خود اطمینان خاطر دارن و می‌دونن امن هست و کلاه‌برداری نیست. همچنین اعتماد دارن که خرید و فروش توکن ها از امنیت بسیار بالایی برخوردار هست.

• نقدینگی زیاد

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال وکس، وجود نقدینگی زیاد این رمز ارز هست که باعث شده تا این ارز دیجیتال منحصر به فرد بشه. به‌کمک این ارز می‌توان دارایی‌های دیجیتال قابل معامله رو که سرچشمه اونها از بازی‌های متنوع هست، به‌راحتی معامله کرد.

• هزینه پایین

 هزینه پایین یکی از ویژگی‌های تأثیرگذار در انتخاب ارز Wax هست که باعث افزایش میزان محبوبیت و استقبال از این رمز ارز شده هست. همچنین خریداران و فروشندگان ارز دیجیتال وکس به‌دلیل پایین‌بودن هزینه معاملات از سود بیشتری به دست میارن.

• محافظت در برابر نوسانات قیمت

ارز دیجیتال وکس

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال وکس، محافظت در برابر نوسانات قیمت هست که یکی از ویژگی های اصلی این رمز ارز هست. قراردادهای این ارز با استفاده از پلتفرم وکس صادر میشه. کاربران با در اختیار داشتن این قراردادها می‌تونن در مقابل نوسانات قیمت حفظ بشن.

• استیکینگ

 کسانی که ارز دیجیتال وکس رو دارن، می‌تونن در قالب Sqrl یا Scatter به‌کمک کیف پولشون عملیات استیکینگ رو انجام بدن و جایزه بگیرن. همچنین کاربران با وصل‌کردن کیف پول سازگار خود به بلاک چین وکس می‌تونن در رأی‌گیری این شبکه شرکت کنن.

مزایا و معایب ارز دیجیتال Wax:

در این پارت از مقاله ارز دیجیتال وکس چیست؟ به بررسی مختصر مزایا و معایب ارز وکس می پردازیم.

مزایای ارز دیجیتال وکس:

از مزیت‌های این پلتفرم می‌توان به حمایت اون از سوی OPSkins اشاره کرد. درواقع می‌توان گفت این ویژگی یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این ارز دیجیتال به شمار میره. دسترسی بیشتر این ارز دیجیتال به گیمرها توسط بازارهای متمرکز یکی دیگر از مزیت‌های این پلتفرم هست.

معایب ارز دیجیتال وکس:

در تبعیت بودن این پلتفرم با سازندگان بازی یکی از معایب اون به شمار می‌ره، برای مثال چیزی که امروز مجاز هست، فردا احتمال تغییر اون وجود داره.

تنها امکان فروش 35 درصد از این رمز ارز وجود داره و بقیه توکن متعلق به مشاوران، تیم و توسعه بازار این شبکه هست. با توجه به این گفته مشخص میشه که این ارز پروتکلی کاملا غیرمتمرکز نیست. این عامل در فهرست معایب این ارز قرار داره.

نحوه کار و عملکرد ارز Wax:

ارز دیجیتال Wax

اولین مرحله در فرآیند تراکنش در پلتفرم Wax این هست که خریدار یا فروشنده برای هر دارایی بازی مجازی در بازار باشه. پلت فرم Wax از تابع Delegated Proof of Stake (DPoS) برای انتخاب یا انتخاب نمایندگانی برای ایمن سازی تراکنش ها در شبکه استفاده می کنه. بنابراین، کاربرانی که بر اساس تعداد توکن‌های Wax که دارن، رای میدن، این نمایندگان (اصناف) رو انتخاب می‌کنن. این به سادگی به این معنی هست که هر چه تعداد توکن های بیشتری داشته باشین، رای قدرتمندتر هست. بنابراین این سیستم تراکنش‌های مطمئن و مطمئن در شبکه رو به کاربران تضمین می‌کنه.

اصناف کاربرانی هستن که با بازی خاصی که می‌خوان نشون بدن به شبکه پیشنهاد دادن و نحوه انجام وظایف مربوطه و تعداد سکه‌هایی رو که با کاربرانی که به اونها رای میدن به اشتراک می‌گذارن، ارائه کردن. اونها باید با انتخاب و نظارت بر نمایندگان انتقال و با به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس خریداران و فروشندگان با عامل انتقال، از تراکنش های یکپارچه اطمینان حاصل کنن.

 این عوامل انتقال اطمینان حاصل می کنن که انتقال کالا با موفقیت انجام میشن. بنابراین، اونها تسهیل کننده انتقال کالا هستن. بنابراین قراردادهای کالای خریداری شده رو امضا می کنن و پس از اتمام تحویل اون به خریدار این قراردادها "قرارداد اجرای تسویه حساب" هستن. همچنین، عامل انتقال برای تکمیل فرآیند، هزینه ای به صورت سکه دریافت می کنه.

قرارداد های هوشمند:

ارز دیجیتال Wax

بی‌شک در هر اکوسیستم دیجیتالی، قراردادهای هوشمند تأثیر بسزایی دارن. به‌صورت ترکیبی این ارز دیجیتال از قراردادهای هوشمند و مولد شماره تصادفی استفاده می‌کنه. درواقع مولد شماره تصادفی یا RNG نوعی الگوریتم هست که به ارزش‌گذاری تصادفی اقدام می‌کنه.

استیک‌ کردن توکن‌ ها یا سپرده‌گذاری:

این ارز دیجیتال توکن ویژه‌ای داره که رأی‌دادن، پاداش‌دادن و شرط‌بندی از قابلیت‌های اون به شمار میره. کاربران برای استیک‌کردن توکن‌های خود و گرفتن جایزه می‌تونن از کیف‌ پول‌های سازگار مانند Sql و Scatter استفاده کنن. همچنین با استفاده از این کیف پول‌ها می‌تونن در رأی‌گیری نیز شرکت کنن. همون‌طور که بیان شد، برای شرکت در رأی‌گیری تنها لازمه کیف پول خودتون رو به حساب بلاک چین وکس متصل کنین. برای درک بهتر باید بگیم استیک‌کردن به شما این امکان رو میده تا به پیشنهادهای مطرح‌شده از طرف بنیان‌گذاران این ارز برای بهبود کارکرد بلاک چین رأی بدین. همچنین می‌تونین پاداش هم دریافت کنین. برای حفظ موقعیت خودتون به‌منزله عضو رأی‌دهنده باید هر هفته در رأی‌گیری شرکت کنین و جایزه بگیرین.

قیمت و آینده Wax:

ارز دیجیتال وکس

یکی از فاکتور های مهمی که سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال اون رو در نظر می گیرن، بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال مورد نظرشون هست. شما نیز اگه قصد سرمایه گذاری و خرید Wax رو دارین، باید اطلاعاتی در مورد قیمت و آینده وکس به دست بیارین. به همین منظور ما در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Wax چیست؟ به بررسی قیمت و آینده وکس می پردازیم. بهتره بدونین برای پیش بینی آینده Wax باید فاکتورهای زیای رو مورد توجه قرار بدین. وضعیت اقتصادی کشورها، اخبارها و رسانه ها، میزان تقاضا برای خرید رمز ارز و اهداف تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال وکس نمونه هایی از فاکتورهایی هستن که روی قیمت و آینده پلتفرم Wax تاثیر می ذارن.

در ادامه این پارت به بررسی قیمت و آینده wax از سال 2022 تا 2026 می پردازیم.

پیش بینی قیمت وکس 2022:

 محدوده قیمت فعلی Wax ممکنه بسیاری از معامله گران رو مورد توجه قرار بده و به همین دلیل، Waxp می تونه در سال 2022 با همکاری با موسسات مالی به 0.49 دلار برسه. اوج های جدید برچسب قیمت می تونه متفاوت باشه، چون بازار کریپتو می تونه شاهد روند صعودی دیگه ای هم در مسیر خودش تا سال 2022 باشه.

 پیش بینی قیمت وکس 2023:

 WAXP به عنوان گزینه بهتری برای سرمایه گذاری به شمار میره، و با جامعه بزرگ قیمت Wax به اوج های جدیدی خواهد رسید. طبق پیشبینی ها برای سال 2023، قیمت Wax تقریبا 0.62 دلار خواهد بود. حداکثر قیمتی که پیش بینی میشه، 0.73 دلار هست. میانگین قیمت Wax در پایان سال 2023 می تونه حدود 0.63 دلار باشه. 

پیش بینی قیمت وکس 2024:

 WAXP پتانسیل بسیار زیادی داره، با همکاری‌ها و نوآوری‌های خاص ممکنه تعداد کاربران و جذب افراد رو به افزایش باشه. اگه بازار روی سرمایه گذاری در Wax متمرکز بشه، قیمت ممکنه بیشتر سیر صعودی داشته باشه. تا سال 2024، می تونه به ماکسیمم ارزش 1.07 لار برسه. طبق پیش بینی ها در صورت افت بازار، قیمت Wax اندکی دچار تغییر بشه. سال 2024 می تونه با میانگین قیمت 0.89 دلار با مینیمم قیمت 0.86 دلار و ماکسیمم قیمت 1.07 دلار به پایان برسه.

 پیش بینی قیمت وکس 2025:

 نشانه هایی وجود داره که بازار کریپتو در آستانه ورود به عصر جدیدی هست. مطمئناً پیش‌بینی بلندمدت قیمت برای قیمت Wax افزایش خواهد یافت، چون هنوز خوش‌بینی وجود داره که این ارز توجه بیشتری رو به خود جلب کنه. سال 2025 می تونه با میانگین قیمت 1.31 دلار و حداقل ارزش قیمت 1.28 دلار به پایان برسه. انتظار میره حداکثر قیمت در حدود 1.50 دلار معامله بشه.

پیش بینی قیمت وکس 2026:

 یک رویکرد یکپارچه برای ارز وکس ممکنه در بسیاری از وب سایت ها و انجمن ها پیدا بشه. بر اساس پیش بینی ها Wax برای مدت طولانی در قیمت فعلی خودش ثابت خواهد ماند. انتظار میره تا سال 2026، Wax حداکثر ارزشی معادل 2.20 دلار داشته باشه. اگه بازار صعودی بشه، حداقل قیمت می تونه تا 1.91 دلار افزایش یابد.

کیف پول ارز دیجیتال Wax:

ارز دیجیتال وکس

احتمالا بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال وکس و بررسی قیمت و آینده وکس، قصد داشته باشین تا روی این رمز ارز سرمایه گذاری کنین و اقدام به خرید ارز دیجیتال Wax کنین، ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری و خرید این رمز بکنین با کیف پول ارز دیجیتال وکس اشنایی داشته باشین. به همین منظور ما در این پارت از مقاله ارز دیجیتال Waxچیست؟ به بررسی و معرفی انواع کیف پول ارز دیجیتال وکس می پردازیم.

کیف پول MyEther Wallet:

ارز دیجیتال وکس

از انواع کیف پول ارز دیجیتال وکس، والت نرم افزاری مای اتر ولت که مخفف آن(MEW) هست. کیف پول نرم افزاری مای اتر ولت رایگان، منبع باز، سمت کلاینت و گرم هست که به شما این امکان رو میده با بلاک چین اتریوم تعامل داشته باشین.در این مدت، شما کنترل کامل کلیدهای خصوصی وهمینطور وجوه خودتون رو در اختیار دارین به هیچ وجه رمز شما در سرورهای این کیف پول ذخیره نمیشن.

کیف پول مای اتر ولت دارای رابط مبتنی بر وب و همچنین یک نسخه افزودنی Chrome هست، اما پیشنهاد ما اینه که ترجیحا از نسخه مبتنی بر وب اون استفاده کنین، چون با استفاده از رابط کاربری نسخه وب می‌‌تونین به طور مستقیم یا از طریق کیف پول‌‌های سخت افزاری مثل Ledger Nano S ،Trezor و… وک یا توکن‌های دیگه رو به آسونی مدیریت کنین.

مزایای کیف پول : MyEther Wallet 

• رابط کاربری از نوع نرم‌افزاری

• پشتیبانی از تمامی توکن‌های های ERC20

معایب کیف پول: MyEther Wallet

• عدم پشتیبانی از آلت کوین‌های غیر اتریومی

• با صرافی‌های رمز ارزی ارتباط مستقیم نداره.

کیف پول نرم افزاری Coinomi:

ارز دیجیتال وکس

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال وکس، کوینومی هست که علاوه بر ارز Wax، سایر ارز های دیجیتال رو ساپورت میکنه. کیف پولی که در ابتدا برای تلفن‌های همراه هوشمند طراحی شده، اما نسخه دسکتاپ هم داره. کوینومی ویژگی‌های رایج و معمول در هر کیف پولی رو به کاربران خودش ارائه میده و در عین حال امکان دسترسی سریع به دارایی دیجیتال رو هم به همراه داره.

این کیف پول کاملا رایگان هست و در نتیجه، کاربران بدون نگرانی از ذخیره‌ی امن ارزهای دیجیتال Wax شون، می‌تونن از خدمات این کیف پول استفاده کنن. کوینومی، علاوه بر اینکه یک کیف پول همه کاره هست، به کاربران این اجازه رو میده تا بدون نیاز به ارسال پی در پی ارز دیجیتال به صرافی‌ها برای انجام معامله، به طور مستقیم از طریق رابط کاربری، این کار رو انجام بدن.

این کیف پول، از فناوری رمزنگاری جهت امنیت کلمات بازیابی به همراه طراحی کاربر پسندی که نصب و کار با اون آسون هست، استفاده می‌کنه و برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس، ویندوز، لینوکس و مک در دسترس هست.

کیف پول Metamask:

ارز دیجیتال وکس

متامسک یک کیف پول دیجیتال هست که علاوه بر نسخه اندروید و iOS اون، روی مرورگرهای کروم (Chrome) و فایرفاکس (Firefox) هم استفاده میشه و جزو بهترین کیف پول های ارز Wax بشمار میره. این والت مثل پلی در بین مرورگرهای معمولی و بلاک چین ها عمل می‌کنه. بلاک چین Ethereum شبکه‌ای هست که کاربران آن، اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (dApps) و رمز ارزهای خودشون رو می‌سازن.این والت محبوب تنها توانایی نگهداری توکن‌های اتریومی (مانند ETH و ERC20) و توکن‌های ساخته شده با استاندارد BEP20 رو داره. بنابراین کیف پول MetaMask همه نیازهای کاربرانی که پرتفوی رمز ارزی گسترده دارن رو برطرف نخواهد کرد.

کیف پول های زیادی ارز Wax v رو ساپرت میکنن که میتونیم به Parity، jaxx، ledger wallet، Ethereum mist dapp، lykke wallet و.. اشاره کنیم.

 

نتیجه و جمع بندی:

در مقاله ارز دیجیتال Wax چیست؟ تلاش کردیم صفر تا صد ارز وکس رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که در مقاله گفتیم، وکس در سال 2017 به بازارهای ارز دیجیتال راه یافت و به امن‌ترین، راحت‌ترین و سریع‌ترین مسیر برای ایجاد و مبادله تبدیل شد. کسانی که به بازی‌های الکترونیکی علاقه بسیاری دارن، به‌کمک این پلتفرم می‌تونن یک اکوسیستم ایجاد کنن. کاربران می‌تونن برای ساخت dApps به‌راحتی و بدون بروز کوچک‌ترین مشکلی از بلاک چین Wax کمک بگیرن. حمایت پروتکل OPSkins از این ارز دیجیتال، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مزیت‌های این ارز هست. این ارز رو می تونین در سریع ترین زمان و با کمترین کارمزد از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس تهیه کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال وکس Wax چیست؟ (بررسی کامل ارز وکس)
سوال امنیتی :9+50 = ?