ارز دیجیتال کرومیا چیست؟(بهترین کیف پول های ارز دیجیتال CHR)

1402/07/05
ارز دیجیتال کرومیا چیست؟(بهترین کیف پول های ارز دیجیتال CHR)


بهتره قبل از اینکه ارز دیجیتال کرومیا چیست؟ رو مورد بررسی قرار بدیم، نگاه کلی به بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم. در طی چند سال آینده، با دنیایی روبرو هستیم که توسط فضای کریپتو محصور شده و همه خدمات تفریحی، فرهنگی، اقتصادی و... در غالب کریپتو به مردم عرضه میشن. مثال خوبی که اهمیت روز افزون این تکنولوژی رو برای شما روشن تر میکنه، مقایسه کاربرد اینترنت در حال حاضر و 10 سال گذشته است. ارزهای دیجیتال تنها گوشه کوچکی از مجموعه نامحدود دنیای کریپتوها هست. 

ارزهای دیجیتال مفهومی هستن که امروزه به عضوی از سبد سرمایه گذاری ما تبدیل شدن. این در حالیه که تا چند سال قبل، افراد اندکی بودن که با دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی داشتن؛ ولی امروزه به خاطر عوامل متعددی از جمله سود های چند صد درصدی، بین مردم شهرت و اعتباری رو بدست آوردن. هنگامی که به ارزهای دیجیتال اشاره میکنیم منظورمون دارایی های ارزشمند هستن که ماهیت فیزیکی ندارن ولی همه ویژگی های پول رو دارا هستن. ما سعی میکنیم در مقاله ارز دیجیتال کرومیا چیست؟ اطلاعاتی در مورد آینده Chromia و کیف پول های ارز دیجیتال CHR برای شما ارائه کنیم.

ارز Chromia چیست؟

کرومیا با نماد اختصاری CHR یک ارز دیجیتاله که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 312.75 میلیون دلار و سهم 0.01 درصدی از کل بازار، در رتبه 167 بازار کریپتوکارنسی قرار داره. ارز دیجیتال کرومیا نوعی بلاک چین عمومی منبع باز هست که در ماه می سال 2019 توسط شرکت یه سوئدی راه اندازی شد. فناوری پشت بلاک چین کرومیا از فناوری قبلی به نام Postchain برگرفته شده، که راه حلی برای کاربران سازمانی هستش که توسط Chromaway AB ارائه شده.

ارز Chromia چیست؟

ارز کرومیا، بستر بلاک چین برنامه های غیر متمرکز هست که برای برطرف کردن نواقص سیستم عامل های موجود درDappsطراحی شده.ارز دیجیتال کرومیا با نام لاتینChromiaو علامت انحصاریCHRهم توکن اختصاصی این پروژه است که به عنوان پاداش بلوک استفاده میشه و برای پرداخت هزینه های معامله کاربرد داره.

از قابلیت برنامه نویسی این ارز دیجیتال، برای حل مشکلات مقیاس پذیری Dapps استفاده میشه. در واقع پلتفرم ارز دیجیتال Chromia، شبکه ای از بلاک چین های مرتبط به هم هستش.

در سال 2014، برنامه نرم افزاری کرومیا به صورت رایگان به بازار عرضه شد و در واقع کرومیا در بستر فناوری بلاک چین یک پیشگام محسوب میشه. این بستر برای انجام قراردادهای هوشمند یا نقل و انتقال دارایی های دیجیتال کارایی مناسبی داره و به تدریج در سال 2018 این شبکه غیر متمرکز به طور کامل در دسترس کاربران بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفت. همچنین ناگفته نمونه که، بستر کرومیا از همون روزهای اولیه همه نیازهای کاربران رو رفع میکرد و به همین خاطر مورد استقبال قرار گرفت.

نحوه کار ارز دیجیتال Chromia:

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال CHR چیست؟ نحوه کار ارز CHR رو برای شما مورد بررسی قرار میدیم. کرومیا یه بلاک چین مستقل از لایه اول و سازگار با لایه EV-2 برای بایننس اسمارت چین و پلتفرم اتریوم هست. این برنامه برای افزایش Dapps موجود طراحی شده و امکان ایجاد نسل بعدی Dapps ها با ارائه مقیاس پذیری، بهبود مدیریت داده ها و ساختارهای قابل تنظیم برای هزینه ها رو فراهم کرده. بلاک چین کرومیا از معماری منحصر به فرد به نام بلاک چین رابطه ای و همچنین زبان برنامه نویسی سفارشی به نام Rell استفاده می کنه. توسعه دهنده ها میتونن با استفاده از Rell، زبان برنامه نویسی کارآمد و جهانی که توسط Chromia و بر اساس SQL ایجاد شده، طیف وسیعی از برنامه ها رو بسازن.

ارز دیجیتال Chromia

ارز Chromia یک بلاک چین رو در پایگاه داده قرار میده و لایه نرم افزاری سبک برای مدیریت رای گیری و اجماع اضافی میکنه. این امر کرومیا رو برای استفاده به عنوان بلاک چین سازمانی و بلاک چین مستقل عمومی ایده آل کرده. هنگامی که درخواستی برای نوشتن داده ها ارسال میشه، به یکی از گره های این بلاک چین میره و اون نود داده ها رو با بقیه به اشتراک میذاره. گره ها درخواست ها رو بررسی میکنن و پس از توافق، داده ها در بلاک چین نوشته و ثبت میشن.

ارز کرومیا از سازگاری و انعطاف پذیری بسیار خوبی برخورداره که به همین خاطر تو بلاک چین های سازمانی و عمومی به طور مستقل فعالیت میکنه. این ارز دیجیتال ایده آل ترین روش برای توسعه معاملات سریع و البته کم هزینه بعضی از شبکه های بلاک چینی خواهد بود.

بنیانگذاران ارز دیجیتال کرومیا:

در ادامه مقاله ارز کرومیا چیست؟ قصد داریم تیمی که پشت این پروژه وجود داره رو به شما معرفی کنیم. پروژه کرومیا در سال 2012 آغاز شد، زمانی که بنیانگذارن شروع به کار بر روی ابزارهایی برای ارائه زیرساخت برنامه میزانی عمومی کردن که واقعا با نیازهای کاربران هماهنگ هست. در سال 2014، تیم Chromaway، یک شرکت نرم افزاری رایگان و متن باز رو تاسیس کرد که از پیشگامان اولیه فناوری بلاک چین بود و بستری برای قراردادهای هوشمند و صدور و انتقال دارایی های دیجیتال فراهم رو میکرد. این موضوع تو سال 2018، باعث ایجاد ارز دیجیتال Chromia شد که پلتفرم غیر متمرکزی هست و توسط Chromaway کنترل نمیشه.

 ارز دیجیتال کرومیا

بلاک چین اولیهChromawayبا استفاده از معماری رابطه ای برای نمایه سازی توکن های رنگی طراحی شد. با این حال، با پیشرفت و توسعه این پروژه، مشخص شد کهPostchainبعنوان بلاک چین خصوصی بهینه شده است.بلاک چینChromaway پروژه منبع باز باقی موند و با پیروی ازPostchain، بلاک چین کرومیا رو بعد از گردآوری سرمایه موفق در طول سال های 2018 و 2019 راه اندازی کرد.

ارز دیجیتال کرومیا توسط یه تیم سه نفره که شامل Coo or perelman، Henrik Hjelte و CTO Alex Mizrahi تاسیس شد. اعضای این تیم قبلا پروتکلی مناسب برای بعضی از توکن های کاربردی و کیف پول بیت کوین Safebit رو تاسیس کرده بودن. این پروژه همچنین حامیانی رو داره که تو فضای بلاک چین برجسته هستن. الکس که یکی از بنیانگذارن ارز دیجیتال کرومیا هست، در سال 2012 دقیقا سه سال بعد از راه اندازی بیت کوین، مفهوم ایجاد توکن در بلاک چین بیت کوین رو توسعه داد. این توکن ها به عنوان کوین های رنگی شناخته میشدن که دارایی های دنیای واقعی رو در بزرگترین بلاک چین مدیریت میکردن و نمایش میدادن. همچنین این فرد چندین مقاله آکادمیک اولیه در مورد اجماع اثبات منتشر کرده. علاوه بر این الکس در اون زمان با برنامه نویس جوانی به اسم ویتالیک بوترین کار میکرد که بعد ها اتریوم رو بوجود آورده.

دلیل منحصر به فرد بودن CHR چیست؟

بلاک چین کرومیا از معماری منحصر به فردی به اسم بلاک چین رابطه ای و زبان برنامه نویسی سفارشی به اسم Rell استفاده میکنه. با این حال ارز دیجیتال کرومیا با استفاده از پایگاه های داده، خودش رو با دیگر پلتفرم های بلاک چین متمایز کرده. همچنین زبان برنامه نویسی Rell این پلتفرم به خودش که یادگیریش راحت تر و کارآمدتر از بقیه زبان های بلاک چین هست، یکی از دلایل خاص بودن این پروژه است. این امر به توسعه دهنده ها این امکان رو میده تا هفت الی ده برابر سریع تر کد نویسی کنن.

CHR

ارز کرومیا، کیف پولی به اسم Chromia Vault که یه والت نرم افزاریه در اختیار کاربران قرار میده تا توکن ها و Dapp های خودشون رو در بلاک چین کرومیا مدیریت کنن؛ در حالی که Chromia Vault دارای یک ویژگی جذابی هست که برای وارد شدن به این برنامه نیاز به عبور دارین که این موضوع امنیت کیف پولتون رو افزایش میده.

یکی دیگه از ویژگی های در حال توسعه پلتفرم کرومیا، استاندارد جدید NFT به اسم Chromia Orginals هست که هم به عنوان استاندارد عمومی در زنجیره کرومیا و هم به عنوان لایه بهبود برای توکن های ERC721 و BEP721 موجود فعالیت میکنه.

در ادامه پاسخ به سوال دلایل منحصر به فرد بودن کرومیا چیست؟ باید بگیم که، در حال حاضر Dappsها در پروتکل کرومیا از طریق امور مالی، بازی، املاک و مستغلات و مراقبت های بهداشتی پیاده سازی میشن.ارز دیجیتال کرومیا بهDappsاجازه میده تا توکن هایی رو ایجاد کنند که تحت حمایت ارز CHRهستن. سرمایه گذاران پروژه های Dapp، میتونن از طریق قرارداد تقسیم سود، توکن CHR تولید کنن.ارز کرومیا این فرصت رو برای تولید کننده ها فراهم کرده تا ازDappهای خودشون درآمد به دست بیارن. همین امر باعث میشه تاDappهای محبوب، درآمد بیشتری بدست بیارن که این درآمد به توسعه دهنده ها تعلق پیدا میکنه. 

اهداف ارز دیجیتال کرومیا:

هدف از ایجاد پروژه و ارز دیجیتال Chromia، رفع مشکلاتی بود که در بلاک چین وجود دارن. برنامه نویسی که این شبکه داره، برای مشکلات مقیاس پذیری Dapp استفاده میشه. پلتفرم ارز دیجیتال کرومیا، شبکه ای از بلاک چین های رابطه ای هستش. تو این شبکه میشه Dapps رو به گونه ای نوشت که برای توسعه دهنده ها در همه دنیا آشنا باشن، تا در برنامه های بزرگ شرکتی، بازی ها و یا پروژه های کوچکتر نیز فعالیت کنن.

ارز دیجیتال کرومیا

هر بلاک چین در کرومیا، مجموعه ای گره های اعتبارسنجی مرتبط هست که مشابه با شاردینگ در اتریوم کار میکنه. این نوع گره های اعتبارسنجی، زیر مجموعه ای از همه گروه های متعلق به ارز Chromia هست.

همونطور که گفتیم CHR، توکن اصلی و بومی کرومیا هست و کاربران میتونن از این توکن در Dapps استفاده کنن؛ در واقع Dapps با پرداخت هزینه معاملات، باعث میشه تولید کننده ها با استفاده از توکن CHR مسدود بشن. در واقع ارز دیجیتال کرومیا به اپلیکیشن های غیرمتمرکز کمک میکنه تا توکن هایی رو صادر کنن که تحت پشتیبانی ارز CHR هستن.

ارائه راه حل های ویژه برای حل مسائل زنجیره هوشمند اتریوم یکی دیگه از هدف های ارز کرومیا هست. پروژه ارز دیجیتال کرومیا با هدف ارائه انواع قابلیت های خاص بر روی بلاک چین اجرا میشه. در واقع این ارزدیجیتال سعی میکنه توانایی های خاصی رو در اختیار زنجیره هوشمند اتریوم قرار بده. همچنین با ذخیره سازی داده های غیر متمرکز، موارد کاربری این زنجیره ها گسترش پیدا میکنه.

مزیت های ارز دیجیتال Chromia:

Chromia

Chromia یک بلاکچین دیجیتال و پلتفرم توسعه‌دهی برای اپلیکیشن‌های دیجیتال و ارتباطی است که از تکنولوژی متفاوتی به نام "Relational Blockchain" استفاده می‌کند. این تکنولوژی به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های قدرتمند و قابل اطمینان را برای موارد متعددی از زمینه‌ها ایجاد کنند. در زیر به برخی از مزیت‌های Chromia اشاره می‌شود:

1. پرفرمانس بالا: Chromia برای انجام تعداد زیادی تراکنش در ثانیه (TPS) به طور متوسط ​​و تازه بهینه‌سازی شده است. این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهد تا اپلیکیشن‌های پرباری را روی بلاکچین Chromia اجرا کنند.

2. قراردادهای هوش مصنوعی (AI) :Chromia به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا قراردادهای هوش مصنوعی را به عنوان قسمتی از اپلیکیشن‌های خود ایجاد کنند. این امکان را فراهم می‌کند تا برنامه‌های هوش مصنوعی و بر اساس داده بهبود یابند.

3. کنسانس بهینه: Chromia از الگوریتم کنسانس مبتنی بر مصنوعی به نام "Relational Proof-of-Service (rPoS)" استفاده می‌کند که به کاربران پاداش‌های مناسبی را برای مشارکت در شبکه اعطا می‌کند.

4. استفاده آسان: Chromia دارای واسط کاربری کاربرپسندی برای توسعه‌دهندگان است که امکان توسعه و مدیریت اپلیکیشن‌ها را آسان می‌کند.

5. پشتیبانی از اپلیکیشن‌های متعدد: Chromia به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های متنوعی را برای صنایع مختلف ایجاد کنند، از جمله بازی‌ها، بازارهای آنلاین، اپلیکیشن‌های مالی و بسیاری موارد دیگر.

6. استقرار نسبتاً ارزان: Chromia به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های خود را با استفاده از میزبان‌های دیجیتالی به صورت ارزان تر اجرا کنند.

بررسی آینده ارز کرومیا:

آینده کرومیا تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی قرار داره. قیمت CHR نیز به تحولات و اخبارهای اعلام شده وابسته است. در ضمن احساسات تزریق شده به بازار ارزهای دیجیتال هم، میتونه روی آینده کرومیا موثر باشه. همچنین از نظر تکنیکالی، رفتار گذشته و پیشینه قیمتی کرومیا میتونه شما رو در پیش بینی قیمت کرومیا کمک بکنه. برای تحلیل ارز کرومیا باید همه عواملی که گفتیم رو در نظر بگیرین ولی در مجموع میشه گفت که جریان معاملات این ارز دیجیتال به درستی پیش میره و از اوضاع خوبی برخورداره. 

ارز کرومیا

ارز Chromia یکی از رمز ارزهای محبوب بازاره که مورد توجه اکثر تریدرها و سرمایه گذارها قرار گرفته. درحال حاضر تقاضا برای توکن CHR بسیار زیاد هست که میتونه قیمت کرومیا رو افزایش بده. طوری که حتی توسعه دهنده های بلاک چین ارزهای دیجیتال نیز با قیمت کرومیا کنار اومدن و ارز Chromia رو به طور رسمی پذیرفتن.

میتونیم به روشن بودن آینده Chromia امیدوار باشیم. برخی از استراتژی های آینده Chromia شامل موارد زیر هست که در صورت تحقق پیدا کردن، میتونن محبوبیت و قیمت کرومیا رو افزایش بدن:

  • همکاری با استودیو های بازی سازی، استارتاپ ها و شرکت های بیشتر.
  •  همکاری با دستگاه تولید انبوه و شتاب دهنده های قوی.
  •  ادامه سازماندهی هکاتون ها در سراسر جهان برای جذب توسعه دهندگان بیشتر.
  •  ارائه آموزش های آنلاین و حضوری برای تعامل با توسعه دهندگان Dapps.
  •  راه اندازی برنامه های تشویقی برای تشویق ارائه دهنده های سیستم به اجرای گره در بلاک چین Chromia.

کیف پول های ارز دیجیتال کرومیا:

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Chromia چیست؟ کیف پول های ارز دیجیتال کرومیا رو برای شما بررسی میکنیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال CHR، راهی برای حل مشکل مقیاس پذیری هستش که تلاش میکنه تا با ارائه برنامه های غیر متمرکز، خدمات خوبی رو به کاربران ارائه بده. همچنین ارز دیجیتال کرومیا که بر مبنای الگوریتم اجماع فعالیت داره زیر مجموعه ای از POW است. اگر شما هم جزو طرفداران این ارز دیجیتال هستین یا به پروژه و اهداف اون علاقه مند شدین، میتونین با خرید و فروش و نگه داری این ارز دیجیتال به سودهای خوبی رو بدست بیارین.

کیف پول های ارز دیجیتال کرومیا

البته بهتره قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری و خرید Chromia کنین، با کیف پول های ارز دیجیتال کرومیا آشنا بشین. در اصل برای نگهداری این ارز دیجیتال باید از کیف پول ها و والت های مخصوص ارزهای دیجیتالی که از این رمز ارز پشتیبانی میکنن، استفاده کرد.

این کیف پول ها به طور کلی به 2 دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم بندی میشن. کیف پول های نرم افزاری، والت هایی هستن که به صورت برنامه های قابل دانلود و نصب طراحی شدن. البته باید در نظر داشته باشین که کیف پول های نرم افزاری برای سیستم عامل های اندروید، ios و... و برای دستگاه های کامپیوتر به صورت جداگانه وجود دارن و شما باید با توجه به سیستم عاملی که دارین، یکی از این کیف پول ها رو انتخاب کنین.

دسته دیگه کیف پول های سخت افزاری هستن که به صورت قطعات سخت افزاری مثل فلش به بازار عرضه شدن. برای استفاده از این کیف پول ها باید ابتدا این والت ها رو از فروشگاه های معتبر خریداری کنین.

برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال کرومیا میتونین از کیف پول های سخت افزاری مثل لجر و کیف پول های نرم افزاری مثل تراست ولت، اتمیک ولت و متامسک استفاده کنین. در ادامه هر کدوم از این کیف پول ها رو برای شما مورد بررسی قرار میدیم.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت Trust Wallet:

یکی از کیف پول های ارز دیجیتال کرومیا، تراست ولت هستش. این والت یکی از کیف پول های ساده و پرکاربرد برای مدیریت و نگهداری ارزهای دیجیتاله که امکانات زیادی رو در اختیار کاربرانش قرار میده. این کیف پول به صورت چند ارزی طراحی شده، یعنی میتونین تعداد زیادی از ارزهای مختلف رو به صورت همزمان روی اون نگهداری کنین. لازم به ذکره که Trust Wallet توسط کمپانی Six Days LLC طراحی شده. ویکتور رادچنکو نیز بنیانگذار این کمپانی هست. البته صرافی بایننس تو سال 2018 این کیف پول رو خریداری کرد و هم اکنون مالکیت تراست والت متعلق به این کمپانیه.

 تراست ولت

تراست والت به عنوان یک کیف پول مخصوص تلفن همراه شناخته میشه و از سیستم عامل های اندروید و ios پشتیبانی میکنه. تراست ولت کلید خصوصی کیف پول شما رو با استفاده از توابع درهم ساز به شکل عبارت 12 کلمه ای در اختیار شما قرار میده. کلید خصوصی رابط بین شما و موجودی داخل کیف پول است. توجه داشته باشین که هر شخصی این کلید خصوصی رو در اختیار داشته باشه، مالک همه دارایی های کیف پول شناخته میشه. در ایران بایننس ما اموزش نصب و استفاده تراست ولت رو برای کمک به شما قرار دادیم.

کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت Atomic Wallet:

یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال Chromia، اتمیک والت هست. کیف پول Atomic Wallet در سال 2017 توسط کنستانتین گلادیچ، مدیر اجرایی ارشد فعلی اتمیک ولت و مدیر عامل صرافی Changelly، تاسیس شد. کیف پول اتمیک ولت از مکانیسم داخلی موجود در این کیف پول که در واقع مبادلات اتمی رو تسهیل میکنه، نام گذاری شده. علاوه بر این، سازگاری اتمیک والت با سیستم عامل های ویندوز، اوبونتو، فدورا و دبیان استفاده ازش اون رو در دستگاه های مختلف راحت تر کرده.

Atomic Wallet

کیف پول اتمیک یه والت غیر متمرکزه که یه صرافی داخلی داره و از مبادله اتمی برای تبادل ارزهای دیجیتال استفاده میکنه. کاربران این ولت دارای نسخه پشتیبان و کلیدهای خصوصی هستن و میتونن سپرده های خودشون رو کاملا مدیریت کنن.

یکی از ویژگی های امنیتی اتمیک والت اینه که همه داده های ارسالی از دستگاه، رمزنگاری میشن. داده ها به هیچ وجه روی سرورهای Atomic Wallet ذخیره نمیشن و این شرکت به کلیدهای خصوصی کاربران دسترسی نداره.

برای آشنایی با اموزش ساخت کیف پول اتمیک ولت مقاله تخصصی را در این زمینه مطالعه کنین.

کیف پول سخت افزاری لجر Ledger:

یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال Chromia، والت سخت افزاری لجر هست. این کیف پول دستگاهی با امنیت بالاست که اینترنت ذخیره سازی رمزارزها رو در حالت آفلاین و بدون نیاز به فراهم میکنه.

Ledger

به طور معمول در کیف پول های دیگه برای جابجایی ارزهای دیجیتال از کلید خصوصی استفاده میشه ولی با داشتن کیف پول سخت افزاری Ledger، کلیدهای خصوصی روی دستگاه ذخیره میشن. به این معنی که حتی اگه سرورهای کیف پول یا دستگاهی که لجر رو بهش متصل میکنین، به ویروس آلوده بشن، باز هم کلیدهای خصوصی شما در امان هستن.

در کیف پول سخت افزاری لجر 24 کلمه برای هر کاربر ایجاد میشه که این عبارت ها، کلید اصلی دسترسی به ارزهای دیجیتال ذخیره شده تو این کیف پول هستن. کاربرها میتونن توسط این عبارت 24 کلمه ای موجودی ارزهای خودشون رو بازیابی کنن.

کیف پول سخت افزاری ترزور Trezor:

یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال Chromia، والت سخت افزاری ترزور هست. Trezor دستگاهی به کوچیکی یک کلید هستش که به کمک یک کابل USB به رایانه شما متصل میشه. این دستگاه کلیدهای خصوصی شما رو به صورت آفلاین نگهداری و تراکنش ها رو تایید میکنه. کیف پول Trezor در مقابل سرقت های فیزیکی و مجازی کاملا ایمن هست و امنیتی در سطوح بسیار بالا رو در ارتباط با ارزهای دیجیتال شما به ارمغان میاره.

Trezor

 امکان تهیه نسخه پشتیبان به وسیله عبارت 24 کلمه ای در این کیف پول وجود داره.ترزور از امنیت ویژه ای در ارتباط با حریم خصوصی کاربر بهره میبره.تا جایی که ساتوشی لبز سازنده این دستگاه، پس از تحویل ترزور به شما، هیچ رهگیری در ارتباط با اون انجام نمیده چون این دستگاه ها شماره سریال ندارن و همه نرم افزارهاش متن باز هستن و رمزعبوری برای استفاده از اون نیاز نیست.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم که تو مقاله ارز دیجیتال CHR چیست؟ به تحلیل ارز کرومیا بپردازیم. همچنین اطلاعاتی رو در مورد این رمز ارز، کیف پول های ارز دیجیتال CHR و آینده Chromia به شما ارائه کنیم. همونطور که گفتیم ارز دیجیتال کرومیا، بستر بلاک چین برنامه های غیر متمرکز هست که برای برطرف کردن نقص های مربوط به سیستم عامل های Dapps طراحی شده. در صورتی که قصد سرمایه گذاری و خرید کرومیا رو دارین، میتونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس که یکی از صرافی های ایرانی و معتبره، استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال کرومیا چیست؟(بهترین کیف پول های ارز دیجیتال CHR)
سوال امنیتی :1+49 = ?