ارز دیجیتال گیفتو چیست؟ | بررسی پروژه ارز Gifto و کاربرد های آن | بررسی آینده GTO

1402/07/01
ارز دیجیتال گیفتو چیست؟ | بررسی پروژه ارز Gifto و کاربرد های آن | بررسی آینده GTO


بلاک چین و ارزهای دیجیتال یکی از جدیدترین تکنولوژی های دنیا هستن. هر روز تو حوزه و صنعت های مختلفی از این فناوری استفاده میشه که قبل از خرید ارز دیجیتال لازمه اطلاعات کلی در مورد اونها داشته باشیم.  ارز دیجیتال گیفتو یکی از خلاقانه ترین پروژه هایی است که با استفاده از این تکنولوژی بوجود اومده. کاربرد اصلی این پروژه برای پرداخت پاداش و قدردانی از تولید کننده های محتوا هستش. علاوه بر اون، پروژه Gifto بهتون اجازه میده هدایای مجازی رو به سایر کاربر ها بفرستین.

با توجه به ایده ی جذابی که پشت این پروژه وجود داره، تصمیم داریم بهتون بگیم ارز دیجیتال GTO چیست؟ با توجه به اینکه فضای مجازی یه جدایی ناپذیر از زندگیمون شده، این پلتفرم میتونه محبوبیت زیادی رو بدست بیاره. بعد از بررسی کلیات فنی پلتفرم گیفتو، در مورد آینده این رمز ارز بیشتر صحبت میکنیم. همچنین تو انتهای این مطلب، قیمت Gifto رو تو آینده پیش بینی خواهیم کرد. امیدواریم که این مقاله براتون مفید باشه و بتونین نهایت استفاده رو ازش ببرین.

پروژه Gifto چیست؟

گیفتو یه پروتکل غیر متمرکز جهانی هستش که برای هدیه دادن و قدردانی کردن از تولید کننده های محتوا ساخته شده. تو این پروژه هدایای مجازی وجود دارن که با استفاده از قرارداد های هوشمند و فناوری های بلاک چینی ساخته شدن. کاربرای این پلتفرم میتونن با پرداخت هزینه ای، این هدایا رو خریداری کنن و به دیگران بدن. تو این پروژه، امکان مبادله ی هدایا فراهم شده.

ارز دیجیتال گیفتو چیست؟ | بررسی پروژه ارز Gifto و کاربرد های آن | بررسی آینده GTO

 

بنیانگذار و سازنده ی اصلی پروتکل گیفتو اندی تیان (Andy Tian) هستش. اگه نگاهی به رزومه کاری این فرد بندازیم، متوجه میشیم که هم بنیانگذار و مدیر عامل گروه های نوآوری های آسیا (AIG) است. البته این پروژه توسعه دهنده و برنامه نویس های دیگه ای هم داره که از علاقه مندان و متخصصان فناوری های بلاک چینی و ارز های دیجیتال تشکیل شده.

چرا Gifto و ارز GTO ساخته شد؟

حتما برای شما هم سوال شده که دلیل ساخت ارز دیجیتال گیفتو چیست؟ برای اینکه بتونیم جواب درستی برای این پرسش پیدا کنیم، باید مشکلاتی که تو حوزه تولید محتوا و درآمد زایی از این راه وجود داره رو مورد بررسی قرار بدیم. صنعت تولید محتوا، یکی از مهمترین ارکان بازرگانی و معرفی محصولات مختلف هستش.افراد زیادی تو سراسر جهان در این حوزه فعالیت میکنن.

ارز دیجیتال گیفتو چیست؟ | بررسی پروژه ارز Gifto و کاربرد های آن | بررسی آینده GTO

تولید محتوا با وجود مزایای بسیار زیادی که داره، مشکلات زیادی رو برای تولید کننده ها به همراه داره. از بزرگترین معضلاتی که تو این حوزه هست، درآمد بسیار پایین و عدم توزیع درست پول بین تولید کنندگان محتوا است. مدل فعلی که تو این صنعت وجود داره، خسارات زیادی رو به فعالان این حوزه وارد کرده. این خسارات معمولا قابل جبران نیستن.

گاهی وقتا حامی مالی یا تبلیغ کننده درخواست های غیر منطقی و نامتناسبی رو درخواست میکنه که به محتوا و هدف کلی پروژه آسیب میرسونه. تولید کننده ی محتوا برای راضی نگهداشتن کارفرما، این تغییرات رو اعمال میکنه. یکی دیگه از ایراداتی که تو این حوزه وجود داره و باعث از بین رفتن خلاقیت میشه، انحصار کمپانی ها و محتوا سازان رده اول هستش. این معضل باعث میشه که افراد جوان و تازه کار این حوزه کمتر مورد توجه قرار بگیرن.

دلیل اصلی بوجود اومدن ارز دیجیتال گیفتو برای برطرف کردن این مشکلات بوده. تیان با راه اندازی این پلتفرم قصد داشت راه حلی برای برابری تولید کننده های محتوا ارائه بده. این شبکه غیر متمرکز روی بستر بلاک چین Ethereum ساخته شده. در صورتی که پلتفرم ارز Gifto مورد استقبال قرار بگیره و به مرجعی برای اشتراک گذاری محتوا تبدیل بشه، مدل درآمد زایی تولید کننده های محتوا با مدلی بهتر و منصفانه تر جایگزین میشه.

تاریخچه پلتفرم گیفتو

طبق داده هایی که تو دسترس ما قرار گرفته، این پلتفرم تو دسامبر سال 2017 ساخته شده. این پروتکل به همراه برنامه آپ لایو (Uplive) که محصول اصلی تیم AIG است، مورد آزمایش قرار گرفت. آپ لایو یه برنامه پخش زنده برای گوشی های تلفن همراه هستش. در حال حاضر بیش از 20 میلیون کاربر از این برنامه استفاده میکنن.

ارز دیجیتال گیفتو چیست؟ | بررسی پروژه ارز Gifto و کاربرد های آن | بررسی آینده GTO

 

با توجه به میزان عملکرد قوی و کارایی بسیار زیادی که این پروتکل داره، این ارز تونسته جایگاه مناسبی رو نسبت به پلتفرم های مشابه تو بازار کریپتوکارنسی ها بدست بیاره. به همین خاطر هم پشتیبانی بسیار زیادی از این ارز و پروژه ی اون صورت گرفته.

ارز GTO چیست؟

توکن بومی که برای استفاده تو پلتفرم گیفتو طراحی شده رو با نماد GTO تو بازار های مالی معامله میشه. کاربرای این پلتفرم میتونن به شکل ساده تر و راحت تری تو زمینه وب سایت ها فعالیت کنن. همچنین عملکرد بهتر و قوی تری رو های تو این حوزه داشته باشن. یکی دیگه از استفاده هایی که از ارز دیجیتال گیفتو میشه، برای ایجاد لینک های پایه ی وب هستش. در مجموع قراره که یک میلیارد واحد ارز دیجیتال Gifto عرضه بشه. از این میزان تا به الان 770 میلیون منتشر شده و تو بازار در حال گردش هستش.

از این پلتفرم برای ارسال هدیه های مجازی استفاده میشه. همچنین تولید کننده های محتوا میتونن با استفاده از این پلتفرم، بدون سوگیری و جهت گیری اطلاعاتشون رو به اشتراک بذارن. همچنین این بستر به افراد تازه کار اجازه ی دیده شدن میده. یکی دیگه از ویژگی های مهمی که به لطف ارز Gifto حاصل شده، برنامه های کاربردی موبایل هستن. این پلتفرم به شکل قابل توجهی روی عملکرد این برنامه ها تاثیر میذاره و کارشون رو بهبود میده.

آینده و قیمت گیفتو به جایگاه این رمز ارز و پلتفرم بستگی داره. با توجه به عملکرد و جایگاهی که این شبکه تونسته تو چند سال گذشته بهشون دسترسی پیدا کنه، میتونیم گیفتو رو به عنوان یکی از شاخص ترین پروتکل های این حوزه معرفی کنیم. پروژه Gifto تا به الان برتری نسبیش رو نسبت به رقباش ثابت کرده و به همین خاطر جایگاه بهتری رو تو بازار ارز های دیجیتال داره.

دلایل برتری ارز دیجیتال GTO نسبت به رقباش

حالا که به شکل کامل فهمیدیم ارز دیجیتال گیفتو چیست؟ چرا و چطور بوجود اومده؟ بهتره بیشتر با جزئیات این پروژه آشنا بشیم. به همین خاطر میخوایم برخی از بزرگترین سرمایه گذار های این پروژه رو بهتون معرفی کنیم. خوشبختانه تو سال های اخیر سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال و تکنولوژی های بلاک چینی، به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده. در حال حاضر کمپانی های بزرگی مثل تسلا وارد این حوزه شدن.

ارز دیجیتال گیفتو چیست؟ | بررسی پروژه ارز Gifto و کاربرد های آن | بررسی آینده GTO

یکی از عواملی که باعث منحصر به فرد شدن این ارز نسبت به پروژه های مشابه شده، سرمایه گذار های بزرگی هستش که تمایل به سرمایه گذاری روی ین ارز رو داشتن. از بزرگترین شرکت هایی که تا به الان روی ارز دیجیتال Gifto سرمایه گذاری کردن، میتونیم کمپانی های ویکلو کپیتال (Wicklow Capital) و KPCB رو نام ببریم.

این شرکت ها مدت زمان زیادی نیست که کریپتوکارنسی ها رو برای سرمایه گذاری انتخاب کردن. اما تو همین مدت کوتاه تصمیم به سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال رو گرفتن.

همین مسئله باعث شده که ارز گیفتو نسبت به نسخه های مشابهی که تو این حوزه وجود دارن، برتر و قوی تر باشه. همچنین یکی از عوامل مهمی که روی عملکرد این پروژه تاثیر گذاشته، وجود این سرمایه گذاری های هستن. با خرید گیفتو شما هم میتونین سهمی تو آینده این رمز ارز داشته باشین. لازم به ذکره که صرافی ایران بایننس از این ارز پشتیبانی میکنه. پیشنهاد ما اینه که از این صرافی ارز دیجیتال برای خرید رمز ارز GTO استفاده کنین.

پروتکل گیفتو چگونه کار میکند؟

همونطور که قبلا تو قسمت ارز دیجیتال Gifto چیست؟ بهتون توضیح دادیم، گیفتو یه پروتکل بین المللی برای برطرف کردن مشکلاتیه که تولید کننده های محتوا باهاش دسته و پنجه نرم میکنن. این پروتکل غیر متمرکز و خودکفا برای هدیه و پاداش دادن به تولید کننده ها و توسعه دهنده های محتوا کاربرد داره. البته باید این نکته رو به یاد داشته باشین که این پروژه تا به الان تونسته به محبوبیت و موفقیت قابل توجهی برسه.

طراحی این پروژه به شکلی بوده که انعطاف پذیری زیادی داشته باشه و بتونه با شبکه های اجتماعی مختلف تطبیق پیدا کنه. با استفاده از پلتفرم گیفتو امکان مدیریت، رهگیری، خرید، ارسال، ایجاد، رهگیری و تبادل هدایای مجازی تو بستر های مختلف وجود داره. برای مثال کاربرا میتونن تو بستر هایی مثل یوتیوب (YouTube)، اینستاگرام (Instagram)، فیس بوک (Facebook) و آپ لایو (Uplive) از این پلتفرم و مزایا بهره ببرن.

ارز دیجیتال گیفتو چیست؟ | بررسی پروژه ارز Gifto و کاربرد های آن | بررسی آینده GTO

از توکن گیفتو که رمز ارز بومی این پروتکل هستش، برای خرید و فروش هدایای مجازی و پاداش به سازنده های هدایا تو اکوسیستم استفاده میشه. برای ساخت ارز دیجیتال Gifto از اصول اولیه ی بلاک چین و قرارداد های هوشمند بهره گرفته شده. به همین خاطر این ارز، ویژگی های زیر رو داره:

  • فروشگاه هدیه: کاربر های پلتفرم Gifto برای خرید هدایای این شبکه از این قابلیت استفاده میکنن. با این فروشگاه امکان خرید محتوا های یه تولید کننده خاص وجود داره. همه ی هدایایی که تو این قسمت وجود دارن، قابل سفارشی سازی هستن. برای هدیه دادن به فرد یا تولید کننده ی محتوایی، میتونین روی لینکی که تو صفحه ی مربوطه وجود داره کلیک کنین تا به این فروشگاه منتقل بشین.
  • کیف پول گیفتو: این ولت دیجیتالی به طور اختصاصی برای نگهداری توکن های گیفتو و هدایای دریافتی کاربرد داره. لازم به ذکره که مقاله ای جداگانه در مورد کیف پول های مناسب برای ارز Gifto رو تو همین سایت براتون میذاریم. همچنین تو اون مقاله آموزش ساخت کیف پول گیفتو رو هم در اختیارتون میذاریم.
  • گیفت یا هدایا: گیف هایی که برای قدردانی از تولید کننده های محتوا کاربرد دارن، با استفاده از یه قرارداد هوشمند روی بستر بلاک چین ساخته شدن. این دارایی های دیجیتالی به شکل خود به خود قابل اجرا هستن.
  • ارز دیجیتال گیفتو: برای ساخت این رمز ارز از شبکه اتریوم و استاندار اختصاصی اون (ERC20) استفاده شده. از ارز GTO برای مبادله و خرید و فروش هدایا استفاده میشه. البته نسخه های دیگه ای از این رمز ارز روی بلاک چین بایننس اسمارت چین و با استفاده از استاندارد های BEP2 و BEP20 بوجود اومده. دلیل اصلی این امر، کارمزد های بسیار بالای شبکه اتریوم هستش.
  • فهرست هدایا: تو این بخش از اکوسیستم گیفتو، میتونین هدایا رو برای کاربر ها و یا تولید کننده های محتوا، ذخیره و نگهداری کنین.
  • پورتابل گیفت: این سیستم به عنوان یه سامانه برای مدیریت پروتکل گیفتو شناخته میشه. این سیستم کاملا مبتنی به بلاک چین ساخته شده. در مجموع از پورتابل گیفت برای ایجاد، تنظیم و مدیریت هدایایی که تو این شبکه به مشارکت کننده ها داده میشه، استفاده میشه.

ارز دیجیتال گیفتو چیست؟ | بررسی پروژه ارز Gifto و کاربرد های آن | بررسی آینده GTO

تا به الان بار ها به این نکته که برای ساخت پلتفرم Gifto از فناوری و تکنولوژی های بلاک چینی استفاده شده، اشاره کردیم. با توجه به این مسئه کاملا طبیعیه که این پلتفرم ویژگی های اولیه ی بلاک چین رو داشته باشه. همونطور که میدونین بلاک چین با استفاده از روش های زیر میتونه به شبکه های مختلف کمک کنه:

  • طراحی و ساخت یه ارز یا دارایی مجازی که غیر قابل تغییر هستش. همواره میزان ارزش این دارایی تو پلتفرم های مختلف حفظ میشه.
  • با استفاده از بلاک چین، طراحی یه ارز با قئانین مشخصی انجام میشه. این مقررات نقش افراد مختلفی که تو جامعه شرکت دارن رو مشخص میکنه.
  • ده از چهارچوب های تشویق کننده برای تامین امنیت شبکه استفاده میشه. طبق اسن چهارچوب ها، شرکت کننده ها میتونن با استفاده از سهام گذاری ارز هاشون، از این شبکه درآمد کسب کنن. همچنین جوایزی ویژه ای بهشون تعلق پیدا میکنه.

برای ساخت و طراحی هدایای مجازی به باکیفیت ترین و متنوع ترین شکل ممکن، به یه تیم هماهنگ و حرفه ای از شرکت کننده های شبکه و روند های کاری از پیش تعیین شده نیاز داریم. وقتی که یه کاربر میخواد از تولید کننده ی محتوایی تشکر و قدردانی کنه، ایده هایی که تو سرش برای ساخت یه هدیه وجود داره رو به شبکه گیفتو ارسال میکنه. این ایده ها تو یه محل خاص به اسم استخر ایده در کنار هم قرار میگیرن.

وقتی که یکی از این ایده ها توسط طراحان برای اجرا انتخاب میشه، یه دارایی شخصی سازی شده و منحصر به فرد بوجود میاد. سپس این هدیه طبقه بندی میشه و برای متصدی اون گیفت ارسال میشه. این متصدی با توجه به کیفیت و قیمت اون هدیه رو مورد بررسی قرار میده. تو قدم بعدی این هدیه برای فردی که محتوای مورد نظر رو تولید کرده بود، ارسال میشه و تو لیست دارایی هاش قرار میگیره.

با وجود این سیستم، کل فرآیند ساخت و ارزش گذاری یه هدیه و تنظیم روند های کاری منظم برای طراحی اون، به توابع متمرکز خاصی نیاز داره. مثلا متصدی های هدیه ها باید به شکل دستی تو این پروسه دخالت کنن. این افراد که وظیفه ارزش گذایر روی هر گیفت رو به عهده دارن، با آزمایش و بررسی محبوبیت هدایا، ارزش و کیفیتی رو براش تعیین میکنن و بر اساس اون قیمتی رو مشخص میکنن.

تو شبکه ی گیفتو از یه الگوریتم تسهیم درآمد استفاده شده. به لطف این سیستم همه ی شرکت کننده ها و کاربرای این پلتفرم، از خالقین هدیه و بازبینی کننده های محتوا تا تولید کننده های محتوا، سهمی از طراحی های ارائه شده توسط کاربراشون دارن. طبق این الگوریتم توزیع درآمد تو شبکه، 80 درصد از پاداش ها به تولید کننده ی محتوا تعلق داره. طراح و سازنده ی هدیه حدودا 5 درصد و متصدی هدیه 2 درصد از ارزش اون هدیه رو دریافت میکنن. 10 درصد از پاداش ها به نگهداری، توسعه و پشتیبانی از این شبکه اختصاص پیدا میکنه. باقی مانده ی هدیه (حدودا 3 درصد) به عنوان جایزه به شکل دوره ای به بیننده ها و طرفدارای این شبکه اختصاص پیدا میکنه.

مزیت های ارز دیجیتال گیفتو

ارز دیجیتال گیفتو یکی از پیشرفته ترین و مورد توجه ترین ارزهای دیجیتال در دنیای امروز است. این ارز دیجیتال به عنوان یک وسیله پرداخت جدید و نوآورانه در دسترس قرار گرفته است که به کاربران امکان می دهد تا به راحتی و با سرعت بالا تراکنش های مالی را انجام دهند. یکی از مزیت های برجسته گیفتو این است که تراکنش ها با استفاده از آن بسیار امن تر و کم هزینه تر انجام می شوند. این ارز دیجیتال نیز به صورت استقلالت و بدون واسطه عمل می کند، به طوری که شما می توانید بدون نیاز به بانک یا مؤسسه مالی مرکزی، معاملات خود را انجام دهید. در ضمن، ارزش استفاده از گیفتو به دلیل تحت کنترل قرار گرفتن در پلتفرم های دیجیتال نیز افزایش می یابد. با توجه به این مزیت ها، استفاده از گیفتو به عنوان وسیله ای ساده و امن برای انجام تراکنش های مالی در دنیای دیجیتال بسیار جذاب و مورد توجه است.

چرا باید ارز گیفتو بخریم؟

ارز دیجیتال GTO به خاطر عملکرد مناسبی که تو حوزه پلتفرم های موبایلی از خودش به نمایش گذاشته، میتونه فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری و کسب سود باشه. با توجه به محبوبیت و کاربرد بسیار زیادی که گوشی های موبایل تو زندگی روزمره ما دارن، این قابلیت گیفتو رو یه سر و گردن از رقباش برتر کرده. در مجموع میتونیم به آینده Gifto امیدواریم باشیم و تو سبد بلند مدت سرمایه گذاری مون مقداری از این رمز ارز داشته باشیم.

البته رتبه ی نه چندان مناسب این ارز تو بازار کریپتوکارنسی ها میتونه شما رو نسبت به سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال دل سرد کنه، اما دلیل این رتبه پایین، تازه وارد بودن این پروژه هستش. مطمئنا ویژگی های برتری که تو این پروژه وجود داره، پتانسیل تبدیل کردن گیفتو به یکی از برترین ارز های بازار رو داره. از طرف دیگه پروژه Gifto موفق شده حمایت شرکت ها و سیستم های بزرگ رو داشته باشه.

در مجموع ارز دیجیتال گیفتو رو میتونیم به عنوان یه پروژه آینده دار و با پتانسیل رشد بالا در نظر بگیریم. همچنین این ارز دیجیتال کاربرد های متنوعی رو داره که با توجه به دیجیتالی شدن فعالیت های مختلف، میتونیم انتظار رشد قیمت گیفتو رو داشته باشیم. ایده ی گیفتو بسیار خلاقانه و متفاوت هستش. این قضیه یکی از مهمترین عوامل تقویت کننده ی پروژه ارز دیجیتال گیفتو است. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس یکی از معتبرترین پلتفرم های داخلی برای خرید و فروش ارز دیجیتال ها هستش. خبر خوب اینه که تو این صرافی امکان خرید Gifto وجود داره و کاربرها میتونن بدون ترس از تحریم و بلوکه شدن حسابشون، این ارز رو خریداری کنن.

بررسی تاریخچه قیمت Gifto و پیشبینی آن در آینده

 پروژه ی گیفتو هم مثل اکثر ارز های دیجیتال، تا به الان نوسانات زیادی رو تجربه کرده. این رمز ارز تو اواخر سال 2017 وارد بازار کریپتوکارنسی ها شده و از همون ابتدا بسیار طوفانی و شارپ رشد کرده. به طوری که تو کمتر از یک ماه موفق شده به بیش از یک دلار برسه. البته این رشد ناگهانی، یه ریزش ناگهانی تر داشت. طی این ریزش قیمت گیفتو به زیر 20 سنت رسید. یعنی بیش از 75 درصد ریزش رو تجربه کرد.

ارز GTO بعد از اون هم نوسانات زیادی رو تجربه کرد ولی تا به الان نتونسته به سقف قبلی خودش یعنی 1.05 دلار برسه. همچنین این رمز ارز مدت زیادی رو تو یه محدوده ی کوچک نوسان کرد و سود چندانی رو به هولدرهاش نداد. از ابتدای سال 2021 که بازار ارز های دیجیتال وارد یه سیکل صعودی شد، ارز دیجیتال Gifto هم به لطف حجم زیاد پولی که وارد این مارکت شد، رشد کرد. هر چند که این رشد هم مدت زیادی ادامه دار نبود و با اصلاح بازار، قیمت گیفتو کاهش پیدا کرد.

ارز دیجیتال گیفتو چیست؟ | بررسی پروژه ارز Gifto و کاربرد های آن | بررسی آینده GTO

با وجود چنین نمودار و سابقه ی قیمتی برای این ارز، تحلیلگر های زیادی نسبت به آینده گیفتو خوشبین و امیدوار هستن. مثلا وبسایت ولت اینوستنور (Wallet Investor) که یکی از مطرح ترین سایت های پیش بینی قیمت و ارائه تحلیل برای ارز های دیجیتال هستش، بیش از 500 درصد رشد رو تو 5 سال، آینده GTO  پیش بینی کرده.

طبق تحلیلی که تو این سایت قرار داده شده، ارز گیفتو تا سال بعد میتونه بیش از 0.07 دلار قیمت داشته باشه. در مجموع تحلیلگر های ولت اینوستور این ارز رو یکی از مناسب ترین کریپتوکارنسی های بازار برای سرمایه گذاری میدونن.

یکی دیگه از پلتفرم هایی که تو حوزه پیش بینی آینده ارز های دیجیتال فعالیت داره، وب سایت Digital Coin Price هستش. تحلیلگر های این سایت هم دید مثبتی رو روی آینده Gifto دارن. طبق آنالیزی که روی پروژه ی گیفتو و همکاری های اون انجام شده، تا پنج سال دیگه، قیمت GTO میتونه به بیش از 16 سنت برسه. همچنین تا پایان سال 2022، ارز گیفتو میتونه به 5/8 سنت برسه.

توجه داشته باشین تو بازار های مالی هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. اعدادی که تو این وب سایت ها ارائه شدن هم کاملا قطعی نیستن و احتمال داره که هیچ وقت عملی نشن. به همین خاطر نباید این داده ها رو مبنایی برای معاملاتتون قرار بدین. قبل از خرید GTO یا هر ارز دیجیتال دیگه ای، شخصا در مورد اون تحقیق کنید. سپس با رعایت مدیریت ریسک و سرمایه، اقدام به خرید گیفتو کنین.

جمع بندی

تو این مقاله بهتون توضیح دادیم که ارز دیجیتال GTO چیست و چه اهدافی رو داره؟ امیدواریم که با مطالعه این مطلب با نحوه عملکرد، اهداف، جامعه ی هدف، آینده GTO  و قیمت گیفتو آشنا شده باشین. برای خرید این ارز میتونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس کمک بگیرین. امیدواریم که بتونین سود های مناسبی رو از این بازار و ارز دیجیتال گیفتو بدست بیارین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال گیفتو چیست؟ | بررسی پروژه ارز Gifto و کاربرد های آن | بررسی آینده GTO
سوال امنیتی :3+60 = ?