افت دو رقمی شیبا اینو همزمان با ورود بیت کوین به کانال 38000 دلار

1400/12/02
افت دو رقمی شیبا اینو همزمان با ورود بیت کوین به کانال 38000 دلار

ارز شیبا اینو که از آگوست سال  2020 توسط فردی ناشناس به نام ریوشی ایجاد شد به دلیل قیمت ناچیز اولیه، سرمایه گذاران بسیاری را به خود جذب کرد که این امر باعث افزایش بی نظیر قیمت این ارز شد.
به تازگی بیت کوین با اصلاحاتی که از خود نشان داده باعث شده که کل بازار جو نزولی به خود بگیرد. با ورود قیمت بیت کوین به محدوده 38000 دلار شیبا اینو افت قیمت دو رقمی را به خود دید. اوایل امروز خرس های بازار ارزهای دیجیتال توانستند شیبا اینو را تا قیمت 0.00002827 دلار پایین بکشند. این پایین ترین سطح قیمتی است که توکن مبتنی بر اتریوم از 6 فوریه به خود دیده است. 

راه اندازی سازمان خود گردان غیر متمرکز شیبا اینو 

طبق اعلامیه ای که توسط تیم توسعه ارز دیجیتال شیبا اینو منتشر شده اولین نسخه دائو یا سازمان خودگردان غیرمتمرکز این ارز دیجیتال به نام داگی دائو (DoggyDAO) برای اعضای جامعه آن در صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال شیبا سواپ راه اندازی شده است. که این اخبا در چند روز پیش منتشر شد که  نتوانست قیمت شیبا اینو را افزایش دهد و باعث فروش شدید تر این ارز شد.
از طرفی سوزاندن میلیون ها ارز شیبا اینو توسط تراکنش های مختلف تاثیر چندانی بر افزایش قیمت این ارز نداشت 

علت سقوط شیبا اینو 

برخی از تحلیلگران بازار علت سقوط شیبا اینو را ترس کاربران بازار از بزرگترین نهنگ شیبا اینو دانسته اند که چند تریلیون واحد شیبا در اختیار دارد که به تازگی که با فعال شدن آن دارایی های خود را به آدرس های مختلف منتقل کرد که این فعالیت آن موجب ترس معامله گران در بازار شده است.
از طرفی صرافی ارز دیجیتال کراکن وعده داده بود شیبا اینو را  فهرست خواهد کرد که این خبر موجب رشد قیمت شیبا شد اما به نظر می رسد که این صرافی از این طرح عقب نشینی کرده و ادعا کرده است که در آینده به برسی بیشتری برای فهرست کردن این ارز انجام خواهد داد. شیبا اینو در ماه اکتبر حدود 800 درصد رشد کرد بود و در میان 10 ارز برتر بازار قرار داشت ولی با پایین آمدن قیمتش به رتبه 11 بازار سقوط کرده.

جدید ترین و بهترین اخبار بازار رمز ارزها را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افت دو رقمی شیبا اینو همزمان با ورود بیت کوین به کانال 38000 دلار
سوال امنیتی :3+65 = ?