افزایش حجم معاملات شیبا اینو پس از فهرست شدن در صرافی رابین هود

1401/01/25
افزایش حجم معاملات شیبا اینو پس از فهرست شدن در صرافی رابین هود

حجم معاملات ارز دیجیتال شیبا اینو پس از فهرست شدن در پلتفرم معاملاتی رابین هود ، بدلیل انباشت هولدر های طولانی مدت، افزایش یافته است. همچنین شیبا اینو همراه با ارز دیجیتال پالیگان (متیک) و ارز دیجیتال کامپاند و سولانا اخیرا در صرافی ارزهای دیجیتال رابین هود فهرست شده است.
بر اساس داده ‌های پلتفرم تجزیه‌ و تحلیل زنجیره ‌ای سنتیمنت، حجم معاملات و قیمت شیبا اینو پس از فهرست ‌بندی افزایش یافته است. قابل ذکر است که شیبا اینو با پمپ 30 درصد بیشترین افزایش را داشته است و از آنجایی که حجم معاملات بالا است، انتظار می رود که هر چهار دارایی لیست شده دارای نوسانات قیمتی بسیار بالایی باشند.
براساس گزارش CryptoGlobe، سال گذشته درخواست فهرست شدن این ارز دیجیتال در رابین هود از نیم میلیون امضا فراتر رفت، طرفداران شیبا برای بهبود نقدینگی شیبا تجمع و این درخواست را با 240000 درخواست امضاء کرده اند.
همچنین صرافی ارزهای دیجیتال رابین هود دوج کوین، ارز دیجیتال رقیب شیبا را نیز فهرست کرده است، که یک موفقیت بزرگ برای این پلتفرم معاملاتی بوده است. فهرست شدن دوج کوین برای این شرکت بسیار مثبت بوده است زیرا درآمد آن به دلیل افزایش حجم معاملاتی دوج کوین در سال جاری افزایش یافته است.

واکنش طرفداران و سرمایه گذاران شیبا اینو

براساس گزارشات IntoTheBlock، این فهرست توسط جامعه شیبا مورد استقبال قرار گرفته است، اما ظاهراً هولدرهای طولانی ‌مدت را وادار به واگذاری دارایی ‌های خود نکرده است، زیرا نشانی‌ هایی که بیش از یک سال است دارای شیبا اینو می باشند، در 30 روز گذشته دارایی خود را 57 درصد افزایش داده‌ اند.
فهرست شیبا اینوی رابین هود همچنین با یک هدیه 100.000 دلاری در این ارز دیجیتال ارائه شده که باعث تعامل بیشتر طرفداران شیبا اینو شده است. قابل ذکر است، این فهرست در زمانی ارائه می شود که شیبا اینویShibarium  به مرحله آزمایش بتای خود رسیده است.
شایان ذکر است که Shibarium یک شبکه لایه دو، ساخته شده بر روی بلاک چین اتریوم می باشد که برای پشتیبانی از اکوسیستم شیبا اینو توسعه پیدا کرده است. همچنین برای تنظیم تراکنش‌ های سریع و کم ‌هزینه بهینه‌ سازی شده توسعه داده شده است.
توسعه دهنده شیبا اینو همچنین به استیبل کوین پروژه Shibarium  اشاره کرد و افزود که هم اکنون این پروژه در حال توسعه می باشد و از جامعه ارزهای دیجیتال خواست تا به وثیقه مورد علاقه خود برای توسعه آن رأی دهند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش حجم معاملات شیبا اینو پس از فهرست شدن در صرافی رابین هود
سوال امنیتی :9+79 = ?