اوکراین در مسیر پذیرش قانونی ارزهای دیجیتال

1400/09/28
اوکراین در مسیر پذیرش قانونی ارزهای دیجیتال

با محبوبیت فراوان ارزهای دیجیتال در دنیا، برخی کشورها در این عرصه پیش رو هستند که اوکراین یکی از این کشور هاست و سعی در قانونی کردن این حوزه در کشور را دارد. در همین راستا اوکراینی ها از طیف گسترده ای از خدمات و محصولات مرتبط با ارز دیجیتال  بهره می برند. علاوه بر این گزینه های جدید برای خرید و تجارت به کاربران رمزارز در کشور ارائه می شود که به آنها امکان می دهد ارزهای دیجیتال خود را در فروشگاه ها و مراکز آنلاین خرج کنند.

تولید کننده کارت های اعتباری بیت کوین یعنی Wirex به اوکراینی‌ها اجازه دسترسی به بیش از 20 ارز دیجیتال را می‌دهد و قول کارت رمزنگاری را می‌دهد.

Wirex

Wirex که یک شرکت پردازنده پرداخت کریپتو مستقر در بریتانیا هستش به ساکنان اوکراین اجازه خرید و مبادله ارزهای دیجیتال را در پلتفرم خود داده است. این شرکت از بیش از 20 ارز دیجیتال، از جمله ارزهای اصلی مانند BTC و ETH و همچنین آلت کوین های محبوب مانند DOGE پشتیبانی می کند. Wirex همچنین قصد دارد کارت خود را برای دارندگان کریپتو اوکراین صادر کند و به آنها این فرصت را بدهد که ارز دیجیتال خود را برای کالاها و خدمات ارائه شده توسط بازرگانان محلی که مستقیماً ارز دیجیتال را قبول نمی کنند خرج کنند. این امر از طریق تبدیل فوری به hryvnia که پول رسمی اوکراین هستش، امکان پذیر خواهد بود. اوکراینی ها همچنین یک کارت مجازی دریافت خواهند کرد که می توانند ان را به Apple Pay و Google Pay هم اضافه کنند.

اوکراین

یکی ار اقدامات دیگر اوکراین در راستای قانونی کردن این صنعت این هست که Monobank اوکراین قرار است یک کارت بیت کوین ارائه دهد. اوکراینی ها ممکن است محصولات مشابهی را از ارائه دهندگان پرداخت داخلی نیز انتظار داشته باشند. ماه گذشته، پلتفرم بانکداری آنلاین اوکراینی Monobank اعلام کرد که آماده انتشار کارت ارز دیجیتال خود است. در ماه اکتبر، رئیس بانک مرکزی اوکراین (کریل شوچنکو) فاش کرد که بانک‌های تجاری با بانک مرکزی تماس گرفته‌اند و به دنبال مجوز صدور کارت‌های مرتبط با کیف پول‌های رمزنگاری شده بودند. با این حال، او تاکید کرد که این بانک همچنان نگران خطرات مرتبط با چنین معاملات و چالش‌های خاص نظارت مالی است.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس مرجع بروزترین و تخصصی ترین اطلاعات مرتبط با ارزهای دیجیتال

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اوکراین در مسیر پذیرش قانونی ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :9+92 = ?