ایجاد توکن مبتنی بر بلاک چین توسط بانک بلژیکی KBC

1401/03/30
ایجاد توکن مبتنی بر بلاک چین توسط بانک بلژیکی KBC

کی ‌بی‌ سی بانک شرکت خدمات مالی و بانکداری بلژیکی است، که دارای شبکه گسترده بانکی در اروپا بوده و بخش اعظم فعالیت ‌های آن، در زمینه بانکداری خرد و ارائه خدمات بانکی، به مشتریان خصوصی و شرکت ‌های کوچک و متوسط متمرکز می‌ باشد
بانک KBC، یک توکن مبتنی بر پلتفرم بلاک چین راه اندازی کرده است. کاربران این موسسه بانکی می توانند کوین های اختصاصی جدید را از طریق کیف پول KBC و اپلیکیشن موبایل خود دریافت نمایند.
موسسه مالی KBC با حضور گسترده در اروپای مرکزی و شرقی، ارز دیجیتال خود را به نام Kate Coin معرفی کرده است. این کوین یک سال و نیم پس از راه اندازی کیت، دستیار دیجیتال شخصی KBC عرضه شده است. این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت که اکنون یک اقتصاد کاملاً جدید بر اساس فن آوری هایی وب 3، ارزهای دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویضNFT، در حال توسعه و شکل گیری است.

اهداف موسسه بانکی بلژیکی KBC از ایجاد توکن Kate Coin

 KBC با ایجاد و معرفی توکن خود سعی در گسترش خدمات خود در حوزه دیجیتال را دارد تا بدین ترتیب جایگاه خود را به عنوان یک پیشرو در بیمه بانکداری دیجیتال تثبیت نماید.

از سوی دیگر به عنوان یک بیمه گر بانکی، KBC بر مشتریان خصوصی و شرکت های کوچک تا متوسط در بلژیک، بلغارستان، مجارستان، اسلواکی و جمهوری چک تمرکز خواهد داشت و کاربران این مناطق در راستای گسترش خدمات این موسسه و گسترش طیف وسیعی از کاربران می توانند کوین های کیت را بدست آورده و از طریق کیف پول دیجیتال و حساب های موبایلی خود از آن استفاده نمایند.

کیت کوین به عنوان یک کوین دیجیتال (توکن پول الکترونیکی) است که مبتنی بر فن آوری بلاک چین است و به طور کامل در KBC توسعه یافته است و به زودی، کاربران KBC می توانند در به اصطلاح "حلقه بسته یا closed loop"، محیط بسته آزمایشی که خارج از آن کیت کوین ارزشی ندارد، از این کوین استفاده نمایند. این موسسه تنها از طریق پلتفرم تلفن همراه بانک به 1.8 میلیون کاربر خدمات ارائه خواهند داد.

کیت کوین با استفاده از دستیار دیجیتال کیت، در راستای تسهیل زندگی دیجیتال کاربران فعال خواهد بود و از روز یکشنبه 19 ژوئن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این اولین باری نیست که یک شرکت بزرگ بانکی ارز دیجیتال خود را ایجاد کرده است. در سال 2020 بانک سرمایه گذاری جهانی و شرکت خدمات مالی جی پی مورگان از ارز دیجیتال خود به نام  JPMکوین رونمایی کرد که مبتنی بر فن آوری بلاک چین بوده و امکان پرداخت بین مشتریان نهادی را فراهم کرده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ایجاد توکن مبتنی بر بلاک چین توسط بانک بلژیکی KBC
سوال امنیتی :2+54 = ?