ایده جدید جک دورسی استخراج بیت کوین را کم هزینه تر و آسان تر می کند!

1401/12/18
ایده جدید جک دورسی استخراج بیت کوین را کم هزینه تر و آسان تر می کند!

ایده جدید جک دورسی استخراج بیت کوین را کم هزینه تر و آسان تر می کند! امروزه بسیاری از افراد وارد دنیای خرید و فروش ارزهای دیجیتال شدن. از همین رو به دنبال راه های درآمدی دیگه به غیر از ترید هستن. یکی از راه های کسب درآمد، استخراج ارز دیجیتال یا به اصطلاح مانینگ هست و انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای این کار اهمیت زیادی داره. فرایند استخراج ارزهای دیجیتال نیازمند انرژی برق زیادی هست و همین موضوع باعث میشه تا خیلی از کشورها و دولت ها استخراج ارزهای دیجیتال رو کار غیر قانونی بدونن. بنابراین، باید روش هایی به وجود بیاد که استخراج ارزهای دیجیتال با کمترین مصرف انرژی انجام بشه. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با فرایند استخراج

به روشی که توسط اون ارز دیجیتال بیت کوین و سایر رمزارزهای دیگه تولید و تراکنش های شبکه تایید میشن، استخراج گفته میشه. این فعالیت مستلزم شبکه های عظیم و غیرمتمرکزی از رایانه ها در سرتاسر جهان هست که اعتبار بلاک های هر بلاک چین رو تایید و در نهایت در اون ثبت کنند. رایانه های موجود در شبکه در ازای مشارکت و نسبت قدرت پردازش خود، با رمزارزهای استخراج شده پاداش می گیرن. به طور کلی فرایند استخراج باید پرسود باشه تا به عنوان مشوقی برای ادامه فعالیت ماینرها برای تامین امنیت شبکه عمل کنه. البته نکته مهم استخراج ارز دیجیتال یا همون ماینینگ این هست که بلاک چین مورد نظر باید از سازوکار اجماع اثبات کار یا POW استفاده کنه تا مفهوم استخراج یا ماینینگ معنی پیدا کنه و اهمیت داشته باشه.

مقاله پیشنهادی: آموزش استخراج بیت کوین

ایده جدید جک دورسی برای استخراج بیت کوین

جالب اینجاست که بدونین جک دورسی، مدیر عامل شرکت بلاک یا Block، در حال توسعه طرحی به اسم ماینینگ یا استخراج دولپمنت کیت یا Mining Development Kit هست که خرید و مونتاژ دستگاه های ماینینگ بیت کوین رو ساده می کنه و در نتیجه، ماینینگ این ارز دیجیتال رو در اختیار افراد بیشتری قرار میده. این ایده برای اولین بار در سال 2021 مطرح شد و از یه هش برد، کنترل برد، سیستم عامل منبع باز، نرم افزار و مستندات لازم تشکیل میشه. دورسی امیدوار هست با ارائه این طرح، هزینه استخراج بیت کوین رو کم کنه و اون رو در دسترس مخاطبان و کاربران بیشتری قرار بده تا برای استخراج بیت کوین از راهی کم هزینه استفاده کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ایده جدید جک دورسی استخراج بیت کوین را کم هزینه تر و آسان تر می کند!
سوال امنیتی :5+95 = ?