ایلان ماسک طرفدار متاورس و web 3 نیست و حمایتی هم از آن نمی کند.

1400/10/05
ایلان ماسک طرفدار متاورس و web 3 نیست و حمایتی هم از آن نمی کند.

 بنیانگذار Neuralink اقای ایلان ماسک پس از زیر سوال برده شدن پیامدهای طولانی مدت فناوری واقعیت مجازی بر بینایی، آینده ای پر از هدست های واقعیت مجازی را نمی بیند. Neuralink  که در سال 2017 برای نخستین بار به جهان معرفی شد قرار است از (رابط مغزی- کامپیوتری فوق پهن باند) برای (اتصال انسان ها و کامپیوترها به یکدیگر) استفاده کند. به زبان ساده قرار است چیپ هایی درون مغز ما ایمپلنت شوند که به کامپیوترها متصلمان میکنند. بنابراین از نظر ایلان ماسک  Neuralink بهتر از Metaverse است.

ایلان ماسک فکر می کند Neuralink در دراز مدت بهتر از متاورس است.

ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، هیچ حمایتی از متاورس و اکوسیستم‌های وب 3.0 نشان نداد، زیرا معتقد است که این اصطلاحات امروزه بیشتر به عنوان تاکتیک‌های بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند. ماسک در سخنانی پیرامون متاورس و واقعیت مجازی (VR) گفت که آینده ای را نمی بیند که در آن مجبور باشیم دنیای فیزیکی را ترک کنیم تا در یک فضای مجازی زندگی کنیم. او همچنین اضافه کرد که هدست های VR در حین انجام بازی های ویدیویی باعث ایجاد بیماری حرکتی می شوند. از طرفی ایلان ماسک در باره Neuralink این گونه بیان می کند.
"در دراز مدت، فناوری Neuralink می تواند شما را به طور کامل در واقعیت مجازی قرار دهد. نمی‌توانم کسی را درک کنم که تمام روز یک نمایشگر را روی صورت خود قرار می‌دهد و هرگز نخواهد که از آن جدا شود. به هیچ وجه!» او در ادامه اضافه کرد: «در حال حاضر نمی‌توانم یک موقعیت قانع کننده برای متاورس پیدا کنم."
با تاسیس شرکت Neuralink توسط ماسک. این شرکت در درجه اول هدف خود را استقرار ایمپلنت های مغزی بر روی انسان برای بازیابی و تقویت توانایی های فیزیکی از طریق رایانه اعلام کرده است. اولین محصول Neuralink به افراد فلج این امکان را می‌دهد تا سریع‌تر از افرادی که از انگشت شست استفاده می‌کنند از گوشی هوشمند با ذهن خود استفاده کنند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دارای کامل ترین مجموعه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ایلان ماسک طرفدار متاورس و web 3 نیست و حمایتی هم از آن نمی کند.
سوال امنیتی :1+87 = ?