ارز دیجیتال بلوزل چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال BLZ)

1402/07/06
ارز دیجیتال بلوزل چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال BLZ)

 


ما قصد داریم در مقاله ارز دیجیتال بلوزل چیست؟ به بررسی ارز دیجیتال BLZ، آینده BLZ و معرفی کیف پول های ارز دیجیتال Bluzelle بپردازیم. بهتره قبل از اینکه بحث اصلی رو شروع کنیم، مروری بر بازار کریپتوکارنسی داشته باشیم. ارزهای دیجیتال که چند سالی هست رشد زیادی پیدا کردن، حالا جایگاه بسیار مهمی در دنیای صنعت و تجارت دارن. اگرچه این واحدهای پولی هنوز به صورت رسمی توسط هیچ دولتی در دنیا به رسمیت واقعی شناخته نشده و وارد چرخه تجارت بین المللی نشدن، ولی به خاطر ارزش عجیب و غریب این ارزها، حالا توجه دولت ها و خزانه های مالی، بورس ها و حتی صندوق بین المللی پول نیز به این واحدهای مجازی جلب شده.

در حقیقت باید اینطور گفت که این ارزهای دیجیتال کم کم در حال پیدا کردن جایگاه واقعیشون در دنیای ما هستن و همین مسئله باعث میشه تا توجه و بررسی این مبحث کم کم در حال پیدا کردن جایگاه واقعیشون در دنیای ما هستن و همین مسئله باعث میشه تا توجه و بررسی این مبحث توسط هر تجارت و کسب و کاری به نوعی اجتناب ناپذیر باشه. همچنین داشتن اطلاعات کافی در این زمینه نه تنها باعث میشه که شما از جریان های مهم این حوزه عقب نمونین، بلکه این مورد سبب میشه تا حتی بتونین از این جریان ها درس بگیرین و از مزایای اون ها به سود خودتون استفاده کنین.

با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، رمز ارزهای متفاوتی پا به این عرصه گذاشتن و بعضی هاشون رشد زیادی کردن. شاید در این میان اسم ارز دیجیتال بلوزل رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این ارز به دست بیارین، ما سعی می کنیم در مقاله ارز دیجیتال Bluzelle چیست؟ اطلاعاتی در مورد این ارز، کیف پول های ارز دیجیتال BLZ و آینده Bluzelle برای شما ارائه کنیم.

ارز دیجیتال بلوزل چیست؟

ارز دیجیتال بلوزل چیست؟

بلوزل با نماد اختصاری BLZ یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتتالی هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 77.62 میلیون دلار و سهم 0.003 درصدی از کل بازار، در رتبه 505 بازار کریپتوکارنسی قرار داره. بلوزل یک لایه اطلاعاتی برای برنامه های غیر متمرکز هست تا اطلاعات مورد نیازشون رو در بستری امن و با مقیاس پذیری بالا و غیر قابل سانسور مدیریت کنن. علاوه بر این، ارز بلوزل به کمک کاسموس و تکنولوژی BFT byzantine Fault Tolerant یا مقاوم در برابر خطای بیزانسی اون به اسم تندرمینت پایه گذاری شده.

شبکه بلوزل به عبارتی، یک Airbnb غیر متمرکز برای پایگاه های داده هست و از اون جایی که بلوزل غیر متمرکز هست، هیچ مقام مرکزی این پلتفرم رو اداره نمی کنه. در عوض ارز Bluzelle به مشارکت کنندگان شبکه متکی هست تا فضای ذخیره سازی اضافی خودشون رو با بقیه کاربران به اشتراک بذارن و سپس فضای ذخیره سازی رو برای داده های خودشون انتخاب کنن. بلاک چین بلوزل خدمات خودش رو با انعطاف پذیری و ایمنی بیشتری نسبت به بقیه شبکه های بلاک چین ارائه میده. 

درسته که هدف اولیه بلاک چین Bluzelle ذخیره اطلاعات به صورت غیر متمرکز و ایمن هست، ولی این شبکه قصد نداره با Sincoin یا ارز دیجیتال Filecoin رقابت کنه. بلکه بلاک چین بلوزل قصد داره مثل پروژه های Golem، Sia و iExec نسل بعدی اینترنت رو پایه گذاری کنه. در واقع شبکه بلوزل طراحی شده تا مشتریانی رو که می خوان از پایگاه های ذخیره داده استفاده کنند، به ارائه دهنده هایی که تجهیزات محاسباتی پیشرفته دارن و می تونن اطلاعات مشتریان رو ذخیره کنن، متصل بکنه. به این ترتیب سازمان ها و توسعه دهنده های برنامه ها می تونن به راحتی اطلاعات خودشون رو در بستری قابل اعتماد ذخیره کنن و در مواقع لزوم به راحتی اطلاعات مورد نظر خودشون رو بازیابی کنند.

بنیانگذاران ارز دیجیتال BLZ:

BLZ

در ادامه مقاله ارز دیجیتال Bluzelle چیست؟ در مورد بنیانگذارهای این رمزارز میخواهیم صحبت کنیم. شبکه بلوزل ابتدا در سال 2014 توسط Nearaj Murarka و Pavel Bains با نام شرکت Bluzelle تاسیس شد. در ابتدا، شبکه بلوزل بر توسعه برنامه های بلاک چین برای بانک ها متمرکز بود. بعدا در سال 2017 مدل عملکرد خودش رو تغییر داد و با درک نیاز فزاینده به سیستم های ذخیره سازی غیر متمرکز، یک لایه ذخیره سازی پایگاه داده ایجاد کرد که در اون توسعه دهنده ها و شرکت های DAPP می تونن داده های مهم خود رو ذخیره کنن. همچنین دفتر کار شبکه بلوزل از سال 2018، در سنگاپور مستقره و به عنوان ارائه دهنده ذخیره سازی برای شرکت ها و توسعه دهنده های Dapp در سراسر جهان فعالیت می کنه.

یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال BLZ، شخصی به نام پاول بینز(Pavel Bains) هست. پاول بینز بنیانگذار پلتفرم Storypanda نیز هست که یک پلتفرم کتاب دیجیتال هست و تونسته توجه عناوین تحسین شده DreaOrks، Bros Warner و... رو جلب کنه. همچنین او با درک عمیق جنبه های مالی به طور فعالانه نقش GM و CFO رو در دیزنی به عهده داشت و بودجه های ده ها میلیون دلاری رو در 4 قاره اداره می کنه.

نیراج مورارکا نیز یکی دیگه از بنیانگذاران ارز دیجیتال بلوزل هست که مهندس و معمار سیستم های رایانه ای هست که دارای تجربه گسترده 20 ساله کار با Hewlett Packard، IBM، Google و Thales Avionics هست. علاوه بر این ها، اعضای تیم بلوزل برای دیزنی، سونی، گوگل، لوفت هانزا و الکترونیک آرتز کار کردن. همچنین اون ها دریافت کننده جایز پیشگام فناوری توسط مجمع جهانی اقتصاد هستن و در فورستر به عنوان برترین فروشنده بلاک چین در آسیا نام برده شدن. تیم بلوزل در دو مکان سنگاپور و ونکوور مستقر هست و توسط سرمایه گذاری صنایعی مثل NGC، Hashed، KR1 و Kinetic پشتیبانی میشه.

نحوه کار شبکه بلوزل:

شبکه بلوزل

شبکه بلوزل از سیستم گواه اثبات سهام برای اطمنیان از یکپارچگی شبکه استتفاده می کنه. به این ترتیب اعتبارسنج ها باید یک مقدار حداقلی از کوین شبکه رو استیک کنن. قدرت اون ها برای مشارکت در سیستم به میزان سپرده گذاری بستگی داره. همچنین فعالیت و مشارکت ضعیف شامل جریمه میشه و درصورت تکرار، اون ها رو از شبکه کنار میذاره و بخشی از کارمزد تراکنش به عنوان پاداش به اعتبارسنج ها پرداخت میشه. این مقدار هنوز مشخص نشده.

ذخیره سازی در شبکه بلوزل به این صورت انجام میشه که عده ای فضای خالی سیستم خودشون رو در اختیار کسانی که نیاز به فضای خالی دارن، قرار میدن. هر بار که اطلاعات جدیدی وارد شبکه میشه به قسمت های مختلف و میان نودهای شبکه تقسیم میشه و اعتبار سنجی این فرآیند توسط ولیدیتورها یا اعتبارسنج ها انجام میشه. این اطلاعات در نزدیک ترین یا سریع ترین نودها ذخیره میشن که در زمان فراخوانی، به سرعت این کار انجام بشه.

همچنین در زمان نیاز به فراخوانی اطلاعات، شبکه بلوزل مثل تورنت عمل می کنه و اطلاعات رو از نودهای مختلف گردآوری می کنه. به این ترتیب اگه یکی از نودها خاموش یا غیر فعال باشه، مشکلی در دریافت اطلاعات به وجود نمیاد. چون هر نود یک کپی از اون رو در اختیار داره. علاوه بر این باید مشخصات سیستم تاییدکننده ها باید حداقل های لازم رو برای فعالیت در این شبکه که عبارت اند از 16 گیگ رم، اتصال اینترنت 25 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی رو داشته باشن، تا بتونن در این شبکه فعالیت انجام بدن.

چه چیزی ارز دیجیتال بلوزل رو منحصر به فرد می کنه؟

ارز دیجیتال بلوزل

ما در این بخش از مقاله ارز دیجیتال BLZ چیست؟ می خواهیم برخی از ویژگی های شبکه بلوزل رو بررسی کنیم که باعث منحصر به فرد شدن ارز دیجیتال BLZ میشه. ارز دیجیتال bluzelle در دنیای بلاک چین یک ایده تازه نیست، چون پروژه های مشابهی مثل Filecoin و Siacoin وجود داره. همچنین شبکه bluzelle قصد داره در کنار این پروژه ها و سایر بسترهای مبتنی بر بلاک چین، استانداردهای جدیدی رو برای توسعه اینترنت غیر متمرکز، تحت عنوان Web3 تعیین کنه.

اگرچه ارز دیجیتال Bluzelle نماینگر یک پلتفرم ذخیره سازی پایگاه داده غیر متمرکز با بازار P2p هست اما این پروژه همچنان میزبانی وب غیر متمرکز رو در Testnet Bluzelle ارائه میده. برای کسب اطلاعات در مورد اینکه WEB 3 چیست؟ مقاله تخصصی ما رو در این زمینه مطالعه کنین.

 این ویژگی پروژه ارز بلوزل رو در بین پروژه های مشابه منحصر به فرد می کنه، چون Testnet Bluzelle آدرس های اینترنتی مادام العمر ارائه میده که نمیشه اون ها رو مثل آدرس های URL سنتی که از ارائه دهنده ها وب متمرکز خریداری میشن رو خاموش کرد. شبکه bluzelle از الگوریتم اثبات سهام POS برای امنیت شبکه خودش استفاده می کنه. اعتبارسنج شدن طی فرآیندی آسون و با حداقل دانش فنی طراحی شده و چشم اندازش این هست که شبکه ای از ده ها هزار گره با هم کار کنن تا بتونن در دسترس ترین و امن ترین پایگاه داده در جهان رو فراهم کنند. 

همچنین یکی دیگه از ویژگی هایی که باعث منحصر به فرد شدن شبکه Bluzelle میشه، این هست که شبکه بلوزل قصد داره همه دستگاه ها به گره تبدیل بشن، از هارد دیسک های کامپیوتر گرفته تا کنسول های بازی های ویدیویی و تلفن های همراه. همچنین کسانی که نمی خوان اعتبارسنج بشن، می تونن وظایف خودشون رو به اعتبارسنج دیگه ای بسپارن و اطمینان حاصل بشه که همه می تونن بخشی از شبکه باشن و هزینه هایی رو ایجاد کنن و با اطمنیان از اینکه همه می تونن بخشی از شبکه باشن و پاداش هایی رو به وجود بیارن.

مزایای استفاده از بلاک چین بلوزل:

بلاک چین بلوزل

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال BLZ چیست؟ سعی می کنیم برخی از مزایای شبکه و ارز بلوزل رو نام ببریم. بلاک چین Bluzelle در حال حاضر هیچ رقیب جدی نداره، هر چند ممکنه به دلیل اینکه ارز بلوزل نیز مثل iExec قصد داره از تکنولوژی Dapp برای حل مشکلات رایانش ابری استفاده کنه. برخی این دو را رقیب یکدیگه بدونن ولی این تصور درست نیست چون iExec داده های کاربران خودش رو ذخیره نمی کنه. همچنین استفاده از شبکه بلوزل می تونه برخی مزیت هایی به دنبال داشته باشه برای مثال:

• در زمان نوشتن این مقاله عرضه اولیه بلاک چین بلوزل به تازگی تموم شده و ممکنه قابلیت های زیادی در رشد قیمت بلوزل داشته باشه.

• بلاک چین بلوزل مقیاس پذیری بسیار بالایی داره.

• بلاک چین Bluzelle در حال حاضر هیچ رقیب جدی نداره و بسیاری از افراد به موفقیت ایده خلاقانه و درخشان اون امیدوار هستن.

• شبکه بلوزل از زبان جاوا اسکریپت نیز پشتیبانی می کنه، به این ترتیب میلیون ها توسعه دهنده می تونن از خدمات درخشان این شبکه بهره مند بشن.

• ارز دیجیتال BLZ و شبکه بلوزل برای انجام فعالیت های خودش از فناوری شاردینگ استفاده می کنه، به این ترتیب به شکل محسوسی سرعت کار و عملکرد بلاک چین رو افزایش میده که به سود کاربرانش هست.

• علاوه بر موارد ذکر شده، عدم تمرکز به میزان زیادی در این اکوسیستم رعایت شده

• گره هایی که در این اکوسیستم وجود دارن، کاملا متغیر و در حال حرکت هستن.

محصولات و خدمات شبکه Bluzelle:

Bluzelle

یکی از محصولات شبکه بلوزل، بازی Denomination هست. بلوزل در حال توسعه بازی بلاک چینی به اسم Denomination هست که هدف از ارائه این محصول، نشون دادن توانایی این شبکه برای پشتیبانی از بازی های بلاک چینی و راهی برای کسب درآمد کاربران این شبکه هست. بازی Denomination یک بازی نبرد کارتی و Play to Earn هست. در این بازی کاربران می تونن با همدیگه یا با خود برنامه، مبارزه کنن و در ازای بازی، توکن BLZ به دست بیارن.

پایگاه ذخیره سازی R2 نیز یکی از محصولات شبکه بلوزل هست. این محصول سرویسی برای نگهداری فایل ها، داده ها و توکن های غیر مثلی هست. بلوزل همچنین اطلاعات رو مثل دیتابیس های قدیمی، در پایگاه داده R2 ذخیره می کنه. امنیت این پایگاه نیز توسط بلاک چین تامین میشه. این داده ها فقط توسط صاحبان حقیقی اون ها تغییر می کنه که این فرآیند توسط قدرتمندترین سیستم تحمل خطای بیزانس، تندرمینت انجام میشه.

یکی دیگه از قابلیت های شبکه بلوزل که به عنوان محصول این شبکه نیز شناخته میشه، سپرده گذاری و یا Staking هست. به این ترتیب شما می تونین توکن BLZ رو در شبکه استیک کنین و سود به دست بیارین. سود سالانه ی استخر bluzelle، حدود 25 درصد هست که به طور تقریبی روزانه معادل 0.06 درصد میشه. همچنین میزان سودی که به افراد تعلق می گیره، به مقدار و مدت زمان سپرده گذاری ارتباط داره.

بررسی آینده بلوزل:

آینده بلوزل

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال BLZ چیست؟ می خواهیم آینده بلوزل رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که می دونین برای پیش بینی آینده بلوزل و قیمت BLZ، باید فاکتورهای متعددی رو زیر نظر قرار بدین. عوامل زیادی مثل اهداف Bluzelle، اخبار ها و رسانه ها، بحران های اقتصادی کشور ها و تقاضای خرید و فروش بر روی قیمت بلوزل و آینده Bluzelle تاثیر گذار هستن. 

تیم توسعه بلاک چین بلوزل از سال 2018  به منظور توسعه آینده BLZ مشغول طراحی ویژگی های اصلی شبکه مثل زیرساخت ها، افزایش تعداد گره ها و طراحی کارآمدترین ساز و کار اجماع بودن. همچنین در آگوست سال جاری این تیم اعلام کرد که قصد داره در راستای ارائه بهتر خدمات به کاربران، امکان افزودن افزونه IDE، ایجاد قراردادهای هوشمند و پشتیبانی از برنامه های تلفن همراه بر روی شبکه بلوزل ایجاد بکنه. به این ترتیب میشه با توجه به این اهدافی که تیم توسعه دهنده بلوزل داره، آینده بلوزل رو درخشان پیش بینی کرد.

یکی از عوامل اثر گذار بر آینده Bluzelle، اهداف تیم توسعه هست. همچنین همونطور که گفتیم، بلوزل یک بلاک چین غیر متمرکز هست که هدفش ذخیره سازی اطلاعات به شکلی جدید و کارآمدتر هست. علاوه بر این، بلاک چین بلوزل ایده نوظهوری هست که اگر تیم توسعه دهنده اون بتونن اهداف و پروژه های خودشون رو محقق کنن، استاندارد جدیدی برای صنعت بلاک چین ایجاد خواهد شد، به همین دلیل بسیاری از افراد به آینده Bluzelle و قیمت بلوزل خوشبین هستن.

کیف پول های ارز دیجیتال بلوزل:

برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال مختلف به کیف پول مناسب و امن نیاز دارین. در حال حاضر کیف پول های مختلفی برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی و عرضه شده. علاوه بر این، می تونین از کیف پول های سخت افزاری نیز استفاده کنین. همچنین برای نگهداری از ارز بلوزل نیز هر دو روش برای شما محیا هست. همچنین با توجه به اینکه ارز دیجیتال BLZ مبتنی بر شبکه ERC20 هست، هر کیف پولی که ارز دیجیتال اتریوم پشتیبانی می کنه، می تونه در نگهداری و ذخیره سازی ارز بلوزل نیز مورد استفاده قرار بگیره. در ادامه برخی از کیف پول های ارز دیجیتال بلوزل رو برای شما معرفی می کنیم. مقاله کیف پول چیست؟ شما رو بطور کامل در زمینه شناخت کیف پول های ارز دیجیتال اشنا خواهد کرد.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت(Trust Wallet):

Trust Wallet

یکی از کیف پول های ارز دیجیتال بلوزل، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet، یک کیف پول نرم افزاری هست که امنیت قابل قبولی هم داره و در ماه ژوئن 2018 توسط یک اوکراینی به اسم ویکتور رادچنکو شروع به کار کرد و تا کنون بیش از 5 میلیون کاربر فعال داره. اولین هدف و وظیفه این پروژه پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال و استفاده از یک کیف پول برای تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال بود. از دیگر اهداف این کیف پول، قابلیت خرید ارز دیجیتال با استفاده از حساب بانکی یا کارت اعتباری و ترغیب بیشتر معامله گران به خرید ارز دیجیتال هست.

هر کیف پولی مزایای در اختیار کاربران قرار میده. از بزرگترین مزایای کیف پول Trust Wallet، میشه به رایگان و متن باز بودن و همچنین امکان اتصال به زنجیره هوشمند بایننس و دسترسی به دنیای پرسود دیفای اشاره کرد. این کیف پول با اتریوم نیز سازگار هست و از سطح امنیتی خوبی برخوردار هست. همچنین قابلیت ادغام سایر کیف پول های کاربر با تراست ولت نیز از دیگر مزایای این کیف پول هست. در سایت آموزش نصب کیف پول تراست ولت رو گذاشتیم با با نحوه نسب این کیف پول بطور کامل آشنا بشین.

کیف پول نرم افزاری متامسک(MetaMask):

MetaMask

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Bluzelle چیست؟ به معرفی یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال بلوزل، که والت نرم افزاری متامسک هستش می پردازیم. MateMask کیف پول نرم افزاری هست که رابط کاربری مناسبی برای اتصال به اپلیکیشن های غیر متمرکز مثل کامپوند و یونی سواپ فراهم کرده. این کیف پول یه افزونه مرورگر هست و به شما این امکان رو میده تا بدون این که یک نود در شبکه اتریوم باشین، بتونین با این شبکه ارتباط داشته باشین. البته این کیف پول فقط به شبکه اتریوم اختصاص نداره و با هر شبکه بلاک چین سازگار با شبکه اتریوم، قابلیت همکاری داره.

کیف پول MataMask نیز مثل همه والت ها محلی برای ذخیره سازی ایمن کلید خصوصی و کلیدهای شبکه اتریوم و بایننس و توکن های این دو شبکه بلاک چین هست. علاوه بر این با استفاده از این کیف پول می تونین به اپلیکیشن های غیر متمرکز مثل صرافی های غیر متمرکز، پلتفرم های بازی و حوزه NFT و پلتفرم های وام دهی در حوزه رمز ارزها متصل بشین.

کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger):

Ledger

یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال Bluzelle، والت سخت افزاری لجر هست. کیف پول Ledger محصول شرکت فرانسوی لجر هست و برخلاف کیف پول های نرم افزاری و تحت وب که اختیار همه موجودی شما رو در کنترل دارن، با ذخیره سازی کلید خصوصی ارزهای دیجیتال شما روی حافظه داخلی خود اجازه هرگونه دسترسی ناخواسته رو از سوء استفاده کننده های احتمالی سلب می کنه.

برای انجام هرگونه تراکنش حتما باید اون تراکنش توسط دکمه های سخت افزاری موجود روی کیف پول لجر نانو اس تایید بشه. همچنین انتقال دارایی از کیف پول لجر به هر روش یگه ای غیر ممکنه، به همین دلیل کیف پول لجر یکی از امن ترین گزینه های در دسترس برای ذخیره انواع دارایی های دیجیتال به شمار میاد. علاوه بر این، کیف پول لجر با پشتیبانی بیش از 1500 نوع دارایی دیجیتال رایج در دنیای کریپتوکارنسی و قابلیت های جذاب و متنوع، طرفداران زیادی به سمت خودش جذب کرده.

کیف پول سخت افزاری ترزور(Trezor):

Trezor

کیف پول سخت افزاری "ترزور" (Trezor) یکی از معروفترین و امن‌ترین وسایل ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی) است. این دستگاه طراحی شده است تا کلیدهای خصوصی (Private Keys) کریپتوکارنسی‌های شما را در داخل یک دستگاه سخت‌افزاری جداگانه نگهداری کند. برخی از ویژگی‌ها و مزایای کیف پول سخت افزاری ترزور عبارتند از:

1. امنیت بالا: کیف پول سخت افزاری ترزور به عنوان یک دستگاه جداگانه و منزوی از اینترنت عمل می‌کند. این به معنایی است که کلیدهای خصوصی شما تا زمانی که دستگاه به اینترنت متصل نباشد، در امان خواهند بود.

2. حفاظت از ویروس و مهاجمان: با استفاده از کیف پول سخت افزاری، امکان نفوذ ویروس‌ها یا نرم‌افزارهای مخرب به کلیدهای خصوصی شما کاهش می‌یابد.

3. پشتیبانی از ارزهای متعدد: ترزور پشتیبانی از انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد، از جمله بیت‌کوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum)، لایت‌کوین (Litecoin) و سایر کریپتوکارنسی‌ها.

4. راحتی و استفاده آسان: رابط کاربری ترزور بسیار ساده و کاربرپسند است، که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی تراکنش‌های خود را انجام دهند و دارایی‌های خود را مدیریت کنند.

5. تأیید دو عاملی: برای انجام تراکنش‌ها، ترزور به شما اجازه می‌دهد که تراکنش را روی دستگاه خود امضا کرده و سپس درخواست تأیید را روی دستگاه ترزور انجام دهید. این تأیید دو عاملی (2FA) امنیت اضافی را فراهم می‌کند.

6. بک‌آپ ایمن: ترزور به شما اجازه می‌دهد تا بک‌آپ از کلیدهای خصوصی خود تهیه کنید و آنها را در جایی ایمن (مانند کاغذ یا کیف) نگهداری کنید. این بک‌آپ می‌تواند در صورت از دست دادن ترزور به شما کمک کند که به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشید.

7. پشتیبانی از متصل شدن به کامپیوترها مختلف: ترزور از طریق پورت USB به کامپیوترها و دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود.

8. توسعه اکوسیستم: ترزور به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های متعددی را برای افزایش امنیت و کارایی ارزهای دیجیتال ایجاد کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در این مقاله ارز دیجیتال BLZ چیست؟ اطلاعاتی در مورد آینده BLZ و کیف پول های ارز دیجیتال BLZ برای شما ارائه کنیم. همونطور که گفتیم، بلوزل یک لایه اطلاعاتی برای برنامه های غیر متمرکز هست تا کاربران این برنامه ها بتونن اطلاعات مورد نیازشون رو در بستری امن و با مقیاس پذیری بالا و غیر قابل سانسور مدیریت کنند. اگه قصد سرمایه گذاری و خرید بلوزل رو دارین، می تونین از طریق صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس اقدام به خرید کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال بلوزل چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال BLZ)
سوال امنیتی :7+76 = ?