با گوش کردن پادکست بیت کوین پاداش بگیرید!

1401/11/17
با گوش کردن پادکست بیت کوین پاداش بگیرید!

 پادکست گوش کنید، بجای خرید بیت کوین آن را پاداش بگیرید! تعجب نکنین؛ طبق خبری که منتشر شده، شما اکنون می تونین با گوش دادن به فایل های صوتی یا پادکست بیت کوین پاداش بگیرین و با فروش اون ها درآمد به دست بیارین. این موضوع باعث شده تا خیلی از کاربران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال به دنبال این مکانیسم باشن تا با گوش دادن به فایل های صوتی بیت کوین به دست بیارن. توجه داشته باشین که این کار تازه راه اندازی شده و قطعا باگ های خاص خودش رو داره. در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات این خبر مطلع بشین.

پادکشت گوش کنید، بیت کوین بگیرید!

جالب اینجاست که بدونین یه شرکت فعال در حوزه پرداخت های موبایلی مبتنی بر بیت کوین به اسم ZEBEDEE اخیرا با یه پلتفرم پخش پادکست به اسم Fountain وارد همکاری شده و قراره تا ویژگی ها و مشخصات خاصی و خارق العاده رو فراهم کنه. همچنین طی این همکاری، ZEBEDEE این امکان رو برای کاربران فاونتن فراهم کرده تا در ازای گوش دادن به پادکست های مورد علاقه خودشون مقداری بیت کوین دریافت کنند. بن کازنز که یکی از مدیران ارشد شرکت ZEBESEE هست، در این باره گفته:

با این همکاری در حقیقت از مدل جدیدی از کسب و کار و فعالیت اقتصادی حمایت می کنیم که صرفا به فضای پرداختی محدود نمیشه و اقدامی فراگیر هست.

توجه داشته باشین که شرکت ZEBESEE که فعالیت خودش رو از اکتبر 2019 شروع کرده، یه مجموعه فعال در زمینه بازی های ویدیویی با تمرکز بر استفاده از بیت کوین هست که بازی های مختلفی رو در پلتفرم خودش عرضه می کنه. این شرکت به تازگی دو بازی تازه عرضه کرده که Bitcoin Chess و Bitcoin Scratch نام دارن و استودیوی بازی ساری وایکر اون ها رو طراحی کرده.

در بازی های مبتنی بر مدل Play to Earn، کاربران در ازای انجام یه بازی مقداری پاداش به دست میارن که در دنیای واقعی دارای ارزش هست. پلتفرم فاونتن هم در مدل شنیدن برای کسب درآمد یا Listen to Earn خودش شبیه همین کار رو برای پادکسترها انجام میده و با وصل کردن مخاطبان و تولیدکننده های محتوا، شرایطی رو فراهم کرده تا کاربران به ازای هر دقیقه گوش دادن به پادکست های مختلف، مقدار مشخصی بیت کوین دریافت کنند.

بهتره بدونین در مدل کسب بیت کوین از گوش دادن به پادکست، به جای اینکه نیاز به راه اندازی کمپین های تبلیغاتی بزرگ برای جذب مخاطب باشه، تولیدکننده های محتوا فقط به افرادی بیت کوین پرداخت می کنند که شنونده واقعی یه پادکست هستن. کازنز میگه در شرایطی که پول همسو با اطلاعات حرکت می کنه یا در این مورد خاص، محتوای صوتی، دنیایی از فرصت های پیش روی ما باز میشه و ما هم خوشحال هستیم که در این عرصه پیشگام در کنار فاونتن هستیم.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد با گوش کردن پادکست بیت کوین پاداش بگیرید!
  • عالی

سوال امنیتی :1+85 = ?