بازگشت دوباره صرافی هوبی به بازار ایالات متحده

1400/12/04
بازگشت دوباره صرافی هوبی به بازار ایالات متحده

صرافی هوبی (Huobi)که جزو 10 صرافی بزرگ ارز دیجیتال در دنیا از نظر حجم معاملات است قصد دارد بازاری ایالات متحده را پس از دو سال وقفه بازگشایی کند.

بازگشت صرافی هوبی (Huobi) به بازار ایالات متحده 

صرافی هوبی یکی از بزرگترین پلتفرم های مبادلات ارزهای دیجیتال است که فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرده است و از ارز ico پشتیبانی می کند که در ابتدا  دفتر مرکزی آن در پکن مستقر بود سپس به سنگاپور نقل مکان کرد. پس از این جا به جایی که در سال 2020 انجام گرفت، دولت چین هم ارز ico را ممنوع اعلام کرد.
صرافی هوبی هم به دنبال این ممنوعیت فعالیت کاربران خود را در سایر نقاط جهان مانند هنگ کنگ ، ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی به تعلیق در آورد. این صرافی بعد از دو سال از توقف فعالیت های خود با رعایت مقررات، قصد دارد دوباره وارد بازار ایالات متحده شود. این صرافی ارزهای دیجیتال در صورت بازگشت به بازار ایالات متحده ممکن است با رقابت صرافی های مانند کوین بیس Coinbase روبرو شود.
مدیر عامل صرافی هوبی اعلام کرده با بازگشت به بازار آمریکا اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد و در حوزه های دیگری مانند مدیریت دارایی ها تمرکز خواهد کرد، همچنین این صرافی در حال بررسی ایجاد یک دفتر مرکزی در اروپا است.

پیش بینی تحلیلگر هوبی از بیت کوین 

در اخبار اخیر، یکی از تحلیلگران صرافی هوبی پیش‌بینی می‌کند که ارز دیجیتال بیت کوین طبق نوساناتی که در گذشته از خود نشان داده، ممکن است تا اواخر سال 2024 یا آغاز سال 2025 شاهد بازار صعودی نباشد. او خاطرنشان می کند که بازارهای صعودی بیت کوین به فرآیند هاوینگ این ارز گره خورده است که هر چند سال یکبار اتفاق می افتد. رویداد بعدی هاوینگ در سال 2024 برگزار می شود، زمانی که ممکن است بازار صعودی دیگری در بیت کوین به وجود اید.

جدیدترین و بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بازگشت دوباره صرافی هوبی به بازار ایالات متحده
سوال امنیتی :8+82 = ?