کاهش تعداد نیرو های روسیه در مرز اوکراین

کاهش تعداد نیرو های روسیه در مرز اوکراین

نوشته شده در : 1400/11/27

وزیر دفاع روسیه اعلام کرده که بخشی از نیروهای نظامی مستقر در مرز روسیه و اوکراین در حال بازگشت به پایگاه های خود هستند اما دبیر کل ناتو در همین روز گفته هنوز نشانه های از کاهش تعداد نیرو های روسیه در مرز اوکراین و کاهش تنش میان دوکشور دیده نشده.
در حمین حال رئیس جمهور روسیه ولادمیر پوتین در این نشست خبری از هرگونه احتمال پیوستن اوکراین به ناتو ابراز نگرانی کرد و گفت که در 30 سال گذشته به روسیه گفته شده که ناتو گسترش نخواهد یافت اما الان شاهد فعالیت ناتو پشت مرز های روسیه هستیم. از طرفی او بیان کرد که روسیه به دنبال جنگ نیست به همین دلیل پشنهاد خود را در باره بحران اوکراین به غربی ها ارائه داده اما پاسخ سازنده ای از طرف آنها نشنیده است. بنابراین ما باید این مسئله را همین الان و در همین مذاکرات حل کنیم.

رونق بازارهای مالی بعد از کاهش احتمال درگیری روسیه و اوکراین

با اخباری که در چند روز اخیر از احتمال درگیری نظامی میان اوکراین و روسیه وجود داشته، باعث شده است که سرمایه گذاران دارایی های پرریسگ خود نظیر بازار ارزهای دیجیتال و بازار مالی جهانی را بفروشند و به دارایی های کم ریسک روی آوردند. که این باعث ریزش سنگین در بازار مالی به خصوص بازار ارزهای دیجیتال شد. بر اساس تحلیل بسیاری از تحلیل گران اگر جنگی اتفاق بیافتد، بازار رمز ارزها در ابتدا دچار نوسانات هیجانی خواهد شد و مقداری رو به پایین حرکت خواهد کرد. اگر جنگ ادامه پیدا کند به طور یقین قیمت رمزارزها صعودی خواهد شد چراکه نگاه مردم به رمزارزها مانند نگاه آنها به طلا است و میتوان در بلند مدت بر روی آن حساب باز کرد.
در حال حاضر نشانه های امید بخشی در بازار ارزهای دیجیتال دیده نمی شود و حتی نهنگ های بیت کوین که بالای 10 هزار بیت کوین دارند، کماکان در حال فروش هستند. این افراد معمولا افراد عادی نیستند و با رانت های اطلاعاتی که دارند؛ اقدام به فروش می کنند. در صورتی بیت کوین نزولی شود با توجه به اینکه بازار بسیار هیجانی است و دامنه نوسان خاصی نیز ندارد، احتمال اینکه مجداد تا مرز 30 هزار دلار پایین بیاید بالا است. در صورتی که حمله هوایی و دریایی باشد و تنش ها بالا برود، ممکن است به طور ناگهانی این ریزش قیمت اتفاق بیفتد. همچنین با توجه به این که حجم قابل توجی از استخراج بیت کوین در روسیه انجام میشود و از انجایی که این کشور جزو کشورهای ابرقدرت در دنیا به حساب می آید، هرگونه تصمیم این کشور باعث نوساناتی در بازار خواهد شد.

بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کاهش تعداد نیرو های روسیه در مرز اوکراین
سوال امنیتی :1+71 = ?