برتری های حوزه گیم فایGame FI

1401/07/12


برتری های حوزه گیم فایGame FI؛ انفجار GameFi بازتابی از مزایای ذاتی بلاک چین در نوآوری پروژه و نوآوری مفهومی هست. امروزه پس ازDeFi، GameFi گیم فای به یکی دیگر از واژه های داغ صنعت تبدیل شده و کاربران در سراسر دنیا مشتاقن تا در این حوزه نیز سرمایه گذاری کنن اما به راستی چرا حوزهGame Fiتونست در این مدت کوتاه رکورد های بی نظیری رو از خودش به جای بزاره؟ و به عبارتی برتری های حوزه گیم فایGame FI چیه؟ ما امروز میخوایم برای شما برتری های حوزه  گیم فایGame FI رو بیان کنیم.

مقاله پیشنهادی: دیفای Defi چیست؟

Game FI چیست؟

GameFi گیم فای مجموعه‌ای از بازی و امور مالی به بازی‌های بلاک چینی اشاره داره که انگیزه‌های اقتصادی برای افرادی که بازی میکنن ارائه میکنه.

برتری های حوزه گیم فایGame FI

به طور معمول بازیکنان با انجام وظایف، مبارزه با سایر بازیکنان یا پیشرفت در سطوح مختلف بازی، جوایزی مانند توکن‌های رمزنگاری، سرزمین مجازی، آواتارها و سایر NFTها در بازی کسب میکنن. برخلاف بازی‌های ویدیویی سنتی، بازی‌های گیم فایGame FI برای کسب درآمد به شما امکان خرید و سپس انتقال دارایی‌های درون بازی رو به خارج از دنیای مجازی بازی میدن.

برتری های حوزه گیم فایGame FI

 GameFi گیم فای یک بازی زنجیره ای ساده نیست. در سال 2017، بازی‌های معاملاتی کلکسیونی در این صنعت وجود داشته که ویژگی‌های تراکنش و ویژگی‌های خصوصی دارایی‌ها بلاک چین رو با گیم‌پلی ترکیب میکردن. اما بازی های بلاک چین در این زمان فقط بازی های زنجیره ای هستن و ویژگی های GameFi رو ندارن.

ظهور GameFiاز بلوغ مفهومNFT و توسعه میدانDeFi در چارچوب مفهوم متاورس بلاک چین سود میبرد. درک نقشه‌برداری از سیستم واقعی در دنیای بلاک چین امروزه تنها راه تکمیل مفهوم متاورس شده. پس از اینکه فرم بازی Metaverse مفاهیم NFT و DeFi رو با هم ترکیب کرد، سیستم مالی روی زنجیره فرآیند گیمیفیکیشن رو تکمیل کرد.

برتری های حوزه گیم فایGame FI

در سال 2020، مفهوم GameFi پیشنهاد شد و به طور گسترده توسط صنعت شناخته شد. در سال 2020، مجموعه ای از پیشرفت های GameFi مورد توجه صنعت بلاک چین قرار گرفت. پس از گذشت بیش از یک سال، GameFi نتیجه منحصر به فردی از خود از نظر ارزش دارایی دیجیتال و تعامل ارزش بازی زنجیره ای نشون داد. از مارس 2021، GameFi وارد رشد انفجاری شد. در سپتامبر 2021، GameFi به یک حوزه مستقل از صنعت بلاک چین تبدیل شد و انتظار میره در کوتاه‌مدت از حوزه DeFi نیز پیشی بگیره. طبق آمار مربوطه، از ماه جولای، تعداد بازی های زنجیره ای به سرعت رشد کرده.

تعداد بازیکنان از 80000 در اوایل آوریل به 928000 در سپتامبر افزایش یافته و حجم تراکنش روزانه از حدود 500000 دلار در اوایل آوریل به میانگین 40 میلیون افزایش یافته هست. همچنین بیشترین حجم روزانه طی یک سال اخیر یعنی بیش از 93 میلیون دلار رو نیز رد کرد. این نشون میده حوزه Game Fi آینده درخشانی رو برای بازی های این صنعت به ارمغان میاره.

مقاله پیشنهادی: اصطلاح گیم فای Game FI چیست؟

جمع بندی
همون طور که میدونین حوزه گیم فای Game Fi امروزه به یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین تکنولوژی ها در بین فناوری های به روز در بازار از های دیجیتال و بلاک چین تبدیل شده و با گذشت زمان نیز افراد بیشتری وارد این حوزه میشن و در سبک های مختلف اقدام به سرمایه گذاری میکنن. در نتیجه شما نیز برای پیشرفت فردی و افزایش سرمایه خودتون بد نیست با این حوزه آشنا بشین و اطلاعات کاملی از این حوزه کسب کنین.

ما امروز برای شما برتری های حوزه Game FI رو بیان کردیم تا شما در راهی که میخواین قدم بردارین دچار شک و شبه نشین.

 


نظرات کاربران در مورد برتری های حوزه گیم فایGame FI
سوال امنیتی :6+87 = ?