بهترین کارت های گرافیک برای ماینینگ

1401/11/23
بهترین کارت های گرافیک برای ماینینگ

بهترین کارت های گرافیک برای ماینینگ؛ دوست دارین با این کارت ها آشنا بشین؟ با رشد قیمت ارزهای دیجیتال شاید شما هم به فکر ماینینگ با کارت گرافیک افتاده باشین، ولی بهترین کارت های گرافیک برای ماینینگ ارزهای دیجیتال کدامند و کدوم سودآوری بیشتری داره؟ انتخاب سخت افزار مناسب، هیچ وقت کار ساده ای نیست، ولی برای انتخاب بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ، میشه با کمی تحقیق به گزینه های مناسبی رسید. بهترین کارت های گرافیک معمولا به حافظه و قدرت کافی نیاز دارن، ولی همیشه برای این کار لازم نیست که کل حساب خودتون رو خالی کنین.

این روزها تقریبا هر کسی که در مورد ارزهای دیجیتال چیزی شنیده، به فکر سرمایه گذاری در این بازار جذاب هست. برخی با ترید و معامله از نوسانات بازار درآمد به دست میارن. برخی دیگه ارزهای دیجیتال جذاب خریداری کرده و به عنوان سرمایه گذاری نگه می دارن. در آخر برخی دیگه هم با کمک ماینینگ ارز دیجیتال دریافت می کنند. شما هم می تونین با استفاده از کارت های گرافیک اقدام به استخراج ارزهای دیجیتال کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله بهترین کارت های گرافیک برای ماینینگ، اطلاعاتی در مورد استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین کارت های گرافیک برای استخراج ارزهای دیجیتال بپردازیم تا با این کارت ها آشنایی داشته باشین.

استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک چگونه است؟

استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک

استخراج ارزهای دیجیتال یکی از روش های کسب درآمد از بازار کریپتوکارنسی هاست. در این روش لازمه تا افراد توانایی حل مسائل پیچیده ریاضی رو داشته باشن. برای این کار هم باید از دستگاه های کامپیوتری قوی استفاده بشه. هر کسی که زودتر از سایر افراد موجود یا فعال در شبکه به پاسخ مسئله دست پیدا کنه، به عنوان جایزه یه ارز دیجیتال مورد استخراج رو دریافت می کنه. مسئله اصلی موفقیت در استخراج ارز دیجیتال، انتخاب یه سیستم کامپیوتری مناسب هست که از جمله از این دستگاه ها می تونیم به کارت های گرافیک اشاره کنیم.

در ماینینگ ارز دیجیتال با استفاده از کارت های گرافیک، نیاز هست تا در یه سیستم کامپیوتر قوی، چندین پردازنده گرافیکی مناسب رو به هم متصل کنیم تا بتوان عملیاتی اون افزایش پیدا کنه. در روش استخراج ارزهای دیجیتال با کمک کارت های گرافیکی، هر کدوم از پردازنده های گرافیکی نودی در شبکه میشن که با قدرت زیاد خودشون به ما در استخراج سریع ارزهای دیجیتال کمک می کنند. این روش در مقابل سایر روش ها مزایا و معایب زیادی داره. بزرگترین مزیت ماینینگ با کارت های گرافیکی این هست که می تونه برای استخراج بیت کوین مورد استفاده قرار بگیره و اگه روزی توان دستگاه ما دیگه برای استخراج بیت کوین کافی نباشه، تنظیمات اون رو برای ارز دیجیتال دیگه تغییر بدیم!

مقاله پشنهادی: آموزش استخراج بیت کوین

بهترین کارت های گرافیک برای ماینینگ کدامند؟

بهترین کارت های گرافیک برای ماینینگ

همونطور که گفتیم، انتخاب بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ ارزهای دیجیتال به این راحتی نیست که گرون ترین کارتی رو که می تونین، پیدا کرده و اون رو بخرین. در زمان خرید یه کارت گرافیک یا GPU جدید برای اینکه باهاش درآمد به دست بیارین، عوامل زیادی رو باید زیر نظر بگیرین. مهم ترین فاکتور در هر پردازنده گرافیک مناسبی برای ماین، کارایی اون هست. یعنی باید بالاترین هش ریت رو با پایین ترین مصرف انرژی ممکن، فراهم کنه. پردازنده ای که چنین ویژگی داشته باشه، می تونه برای استخراج مناسب باشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین کارت های گرافیک برای استخراج ارزهای دیجیتال بپردازیم.

• کارت گرافیک RX580

یکی از بهترین کارت های گرافیک برای استخراج ارزهای دیجیتال، کارت گرافیک RX580 هست. این کارت گرافیک از سرعت هش ریت 34 میلیون هش بر ثانیه برخوردار هست و توان مصرفی اون هم در مقایسه با سایر مدل های معرفی شده خیلی پایین هست. قیمت اقتصادی این کارت گرافیک، یکی از مهم ترین مشخصه های این محصول هست که می تونه مخاطبان رو به خرید ترغیب کنه. قیمت کارت گرافیک RX580 هم حدود 200 دلار هست که متاسفانه در بازار داخل کشور بیشتر از این مبلغ به فروش میرسه.

• کارت گرافیک RTX3060

یکی دیگه از بهترین کارت های گرافیک برای استخراج ارزهای دیجیتال، کارت گرافیک RTX3060 هست که یکی از مدل های سری 3000 شرکت انویدیا هست که از کیفیت خیلی خوبی برای ماینینگ و اجرای گیم برخوردار هست. این کارت گرافیک ارزون ترین کارت گرافیک سری 3000 انویدیا محسوب میشه که از مشخصات خیلی قدرتمندی برخوردار هست. کارت گرافیک RTX3060 به یه حافظه 12 گیگابایت مجهز هست و مشکلی از بابت ماینینگ ارزهای دیجیتال نخواهند داشت.

• کارت گرافیک RTX 3060 TI

یکی دیگه از بهترین کارت های گرافیک برای ماینینگ ارزهای دیجیتال هست که دارای حافظه 8 گیگابایت هست که در مقایسه با RTX 3060 از حافظه ضعیف تری بهره برده. ولی این کارت گرافیک از هش ریت خیره کننده Mh/s 60 و توان مصرفی 200W برخوردار هست که در مقایسه با 3060 عادی عملکرد قدرتمندتری رو از نظر ماینینگ ارائه می کنه و می تونین درآمد زیادی به دست بیارین. قیمت این کارت گرافیک هم چیزی در حدود 400 دلار هست که سودآوری روزانه اون برابر با 4.37 دلار هست.

• کارت گرافیک RTX 3080

یکی دیگه از بهترین کارت های گرافیک برای استخراج ارزهای دیجیتال، کارت گرافیک RTX 3080 هست که توسط شرکت انویدیا طراحی و تولید شده. انویدیا این کارت گرافیک رو در دو نسخه LHR و HHR روانه بازار کرده که از پردازنده قدرتمندی 8704 هسته کوادا برخوردار هست. این کارت گرافیک قیمتی حدود 700 دلار داره که می تونه در کمترین زمان ممکن و بالاترین سرعت بازگشت سرمایه کنه و سودآوری روزانه 6.7 دلار رو برای شما مخاطبان فراهم کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بهترین کارت های گرافیک برای ماینینگ، اطلاعاتی در مورد استخراج ارزهای دیجیتال با کارت گرافیک به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین کارت های گرافیک برای استخراج ارزهای دیجیتال بپردازیم تا با این کارت ها آشنایی داشته باشین. با توجه به توضیحاتی که به شما ارائه کردیم، میشه این نتیجه رو گرفت که استخراج ارزهای دیجیتال یکی از روش های کسب درآمد از بازار کریپتوکارنسی هاست که برای این کار نیاز به سخت افزاری هایی هست. از جمله از این سخت افزارها می تونیم به کارت های گرافیکی اشاره کنیم.


نظرات کاربران در مورد بهترین کارت های گرافیک برای ماینینگ
سوال امنیتی :2+71 = ?