بهترین کیف پول اتریوم کلاسیک کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول ETC

1402/06/13
بهترین کیف پول اتریوم کلاسیک کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول ETC

بهترین استراتژی برای کسب سود از بازار ارز های دیجیتال، سرمایه گذاری های بلند مدته. به همین خاطر هم بعد از خرید ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک، مهمترین و ضروری ترین ابزاری که بهش نیاز دارین تا از ETC هاتون محافظت کنین، یک کیف پول اتریوم کلاسیکِ امن و معتبر هستش. اگه با تاریخچه اتریوم کلاسیک آشنا نیستین، میتونین مقاله ی " Ethereum Classic چیست؟ " رو مطالعه کنین.

در حال حاضر کیف پول های ارز دیجیتال زیادی وجود دارن که هر کدوم ویژگی های منحصر به فرد خودشون رو دارن؛ ولی انتخاب یکی از اونها برای سرمایه گذاری میتونه کار سختی باشه. به همین خاطر هم ما تو مقاله ای که در مقابلتون قرار گرفته چند مورد از بهترین کیف پول ETC رو به شما معرفی کردیم تا بتونین یکی از اون ها رو با خیال راحت انتخاب کنین. بعد از معرفی، آموزش ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک رو هم براتون گذاشتیم تا هیچ مشکلی برای راه اندازی و نصب کیف پول Ethereum Classic نداشته باشین.

ویژگی های بهترین کیف پول اتریوم کلاسیک چیست؟

کیف پول اتریوم کلاسیک چیست؟ |ساخت کیف پول etc

کیف پول های زیادی وجود دارن که میتونین ازشون برای ذخیره و نگهداری ارز اتریوم کلاسیک استفاده کنین، ولی اگه میخواین کیف پولی که انتخاب میکنین امنیت و اعتبار بالایی داشته باشه تا بتونین بدون هیچ نگرانی ارز هاتون رو توش ذخیره کنین، بهتره که کیف پولتون بعضی ویژگی ها رو داشته باشه. اولین و مهمترین ویژگی که تو هر کیف پولی باید بهش توجه کنین، محلی هست که اون کیف پول کلید های خصوصی اکانت شما رو ذخیره میکنه. بهتره کیف پول هایی رو انتخاب کنین که کلید های خصوصی رو روی سخت افزار و یا دستگاه شما ذخیره میکنن.

ویژگی بعدی که به شما امکان ارتقای بیشتر امنیت کیف پولتون رو میده، احراز هویت دو عاملی و استفاده از پین برای استفاده های روزمره است. داشتن چنین ویژگی هایی کیف پول شما رو تا حد زیادی غیر قابل نفوذ میکنه. مورد بعدی که بهتره بهش توجه کنین، اینه که اون کیف پول حتما یه تیم پشتیبانی و توسعه دهنده ی حرفه ای داشته باشه. ویژگی بعدی که استفاده از اون کیف پول رو براتون راحت میکنه، پشتیبانی کیف پول از رمز ارز های مختلفه، اینطوری دیگه شما به کیف پول جدیدی برای هر رمز ارزی که خریداری میکنین ندارین.

یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن ایرادات و نقاط قوت یه کیف پول، اینه که قبل از دانلود کیف پول اتریوم کلاسیک به قسمت نظرات برین و نظری که بقیه ی کاربر ها درباره ی اون کیف پول رو مطالعه کنین. این کار بهتون کمک میکنه که ویژگی های اون کیف پول رو بهتر بررسی کنین و بهترین کیف پول Ethereum Classic رو انتخاب کنین، و در نهایت اون رو دانلود و نصب کنین.

معرفی کیف پول اتریوم کلاسیک

ما سعی کردیم کیف پول هایی رو بهتون معرفی کنیم، که همه ی ویژگی هایی یه کیف پول خوب و مطمئن رو یک جا داشته باشه. بعد معرفی این کیف پول ها، آموزش ساخت کیف پول Ethereum Classic رو هم براتون گذاشتیم. امیدواریم که بتونین از این آموزش نهایت استفاده رو ببرین و بدون هیچ مشکلی کیف پولتون رو با موفقیت نصب کنین.

کیف پول تراست والت (Trust Wallet) 

ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک | کیف پول تراست ولت

میتونیم با یقین بگیم ، تراست والت بهترین کیف پول ارز دیجیتال دنیاست. این کیف پول که از سال 2018 تحت مالکیت صرافی بایننس هستش، در حال حاضر بیش از 5 میلیون کاربر داره. شما میتونین این کیف پول رو روی انواع گوشی های اندروید و آی او اس نصب و استفاده کنین. توجه داشته باشین که برای دانلود کیف پول اتریوم برای اندروید از گوگل پلی و برای IOS از اپ استور استفاده کنین، چون بد افزار هایی ساخته شدن که شبیه این کیف پول هستن و میتونن دارایی های شما رو به سرقت ببرن.

تو کیف پول تراست والت کلید های خصوصی شما روی هیچ سرور آنلاینی ذخیره نمیشن، به جای اون روی سخت افزار گوشی شما ثبت و نگهداری میشن. به همین خاطر هم این کیف پول امنیت بالایی رو داره و تا امروز هیچ کس نتونسته به اون نفوذ کنه. نکته ی دیگه ای که در مورد این کیف پول قابل توجه هست، پشتیبانی کیف پول تراست والت از بیشتر از 200 کوین و توکن مختلفه. به این ترتیب این کیف پول برای اتریوم کلاسیک و همچنین چندین رمز ارز دیگه هم کاربرد داره. اگه که قصد خرید اتریوم کلاسیک و نگهداری طولانی مدت اون رو دارین این کیف پول میتونه یکی از اصلی ترین گزینه های شما باشه.

ساخت کیف پول ارز اتریوم کلاسیک روی تراست ولت کار بسیار ساده ایه و تو کمتر از 10 دقیقه میتونین کیف پول هر رمز ارزی رو که بخواین، روی کیف پول تراست ولت بسازین و ازش استفاده کنین. با توجه به محبوبیتی که این رمز ارز داره، ما آموزش ساخت کیف پول Ethereum Classic روی این کیف پول رو در ادامه بهتون ارائه کردیم. البته اگه دوست دارین که از کیف پول دیگه ای استفاده کنین، نگران نباشین؛ چون معمولا مراحل راه اندازی و ساخت کیف پول های نرم افزاری شباهت زیادی بهم دارن و به همین خاطر میتونین از آموزش ساخت کیف پول ETC برای کیف پول های دیگه هم استفاده کنین.

آیا کیف پول اتریوم کلاسیک امن است؟

امنیت کیف پول اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) به عوامل متعددی بستگی دارد و باید مراقبت های لازم را برای حفظ امنیت آن انجام دهید. در ادامه تعدادی از نکات مهم درباره امنیت کیف پول اتریوم کلاسیک آورده شده است:

انتخاب کیف پول امن: انتخاب یک کیف پول اتریوم کلاسیک امن و معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین راه برای انتخاب کیف پول این است که از منابع رسمی و معتبر استفاده کنید. وبسایت رسمی Ethereum Classic و مراجع معتبر دیگر برای دانلود کیف پول را معرفی می‌کنند.

رمزنگاری: برای حفظ امنیت کیف پول، حتماً از کیف پول‌هایی استفاده کنید که از رمزنگاری قوی برای حفظ کلیدهای خصوصی و عمومی استفاده می‌کنند. همچنین کلمات عبور قوی برای دسترسی به کیف پول خود تعیین کنید.

ذخیره کلمات عبور به امانت: کلمات عبور کیف پول خود را به امانت به کسی نسپارید و آنها را در مکانی امن و مخفی نگهدارید. همچنین از روش‌های دوفاکتوری برای افزایش امنیت حساب‌های خود استفاده کنید.

آپدیت به روز: مطمئن شوید که نرم‌افزار کیف پول و سیستم عامل دستگاه شما به روز باشد. به طور منظم برنامه کیف پول خود را به‌روز کنید تا از بهره‌وری از بهترین اصلاحات امنیتی بهره‌برید.

پیشگیری از تقلب: دقت کنید که به پیغام‌های تقلبی که از طریق ایمیل یا پیام‌های متنی می‌آیند، پاسخ ندهید. هیچ‌وقت اطلاعات حساس خود را به کسانی که درخواست می‌کنند ارسال نکنید.

نسخه پشتیبان: کپی‌های پشتیبان از کلیدهای خصوصی خود را در مکانی امن نگهداری کنید. اگر کیف پول خود را از دست بدهید یا دستگاهتان را از دست بدهید، این کپی‌های پشتیبان به شما کمک می‌کنند تا دسترسی به اتریوم کلاسیک خود را بازیابی کنید.

همچنین توجه داشته باشید که امنیت کیف پول شما به عواملی مانند انتخاب یک رمز عبور قوی، پیروی از راهنمایی‌های امنیتی، و اطمینان از به‌روز بودن نرم‌افزار کیف پول و سیستم عامل دستگاهتان بستگی دارد. بنابراین، به اهمیت امنیت خود توجه کنید و از اقدامات لازم برای حفظ آن اطمینان حاصل کنید.

کیف پول کوینومی (Coinomi Wallet)

کیف پول اتریوم کلاسیک | کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین کیف پول های ارز دیجیتاله. شاید بتونیم دلیل این محبوبیت رو پشتیبانی این کیف پول از 25 زبان مختلف بدونیم که باعث شده عده ی زیادی از سراسر دنیا، این کیف پول رو برای نگهداری و ذخیره ی رمز ارز هاشون انتخاب کنن. تیم سازنده ی این کیف پول از سال 2014، خدمات ارزنده ای رو برای ذخیره و نگهداری کریپتوکارنسی ها ارائه میکردن که در نهایت باعث ساخته شدن کیف پول کوینومی شد.

این کیف پول از 125 رمز ارز و بلاک چین اونها پشتیبانی میکنه؛ شما میتونین هزاران توکن و آلت کوین رو که روی بلاک چین این رمز ارز ها ساخته و پیاده شدن، روی این کیف پول ذخیره کنین. مهمترین ویژگی این کیف پول امنیت بالای اون هستش، که به خاطر ذخیره سازی کلید های اختصاصی روی دستگاهتون فراهم میشه. این کیف پول علاوه بر سیستم عامل های اندروید و IOS از ویندوز، مک و لینوکس هم پشتیبانی میکنه و به این ترتیب شما میتونین هم با استفاده از گوشی و هم کامپیوتر و یا لپ تاپ به طور همزمان، از کیف پولتون استفاده کنین. برای دانلود برنامه کیف پول اتریوم کلاسیک، علاوه بر گوگل پلی و اپ استور میتونین از وب سایت رسمی این کیف پول هم استفاده کنین. توجه داشته باشین که برای دانلود کیف پول اتریوم کلاسیک برای ویندوز حتما از وب سایت اصلی این کیف پول استفاده کنین.

از مزایای دیگه ای که این کیف پول داره، رابط کاربری ساده و جذاب اونه. مهم نیست که به تازگی وارد ارز ای دیجیتال شده باشین و استفاده از کیف پول ها رو بلد نباشین، چون با چند دقیقه استفاده میتونین به طور کامل به این کیف پول مسلط بشین و از اون استفاده کنین. البته باید بگم که استفاده از رابط کاربری ساده ی این کیف پول برای افراد حرفه ای هم تجربه ای بسیار لذت بخش رو به همراه داره.

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک | کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک رو میتونیم پر امکانات ترین کیف پول ارز دیجیتال بدونیم. این کیف پول بیش از 500 رمز ارز و توکن مختلف پشتیبانی میکنه. در حال حاضر شما میتونین این کیف پول رو روی انواع سیستم عامل های ویندوز، مک OS، فدورا، اوبونتو و دبیان برای کامپیوتر و اندروید و IOS برای گوشی موبایل نصب کنین. این کیف پول از نظر امنیت یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتاله، چون این کیف پول کلید های خصوصی شما رو رمزنگاری میکنه و بعد روی دستگاهتون اونا رو ذخیره میکنه. به این ترتیب هک و رمز گشایی کردن این کلید تقریبا غیر ممکنه.

یکی از ویژگی های متمایزی که تو این کیف پول وجود داره امکان خرید ETC و سایر ارز های دیجیتال با استفاده از پول فیات (همون پول کاغذیه مثل دلار) هستش. ولی ویژگی اصلی این کیف پول که تو کیف پول های معدودی وجود داره، امکان Atomic Swap هست. اتومیک سوآپ در واقع یه صرافی غیر متمرکزه که به شما امکان مبادله و چنج کردن ارز های دیجیتالتون رو میده، به این ترتیب دیگه نیازی به خارج کردن ارز هاتون از کیف پول نیست و شما میتونین داخل کیف پول هر رمز ارزی رو که خواستین خریداری کنین.

کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

کیف پول اتریوم کلاسیک | کیف پول لجر نانو ایکس

همه ی کیف پول هایی که تا به الان تو این مقاله بهتون معرفی کردیم، کیف پول های نرم افزاری بودن. درسته که کیف پول هایی که تا الان معرفی کردیم امنیت بالایی رو داشتن و تا به الان گزارش خاصی در مورد سرقت و یا هک شدنشون منتشر نشده، اما باید توجه کنین که امنیت این کیف پول ها در مقایسه با کیف پول های سخت افزاری پایین تره. کیف پول لجر نانو ایکس اولین کیف پول سخت افزاری هست که قصد داریم بهتون معرفیش کنیم.

دلیل امنیت بالای کیف پول های سخت افزاری، ذخیره شدن کلید های خصوصی مربوط به کیف پول روی سخت افزارِ آفلاین هستش. تا به امروز هیچ کس نتونسته موفق به هک و استخراج کلید های خصوصی از روی این سخت افزار ها بشه. به همین خاطر هم اگه دنبال بیشترین امنیت ممکن برای رمز ارز هاتون هستین و هم چنین قصد دارین که بعد از خرید ارز دیجیتال  Ethereum Classic و یا هر رمز ارز دیگه ای، تا مدت طولانی نگهشون دارین، این کیف پول مناسب ترین گزینه برای شماست.

شرکت ledger یه شرکت فرانسوی هستش که یکی از بزرگ ترین تولید کننده ها و فروشندگان کیف پول های سخت افزاریه. کیف پول لجر نانو ایکس هم یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکته که از روز اولی که به بازار عرضه شد طرفدار های زیادی رو پیدا کرد. یکی از دلایل این محبوبیت داشتن قابلیت اتصال به گوشی و یا لپ تاپ با استفاده از بلوتوث هستش. این کیف پول تقریبا از همه ی رمز ارز ها و توکن هایی که تو بازار وجود داره پشتیبانی میکنه ولی شما به طور همزمان فقط 100 تا از اونا میتونین استفاده کنین. این عدد در مقایسه با نسل قبلی این کیف پول یعنی لجر نانو اس تقریبا سه برابر شده (تو لجر نانو اس فقط 32 تا کیف پول میشه داشت).

خیلی از افراد فکر میکنن که راه اندازی و ساخت کیف پول Ethereum Classic و یا هر ارز دیجیتال دیگه ای روی کیف پول های سخت افزاری کار سختیه، در حالی که واقعا اینطور نیست. نصب و راه اندازی کیف پول های سخت افزاری به قدری ساده اس که حتی افرادی که خیلی از تکنولوژی و کامپیوتر سر در نمیارن هم میتونن خیلی راحت، این نوع کیف پول ها رو نصب کنن. در ادامه همین مقاله براتون آموزش ساخت کیف پول ETC در کیف پول لجر رو توضیح میدیم. البته باید بگم که کیف پول های لجر مدل دیگه ای هم دارن که Ledger Nano S نام داره و تفاوت چندانی با مدل نانو ایکس نداره و میتونین از آموزشی که بهتون ارائه کردیم برای مدل اس هم استفاده کنین.

کیف پول کاغذی برای اتریوم کلاسیک (Paper Wallet)

ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک | کیف پول کاغذی اتریوم کلاسیک

استفاده از کیف پول های کاغذی، یکی از قدیمی ترین روش های نگهداری از ارز های دیجیتاله. قبلا نرم افزار های زیادی برای ذخیره ی رمز ارز ها وجود نداشتن به همین خاطر هم بیشتر سرمایه گذار ها از این نوع کیف پول ها استفاده میکردن. امنیت این کیف کاغذی بسیار بالاست، چون کلید های خصوصی تو این نوع از کیف پول ها روی یک برگه کاغذ و در فضای فیزیکی ذخیره میشه و از این نظر امکان هک کردن اون وجود نداره؛ ولی اگه از این نظر به قضیه نگاه کنیم که ممکنه کیف پول کاغذی ما گم بشه و به دست افراد دیگه ای بیفته، نتیجه میگیریم که این نوع کیف پول ها خیلی هم امن نیستن و بهتره که کیف پول کاغذی رو در جای مطمئنی نگه داریم.

آموزش ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک

بالاخره به بهترین قسمت مقاله، یعنی آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک رسیدیم. لطفا به مراحل و تذکر هایی که تو این قسمت از مقاله بهتون دادیم، توجه ویژه ای کنین تا خدایی نکرده موقع دانلود، نصب و یا استفاده از کیف پول مشکلی براتون پیش نیاد. همونطور که بهتون قول داده بودیم قراره تو این قسمت، ساخت کیف پول ETC رو در کیف پول های لجر نانو ایکس و کیف پول تراست ولت آموزش بدیم.

آموزش ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک در کیف پول سخت افزاری

قبل از هر چیزی برای راه اندازی و ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک روی کیف پول لجر، باید نرم افزار لجر لایو رو از وبسایت رسمی این کیف پول دانلود کنین. خوشبختانه این نرم افزار برای همه ی سیستم عامل ها عرضه شده  شما حتی با گوشی موبایل هم میتونی کیف پول Ethereum Classic و یا هر رمز ارز دیگه ای رو روی سخت افزار کیف پول نصب کنین. دقت داشته باشین که همیشه از بروز ترین نسخه ی این نرم افزار استفاده کنین تا مشکلی تو فرآیند ساخت کیف پول ارز اتریوم پیش نیاد.

در ابتدا موقع راه اندازی کردن کیف پول لجر به شما 24 کلمه نمایش داده میشه که این عبارت ها همون عبارات بازیابی شما هستن. دقت کنین که این عبارات رو حتما روی یک برگه یادداشت کنین و در جای امنی مثل صندوق امانات بانک و یا در داخل گاوصندوق نگهداری کنین. بعد از این دریافت این عبارات بازیابی کیف پول لجر از شما سوالات امنیتی رو میپرسه که باید با استفاده از دکمه های رو ی دستگاه به این سوالات جواب بله و خیر بدهید. تو مرحله ی بعد بلوتوث گوشی و یا لپ تاپتون رو روشن کنین تا کیف پول و گوشی بهم متصل بشن. اگه این اتصال درست انجام بشه، روی کیف پول عبارت Pairing Successful نمایش داده میشه.

آموزش ساخت کی پول اتریوم کلاسیک | آموزش ساخت کیف پول سخت افزاری

در نهایت، تو آخرین مرحله از راه اندازی لجر نانو ایکس داده هایی رو که مایل به اشتراک گذاریشون هستین رو انتخاب کنید و روی ادامه کلیک کنین تا عبارت Your device is ready بهتون نمایش داده بشه. این عبارت به این معنیه که کیف پول شما آماده استفاده است. الان برای ساخت کیف پول ETC کافیه که برنامه کیف پول اتریوم کلاسیک رو دانلود کنین و برنامه رو روی کیف پول سخت افزاریتون نصب کنین.

آموزش ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک روی کیف پول تراست والت

تو این بخش از مقاله به شکل قدم به قدم، مراحل نصب و راه اندازی کیف پول تراست والت رو بهتون آموزش میدیم. البته همونطور که قبلا هم گفتیم میتونین از این آموزش برای ساختن کیف پول های دیگه ای مثل کوینومی و اتمیک ولت هم استفاده کنین، چون تفاوت زیادی بین این کیف پول ها وجود نداره.

اولین گام برای ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک در تراست والت، دانلود برنامه این کیف پول از یک منبع معتبر مثل سایت رسمی این کیف پول و یا پلتفرم هایی مثل گوگل پلی و اپ استور هستش. همونطور که تو تصویر پایین مشاهده میکنین، در سایت رسمی تراست والت لینک دانلود این کیف پول از پلتفرم های رسمی معتبر و همچنین دانلود مستقیم کیف پول وجود داره.

کیف پول اتریوم کلاسیک | آموزش ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک در تراست ولت

ما روی لینک مربوط به دانلود تراست والت از گوگل پلی کلیک کردیم، به همین خاطر هم به صفحه ی مربوط دانلود این کیف پول در گوگل پلی منتقل شدیم. برای دانلود این کیف پول کافیه که روی کلمه Install کلیک کنیم.

ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک | آموزش ساخت کیف پول تراست ولت | دانلود تراست والت

بعد از این که trust wallet دانلود و نصب شد، برنامه رو اجرا کنین. اولین صفحه ای که با اون روبرو میشین، باید مشابه تصویر زیر باشه. همونطور که مشاهده میکنین، به شما دو گزینه داده شده. اولی برای ساختن یه کیف پول جدیده و دومی برای بازیابی کردن کیف پول هستش. برای ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک روی Create A New Wallet کلیک میکنیم و به این ترتیب مراحل ساخت کیف پول شروع میشه.

ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک | آموزش ساخت کیف پول تراست ولت | ساخت کیف پول جدید

تو مرحله ی بعد کیف پول از ما میخواد که سیاست های حریم خصوصی و اصطلاحات سیستم رو مطالعه کنیم و تیکی که در مقابل عبارت I’ve read … قرار داره و به معنی خواندن و پذیرفتن شرایط استفاده از این کیف پوله رو فعال کنیم. بعد از فعال کردن تیک، گزینه ی Continue قابل انتخاب میشه و با انتخاب کردنش به مرحله بعد منتقل میشین.

کیف پول اتریوم کلاسیک | آموزش ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک در تراست ولت | قبول قوانین

در مرحله ی بعد که اصطلاحا بهش فاز ریکاوری گفته میشه، کیف پول از شما میخواد که با استفاده از 12 عبارت بازیابی از کیف پولتون بکاپ بگیرین تا اگه گوشی شما به سرقت رفت و یا اینکه مشکلی پیش اومد که نمیتونستین از گوشیتون استفاده کنین، با استفاده از این عبارت ها کیف پولتون رو روی یه دستگاه دیگه بازیابی کنین. برای رفتن به مرحله بعد تیکی که در مقابل عبارت پایین صفحه وجود دارد رو فعال کنین و روی گزینه ادامه کلیک کنین.

ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک | آموزش ساخت کیف پول تراست ولت | کلمات بازیابی

تو این مرحله به شما عبارت های بازیابی حسابتون نمایش داده میشه و شما باید این عبارت ها رو روی یک برگه کاغذ یادداشت کنین. بهتره که برای امنیت بیشتر موارد زیر رو رعایت کنین:

  1. از نگهداری این کلمات تو فضاهای آنلاین مخصوصا شبکه های اجتماعی به شدت خودداری کنین.
  2. برای حفظ امنیت کیف پولتون این عبارات رو با هیچ شخص دیگه ای به اشتراک نذارین.
  3. چند تا نسخه مختلف از این کلمات رو تهیه کنین و در جا های مختلفی نگهدارین تا اگه یکی از اون ها گم شد، بتونین به نسخه ی دیگه ای دسترسی پیدا کنین.

رعایت کردن همین موارد ساده امنیت کیف پول شما رو تامین میکنه و با عث میشه که موقع استفاده از کیف پول ارز دیجیتال هیچ مشکلی براتون پیش نیاد. به خاطر داشته باشین که اگه این عبارات رو گم کنین و نسخه ی دیگه ای اونها نداشته باشین، کیف پولتون رو برای همیشه از دست میدین.

ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک | آنوزش ساخت کیف پول تراست ولت| امنیت کیف پول

در قدم بعدی برای اینکه از درست بودن ترتیب کلمات مطمئن بشین و همچنین این کلمات و ترتیبشون رو تایید کنین، باید به ترتیب این کلمات رو از لیستی که مقابلتون قرار گرفته انتخاب کنین. اگه ترتیب کلمات درست باشه مجوز عبور از این مرحله به شما داده میشه و با زدن گزینه ادامه به مرحله بعد منتقل میشین.

ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک | آموزش ساخت تراست والت | وارد کردن به ترتیب کلمات بازیابی

با گذروندن مرحله ی قبل کیف پول شما ساخته میشه. در ادامه پیامی مشابه پیغام زیر به شما نمایش داده میشه. با زدن گزینه ی Done و یا استفاده از ضربدر میتونین از این پیام خارج بشین. به همین سادگی کیف پول تراست ولت شما ساخته میشه.

ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک | ساخت کیف پول تراست ولت | مرحله پایانی ساخت

اگه که نتونستین اتریوم کلاسیک رو تو صفحه اول این کیف پول پیدا کنین، مطابق تصویر روی گزینه ای که بالا سمت راست وجود داره کلیک کنین.

ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک | آموزش ساخت کیف پول تراست ولت | اد اتریوم کلاسیک

حالا میتونین از لیستی که براتون باز شده، ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک رو پیدا کنین و گزینه ای که در مقابل اون وجود داره رو فعال کنین. اینطوری این ارز به صفحه اول کیف پولتون اضافه میشه. هم چنین میتونین برای راحتی بیشتر از قسمت سرچ دنبال رمز ارز مورد نظرتون بگردین.

کیف پول اتریوم کلاسیک | آموزش ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک در تراست ولت | اد etc

آموزش انتقال اتریوم کلاسیک در کیف پول تراست والت

یکی از متداولترین سوال هایی که در باره ی تراست والت پرسیده میشه، مربوط به انتقال اتریوم کلاسیک به تراست والت هستش. به همین خاطر هم تصمیم گرفتیم که ارسال و واریز تو تراست ولت رو بهتون یاد بدیم. توجه داشته باشین که نقل و انتقالات هر ارزی تو کیف پول تراست والت به این شکل انجام میشه. برای انجام نقل و انتقالات هر رمز ارزی روی اون کلیک میکنیم تا صفحه ای مثل عکس زیر باز بشه.

حالا اگه شخصی قراره بهتون اتریوم کلاسیک بفرسته رو بفرسته و یا از صرافی ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک خریدین و میخواین اون رو به کیف پولتون منتقل کنین، باید روی گزینه ی Receive یا دریافت بزنین و آدرسی که به شما داده میشه رو به اون شخص و یا به صرافی بدین تا رمز ارزهاتون رو به اون آدرس ارسال کنن. اگه هم قصد ارسال اتریوم کلاسیک رو دارین، روی گزینه ی Send یا ارسال بزنین. حالا کافیه که برای انجام تراکنش آدرس کیف پول دریافت کننده و مقدار ارزی که قصد ارسالش رو دارین، در قسمت های مربوطه وارد کنین تا تراکنش در کمترین زمان ممکن انجام بشه.

توجه داشته باشین که مدت زمان انتقال اتریوم کلاسیک به کیف پول از 16 ثانیه تا 10 دقیقه، متغیرهستش. به همین خاطر هم ممکنه که فرآیند انتقال این رمز ارز مقداری طول بکشه.

آموزش ساخت کیف پول اتریوم کلاسیک در تراست ولت | آموزش انتقالetc در تراست ولت

سخن پایانی

تو این مقاله بهترین کیف پول هایی که  از اون ها برای نگهداری و ذخیره ی ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک میشه استفاده کرد رو معرفی کردیم. همچنین آموزش ساخت کیف پول Ethereum Classic رو به طور کامل شرح دادیم. امیدواریم که با خوندن این مقاله تونسته باشین کیف پول مناسبی رو برای خودتون انتخاب کنین و هم چنین با خرید اتریوم کلاسیک در قیمت های پایین و نگهداری و فروش بتونین سود های زیادی رو از بازار بدست بیارین.


نظرات کاربران در مورد بهترین کیف پول اتریوم کلاسیک کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول ETC
سوال امنیتی :2+59 = ?