تاثیر دیدار بایدن با پوتین بر قیمت بیت کوین

1400/12/03
تاثیر دیدار بایدن با پوتین بر قیمت بیت کوین

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید دربیانیه ای اعلام کرد رئیس جمهوری جو بایدن موافقت کرده در صورتی که روسیه به اوکراین حمله نکند با ولادیمیر پوتین همتای روسی خود دیدار کند تا بتواند آخرین تلاش دیپلماتیک برای حل تنش‌های پیرامون اوکراین و جلوگیری از تهاجم روسیه باشد. 
توافق برای دیدار از سوی دفتر امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در قالب بیانیه‌ای روز گذشته منتشر شد.  که در آن ولادمیر پوتین و جو بایدن توافق کلی خود را  با برگزاری نشستی درباره اوکراین اعلام کردند. این می تواند آخرین تلاش برای یک راه حل دیپلماتیک برای خروج از یکی از خطر ناک ترین بحران های اروپا در دهه های اخیر باشد. زیرا ایالات متحده همچنان معتقد است که روسیه قصد دارد به اوکراین حمله کند.

با موافقت دیدار بایدن با ولادمیر پوتین ساختار بازار تغییر کرد

ارز دیجیتال بیت کوین با تنش هایی که بین روسیه و اوکراین به وجود آمده وارد کانال نزولی شده بود و در حال عبور از محدوده 39 هزار دلار بود. ولی با انتشار این خبر بیت کوین منطقه حساس 40 هزار دلار خود را باز پس گرفت. باید خاطر نشان کرد که  40 هزار دلار در سال گذشته یک سطح بسیار مهم برای بیت کوین بوده است. هر بار که قیمت به پایین‌تر می‌آمد و پس از آن دوباره آن را پس می‌گرفت.
از طرفی بازار جهانی هم تحت تاثیر این خبر تغیرات ناگهانی از خود نشان داد. نفت آمریکا به زیر 90 دلار سقوط کرد. بهای آتی نفت خام برنت 0.60 درصد کاهش یافته است، در حال حاضر 90.80 دلار در هر بشکه معامله می شود.
توافق میان اتحادیه اروپا و روسیه منوط به امتناع مسکو از تهاجم است
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرده بایدن به طور کلی این دیدار را پذیرفته و تحقق آن مشروط به عدم حمله به اوکراین است. جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت ما همیشه برای دیپلماسی آماده هستیم، ولی در صورتی که روسیه جنگ را انتخاب کند ما همچنین آماده اعمال عواقب سریع و شدید هستیم.
ساکی در بیانیه ای گفت که رئیس جمهور بارها گفته است که دیپلماسی تا زمانی که تهاجم صورت نگیرد ادامه خواهد داشت.

خبرهای داغ بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تاثیر دیدار بایدن با پوتین بر قیمت بیت کوین
سوال امنیتی :9+55 = ?