توکن دوج ایلان مارس ELON و رشد 4000 درصدی

1400/08/10
توکن دوج ایلان مارس ELON و رشد 4000 درصدی

توکن میم به نام ایلان مارس 'Dogelon Mars' در ماه اکتبر نزدیک به 4000 درصد افزایش یافت.

میم کوین دوج‌ایلان مارس (Dogelon Mars) که نام‌گذاری آن برگرفته از نام ایلان ماسک بوده، از ابتدای اکتبر تاکنون ۳,۷۸۰ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است. این جهش بزرگ سبب شد تا ارزش بازار دوج‌ایلان از حدود ۲۶ میلیون دلار در ابتدای اکتبر به ۱.۱۹ میلیارد دلار در پایان این ماه برسد. این ارز دیجیتال هم اینک رتبه ۹۲ را در بازار به خود اختصاص داده است.

روند صعودی عظیم همزمان با افزایش قیمت ‌های مشابه در سراسر رمزارزهای شوخی الهام گرفته از Dogecoin، به ویژه Shiba Inu، ظاهر شد.3:52

ارزش ارز رمزنگاری شده به اصطلاح میم به نام ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، به میزان 3780 درصد در ماه اکتبر افزایش یافته است.

این ارز رمزنگاری که Dogelon Mars (ELON) نامیده می‌شود، پس از شروع ماه با 0.00000005 دلار (داده‌های پولونیکس) به 0.00000233 دلار در روز شنبه رسید - بالاترین سطح خود از 13 مه.

این حرکت صعودی عظیم، ارزش بازار Dogelon Mars را از حدود 26 میلیون دلار در 1 اکتبر به 1.19 میلیارد دلار در 30 اکتبر رساند، بنابراین ماسک را به نود و دومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان از نظر ارزش بازار تبدیل کرد.

چه چیزی قیمت ELON را به ماه فرستاد؟

بخش عمده ای از دستاوردهای ELON در ماه اکتبر ناشی از عملکرد آن در 29 و 30 اکتبر بود، زمانی که توکن در 29 اکتبر در okex و crypto. com بیش از 200 درصد افزایش یافت  .

دستاورد های چشمگیر دوج ایلان مارس در بحبوبه یک شیدایی خرده فروشی مداوم در سراسر ارزهای میم مانند دوج کوین به دست می آید.

قابل توجه ترین شیبا اینو، یک  ارز دیجیتال جوک الهام گرفته ازدوج کوین که در ماه اکتبر بیش از 80 درصد کرد و به ارزش بازاری حدود 38.50 میلیارد دلار رسید و حتی از خود دوج کوین نیز پیشی گرفت.

به طور مشابه Samoyedcoin (samo) حدود 2.925% افزایش یافت و به ارزش بازار حدود 458 میلیون دلار رسید. Hoge Finance (HOGE) در اکتبر حدود 2923 درصد افزایش یافت و به دارایی 458 میلیون دلار در مقایسه با 15 میلیون دلار در ابتدای این ماه تبدیل شد.

اخبار ارز دیجیتال گزارش می دهد، اریک وال، مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال Arcane Assets،گفت: هرگاه یکی از این سکه‌ها کمی شروع به پمپاژ کند، همه فکر می‌کنند که این می‌تواند رالی مزخرف بعدی باشد".

"این یک کازینو است و از یک میز رولت سرگرم کننده تر است."

پرچم گاو نر در حال بازی

قیمت Dogelon Mars پس از اینکه در سال 0.00000233 دلار بالاتر رفت، تقریباً 30٪ اصلاح شد. با انجام این کار، یک کانال نزولی موازی را تشکیل داد که مانند یک پرچم گاو نر، یک نشانگر ادامه صعودی ظاهر شد.

پرچم های گاو نر زمانی که قیمت پس از یک حرکت صعودی قوی، معروف به میله پرچم، کاهش می یابد، ظاهر می شوند.  به طور معمول، معامله گران پیش بینی می کنند که قیمت از خط روند بالایی پرچم شکسته شود و پس از آن به اندازه ارتفاع میله پرچم افزایش یابد.

ارتفاع میله پرچم در مورد ELON حدود 0.00000102 دلار است.

مطالب مرتبط: نرخ هولینگ بیت کوین به بالاترین حد خود در 9 ماه گذشته رسید و امیدها برای صعود پرچم گاو به 70 هزار دلار افزایش رسید.

برعکس، اگر قیمت به زیر خط روند پایین‌تر Flag، همراه با حجم‌ های قوی سقوط کند، در این صورت خطر بی‌اعتبار کردن کل تنظیمات صعودی وجود دارد. در صورت وقوع، ELON  ممکن است به میانگین متحرک نمایی 50 ساعته خود (موج مخملی) در حدود 0.00000140 دلار سقوط کند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد توکن دوج ایلان مارس ELON و رشد 4000 درصدی
سوال امنیتی :6+85 = ?