جزئیات ورشکستگی غول وام دهی رمز ارزی! شرکت وام دهی جنسیس

1401/11/02
جزئیات ورشکستگی غول وام دهی رمز ارزی! شرکت وام دهی جنسیس

جزئیات ورشکستگی غول وام دهی رمز ارزی! آیا شرکت وام دهی رمز ارزی جنسیس(Genesis) ورشکست شد؟! بهتره بدونین طی خبری که منتشر شد، پلتفرم وام دهی جنسیس به صورت رسمی در 30 دی 1401 اعلام ورشکستگی کرد. در روزهای اخیر خبرهای غیر رسمی درباره احتمال اعلام این ورشکتگی مطرح شده بود و امروز به صورت رسمی این شایعات به تحقق پیوست. ورشکستگی این پلتفرم می تونه تاثیر زیادی بر قیمت ارزهای دیجیتال بذاره و باعث ترس معامله گران و سرمایه گذاران بازار بشه. در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات این خبر بیشتر مطلع بشین.

شرکت وام دهی جنسیس اعلام ورشکستگی کرد

جالب اینجاست کهبدونین شرکت وام دهی ارز دیجیتال جنسیس یا Genesis زیرمجموعه گروه ارز دیجیتال، سرانجام روز پنسجشنبه برای ورشکستگی فصل 11 ثبت نام کرد. این شرکت در گزارش های قبلی خودش ادعا کرده بود در صورتی که قادر به جمع آوری سرمایه برای حل بحران نقدینگی خود نباشه، اعلام ورشکستگی می کنه. طبق گزارش ها جنسیس گلوبال هولدکو و دو شرکت وام دهی تابعه اون یعنی جنسیس گلوبال کپیتال و جنسیس آسیا پاسیفیک درخواست ورشکستگی کردن و سایر شرکت های تابعه جنسیس که در بخش های معاملات مشتقه و اسپات و نیز کسب و کارهای امانی فعالیت دارن و همچنین شرکت جنسیس گلوبال تریدینگ در این پرونده گنجانده نشدن و همچنان به فعالیت خودشون ادامه میدن.

در این میان نگرانی ها و گمان هایی در مورد شرکت مادر جنسیس یعنی DCG در حال زیاد شدن هست. چون این شرکت ممکنه مجبور بشه بخشی از سرمایه 500 میلیون دلاری خودش رو بفروشه تا بتونه بدهی های جنسیس رو جبران کنه. با این حال جنسیس اعلام کرده که با فعالیت تحت مالکیت جدید خروج از ورشگستگی تا تاریخ 19 می رو هدف قرار داده. توجه داشته باشین که بازار ارزهای دیجیتال تا الان هیچ واکنشی به این اخبار نشون نداده و حتی به رشد خودش ادامه داده. حال باید منتظر موند و دید که با گذشت زمان پرونده ورشکستگی این شرکت چجوری قیمت ارزهای دیجیتال رو تحت تاثیر خودش قرار میده.

مقاله پیشنهادی:  5 پلتفرم برتر وام دهی ارز دیجیتال

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد جزئیات ورشکستگی غول وام دهی رمز ارزی! شرکت وام دهی جنسیس
سوال امنیتی :8+51 = ?