حجم معاملات کاردانو از اتریوم پیشی گرفت.

1400/10/29
حجم معاملات کاردانو از اتریوم پیشی گرفت.

 بر اساس اطلاعات ارائه شده در CoinMarketCap کاردانو از نظر حجم معاملات از رقبب اصلی خود اتریوم پیشی گرفته است. حجم معاملات کاردانو 7.02 و اتریوم 5.41 میلیارد دلار را در 24 ساعت گذشته به ثبت کرده اند. با افزایش قیمت ADA، ارز دیجیتال کاردانو از نظر حجم تراکنش از اتریوم پیشی گرفت. کاردانو و اتریوم به دلیل رقابت خود از نظر حجم تراکنش شناخته شده اند و دیروز، بخت به کاردانو لبخند زد. حجم تراکنش بلاک چین چارلز هاسکینسون از حجم معاملات ویتالیک بوترین (به ترتیب ۷.۰۲ و ۵.۴۱ میلیارد دلار) فراتر رفت. شایان ذکر است، کاربران کاردانو تنها 66058 دلار کارمزد تراکنش در 24 ساعت گذشته پرداخت کردند در حالی که اتریوم 44.74 میلیون دلار بود. قیمت ADA به این خبر واکنش نشان داد و تقریباً 7 درصد افزایش یافت.

کاردانو از نظر جامعه کریپتو

کاردانو

کاردانو همچنین در نظرسنجی که هفته گذشته توسط Buterin ایجاد شد، برنده شد و در آن پرسیده شده بود که کدام جایگزین اتر می تواند تا سال 2035 به ارز دیجیتال پیشرو در جهان تبدیل شود. در همین راستا بنیانگذار Cardano اعلام کرد که: حرکت های خیلی خوبی به اکوسیستم ADA تازه شروع شده است. لارک دیویس، تحلیلگر رمزارز در پست اخیر خود در توییتر گزارش داد که کاردانو بعد از بیت کوین دومین بلاک چین بزرگ از نظر حجم تراکنش است. این توییت توسط چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano مورد توجه قرار گرفت. این پاسخ جامعه بلاک چین را هیجان زده کرد و بیش از 8000 لایک و 1200 ریتوییت دریافت کرد.

منشا کاردانو و اتریوم یکسان است.

اتریوم و کاردانو از یک منبع سرچشمه می گیرند. دو نفر از بنیانگذاران اتریوم Cardano را ایجاد کردند زیرا ایده های دیگری برای این پروژه داشتند. وایت پیپر اتریوم هشت سال پیش توسط ویتالیک بوترین منتشر شد. اما او همچنین مشارکت توسعه دهندگان دیگری مانند جوزف لوبین، آنتونی دی لوریو، گاوین وود، میهای آلیسی، جف ویلک، چارلز هاسکینسون و جرمی وود را داشت. دو نفر آخر برای ایجاد کاردانو با هم متحد شدند.

کاردانو در تحولات اخیر می خواهد سر و صدا راه بندازد.

به نظر می‌رسد پیشرفت‌های اخیر در DeFi، NFT و Metaverse، و همچنین افزایش مقیاس، به پیشرفت بلاک چین کاردانو کمک می‌کند. کاردانو اخیرا شاهد راه اندازی اولین پروژه متاورس خود، پاویا (pavia) بود. طبق این پروژه، SundaeSwap و ISO به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز بتا (DEX) کاملاً کاربردی در عصر روز پنجشنبه، 20 ژانویه راه اندازی می شوند. با راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز، SundaeSwap، در پنجشنبه گذشته، قیمت‌های Cardano (ADA) علی‌رغم قرمز بودن نقشه بازار به افزایش قیمت این ارز کمک کرد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد حجم معاملات کاردانو از اتریوم پیشی گرفت.
سوال امنیتی :1+55 = ?