حمایت یکی از بزرگترین صرافی های رمزارزی دنیا از فلوکی اینو!

1401/12/21
حمایت یکی از بزرگترین صرافی های رمزارزی دنیا از فلوکی اینو!

حمایت یکی از بزرگترین صرافی های رمزارزی جهان از رقیب شیبا! ارز فلوکی یه میم کوین نوپا هست که اسم اون از روی سگ ایلان ماسک برداشته شده. هرچند از میم کوین ها انتظار توسعه زیادی نیست، ولی این ارز اظهار داشته که مثل سایر میم کوین ها بی هدف نیست و قصد داره از طریق بازی، NFTها و بازارهای مالی غیرمتمرکز پیشرفت کنه. طبق خبری که اخیرا منتشر شده، ارز دیجیتال فلوکی در بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در هند یعنی WazirX لیست شده و قابل خرید و فروش هست. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با ارز دیجیتال فلوکی(Floki)

فلوکی با نماد اختصاری FLOKI نوعی ارز دیجیتال هست که توسط یه تیم توسعه دهنده و علاقه مند به ارز دیجیتال شیبا ساخته شده. پروژه ارز دیجیتال فلوکی بر روی شبکه اتریوم و همچنین بایننس اسمارت چین راه اندازی شده. فلوکی دارای اهداف بلند پروازانه ای هست و می خواد با کمک جامعه وسیع خودش با اسم وایکینگ فلوکی به این اهداف دسترسی پیدا کنه. داشتن یه جامعه بزرگ به عنوان کاربر و طرفدار، یه دارایی مهم برای یه پروژه موفق محسوب میشه. ایده ساخت ارز دیجیتال فلوکی در 25 ژوئن 2021 و بعد از توییت ایلان ماسک ایجاد شد. ایلان ماسک در این توییت اعلام کرد که قصد به سرپرستی گرفتن یه سگ شیبا رو داره که اسم اون رو فلوکی می ذاره.

لیست شدن ارز فلوکی در صرافی WazirX

طبق خبر منتشر شده توسط تیم توسعه دهنده ارز فلوکی، این میم کوین در حال حاضر در صرافی ارز دیجیتال OKX لیست شده. فلوکی که اسم خودش رو از سگ شیبا اینوی ایلان ماسک گرفته، در هفته های اخیر در چند پلتفرم معاملات بزرگ لیست شده.

جالب اینجاست که بدونین در شروع هفته، با لیست شده در صرافی ارز دیجیتال WazirX بزرگترین و معروف ترین صرافی رمزارزی در هند، امکان معامله با جفت ارز FLOKI/USDT رو پیدا کرد. چند روز بعد، این صرافی اعلام کرد که یه جفت ارز معاملاتی دیگه رو هم برای مبادله با توکن فلوکی در نظر گرفته. همونطور که در اطلاعیه اخیر حساب توییتر این صرافی اعلام شده، جفت ارز معاملاتی FLOKI/IBR در WazirX فعال شده و کاربران این صرافی امکان خرید، فروش و ترید فلوکی با ارز INR رو در این پلتفرم خواهند داشت.

بر این اساس، صدها میلیون کاربر هندی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، امکان خرید فلوکی، فروش و معامله فلوکی با روپیه، واحد پولی کشور خودشون رو دارن. کاربران صرافی ارز دیجیتال وزیر ایکس اکنون می تونن ارز دیجیتال فلوکی یا FLOKI رو در هر دو بازار INR و USDT خریداری کرده و بفروشن.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد حمایت یکی از بزرگترین صرافی های رمزارزی دنیا از فلوکی اینو!
سوال امنیتی :1+61 = ?