خرید و فروش های میلیون دلاری املاک با ارزهای دیجیتال

1400/12/15
خرید و فروش های میلیون دلاری املاک با ارزهای دیجیتال

اسکوتر براون غول رسانه ای آمریکایی و مدیر جاستین بیبر، آریانا گرانده و دمی لواتو بنا به گزارش های خبری، ملک مجلل خود را در تگزاس به قیمت 18.5 میلیون دلار با ارز دیجیتال بیت کوین فروخت. این معامله بزرگترین معامله املاک و مستغلات ارز دیجیتال در تاریخ این ایالت را رقم زد. مدیر عامل Tierion Wayne Vaughan این عمارت را از اسکوتر براون خریداری کرد.

فروش املاک با بیت کوین

مانند سایر بازارها، ارزهای دیجیتال به یک معیار مهم در تجارت املاک تبدیل شده اند. طبق گزارش اخیر وال استریت ژورنال، آخرین فرد برجسته ای که دارایی خود را برای دارایی های دیجیتالی فروخته است، سرمایه گذار آمریکایی و مالک رسانه اسکوتر براون میباشد. او که بیشتر به عنوان مدیر ستارگان موسیقی از جمله جاستین بیبر، آریانا گرانده و جی بالوین شناخته می شود، خانه مجلل خود در آستین، تگزاس را به ارزش 18.5 میلیون دلار با بیت کوین فروخته است.
خریدار این عمارت وین وان مدیر عامل Tierion، یک شرکت فن آوری که از بلاک چین برای تأیید هرگونه داده، پرونده یا فرآیندهای تجاری در مقیاس جهانی استفاده می کند. این عمارت در یک ملک تقریباً دو هکتاری در دریاچه آستین واقع شده است و 7400 فوت مربع وسعت دارد. دارای شش اتاق خواب، هفت حمام، و امکانات مجلل متعدد مانند یک اسکله عظیم و یک عرشه بزرگ با یک استخر شنا می باشد.
چندی پیش، تونی بازبی کاندیدای سابق شهردار هوستون محل اقامت خود در تگزاس را به قیمت 27.5 میلیون دلار به بیت کوین قیمت گذاری کرد. با فرض اینکه شخصی آن مبلغ را به صورت ارز دیجیتال بپردازد، گران ترین تراکنش انجام شده به این روش خواهد بود.

رکورد فعلی در دست Arte Surfside

در ژوئن سال گذشته، یک خریدار ناشناس یک پنت هاوس لوکس در ساحل میامی را به قیمت 22.5 میلیون دلار با ارزهای دیجیتال خریداری کرد. نوع دارایی دیجیتال افشا نشده است. این کاندومینیوم یا مالکیت مشترک بخشی از ساختمان مجلل Arte Surfside است، جایی که ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور سابق آمریکا با همسرش در آن زندگی می کند.
این معامله جدا از اینکه گران ترین ملکی است که تا به حال با خرید توسط دارایی های دیجیتال به دست آمده است، یک رکورد دیگر را شکسته است. هیچ پنت هاوس دیگری در ساحل میامی تا به حال با چنین قیمت بالایی در هر فوت مربع 4,450.50 دلار فروخته نشده است.
در آن زمان Alex Sapir یکی از توسعه دهندگان Arte Surfside درباره این موضوع اظهار نظر کرد. وی تاکید کرد که معاملات ملک با ارزهای دیجیتال بسیار امن بوده و افزود که افراد بیشتری می خواهند آپارتمان های دیگری را از این ساختمان با ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد خرید و فروش های میلیون دلاری املاک با ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :3+52 = ?