داده های فدرال رزرو در خصوص سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

1401/03/03
داده های فدرال رزرو در خصوص سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

فدرال رزرو مطالعه سالانه خود را در مورد سرمایه گذاری های مالی شهروندان آمریکایی منتشر کرده است. براساس داده های فدرال رزرو بیشتر شهروندان آمریکایی از ارز دیجیتال به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری استفاده می کنند و بندرت از دارایی های دیجیتال به عنوان وسیله ای برای پرداخت استفاده می کنند. این گزارش بر اساس نهمین نظرسنجی سالانه هیئت فدرال رزرو درخصوص تصمیم گیری شهروندان آمریکایی در اکتبر و نوامبر 2021 ارائه شده است. مطالعه بعدی شامل داده هایی در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال برای اولین بار بوده است.
بر اساس این گزارش، 12 درصد از بزرگسالان در سال 2021 ارزهای دیجیتال را در اختیار داشتند یا از آنها استفاده کردند. بر اساس این گزارش، ارزهای دیجیتال به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری نسبت به ابزار تراکنش ترجیح داده می شود، به طوری که تنها 2 درصد از بزرگسالان از آن برای خرید و 1 درصد برای ارسال پول استفاده می کنند.
در این گزارش اشاره شده است که مصرف کنندگان آمریکایی علاقه چندانی به ارز دیجیتال به عنوان ارز ندارند و ترجیح می دهند فقط در آن سرمایه گذاری نمایند، طبق داده های گزارش 11 درصد از افراد شرکت کننده روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده و تنها 3 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی ادعا کردند که در سال گذشته از ارز دیجیتال بعنوان پرداخت استفاده کرده یا ارز دیجیتال ارسال نموده اند.

سود سرمایه گذاران آمریکایی ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاران خالص در 46 درصد موارد 100.000 دلار یا بیشتر سود کسب نموده اند. همچنین طبق گزارش، افراد کم درآمد تمایل بیشتری به استفاده از ارز دیجیتال برای تراکنش دارند. از این میان 13 درصد افرادی که از ارز دیجیتال برای این تراکنش ها استفاده می کردند، حساب بانکی معمولی نداشتند و 27 درصد آنان نیز فاقد کارت اعتباری بوده اند. از هر ده نفری که از ارز دیجیتال برای تراکنش استفاده می کنند، شش نفر کمتر از 50.000 دلار و تنها 24 درصد بیش از 100000 دلار درآمد داشته اند.

کمک ارز دیجیتال به افراد بدون بانک

بر اساس این نظرسنجی، 6 درصد از جمعیت ایالات متحده بدون بانک بوده اند و سیاهپوستان (13 درصد) و اسپانیایی تبارها (11 درصد) جزء این دسته می باشند. طبق تحقیقات فدرال رزرو، ارزهای دیجیتال، راه نسبتاً آسانی را برای جوامع محروم و بدون بانک برای دسترسی به سیستم ‌های پرداخت پیچیده است. همچنین در سال ‌های 2020 و 2021 روند صعودی مارکت دیجیتال باعث جلب توجه گسترده عمومی به ارزهای دیجیتال شده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد داده های فدرال رزرو در خصوص سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :9+50 = ?