درخواست یوتیوب برای استخدام یک مدیر WEB3

1400/11/28
درخواست یوتیوب برای استخدام یک مدیر WEB3

یوتیوب، پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدئو و رسانه اجتماعی آنلاین متعلق به گوگل، اعلام کرده که به دنیای توکن های NFT وارد می شود تا امکان مالکیت ویدئوها را برای تولید کنند گان محتوا فراهم کند. بنابراین فناوری Web3 برای نمونه NFT ها فرصت جدیدی را برای تولید کنندگان  محتوا در یوتیوب مهیا خواهد ساخت. برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه که WEB3 چیست؟ مقاله ما را مطالعه نمایید.
بر این اساس این هفته، یوتیوب یک لیست شغلی در لینکدین منتشر کرد که به دنبال یک مدیر Web3 با مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر یا یک رشته فنی مرتبط است. عنوان این شغل مدیر، مدیریت محصول، یوتیوب وب 3 نام دارد و به 15 سال تجربه مدیریت محصول برای استخدام نیاز دارد، این شرکت نامزدی را ترجیح می دهد که با به بازار ارزهای دیجیتال و NFT ها آشنا باشد و تجربه خرید، مالکیت و تجارت ارزهای دیجیتال، NFTها و توکن‌ها را داشته باشند.

هدف یوتیوب از ورود دنیای ارزهای دیجیتال

هم یوتیوب و هم شرکت مادرش آلفابت (گوگل) برنامه هایی برای کشف بلاک چین و فناوری Web3 دارند.
براساس اخباری که در هفته گذشته از گوگل منتشر شد، این شرکت برنامه های خود را در زمینه ارزهای دیجیتال فاش کرد. همچنین یوتیوب که زیر مجموعه این شرکت به حساب می آید در پست وبلاگی که  منتشر کرد، توضیح داد که هدف آنها استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است. همچنین مدیر محصول یوتیوب پستی را منتشر کرد که در آن Web3 فرصت های جدیدی را برای سازندگان محتوا  ایجاد می کند. این شخص اینطور گفته که "ما معتقدیم فناوری‌های جدید مانند بلاک چین و NFT می‌توانند به سازندگان اجازه دهند روابط عمیق‌تری با طرفداران خود ایجاد کنند."

سرمایه گذاری های انجام شده در حوضه Web3

در حالی که تمرکز یوتیوب بر روی Web3 در زمانی انجام شده است که این فناوری شاهد رشد و سرمایه گذاری های  عظیم است. در اواسط ژانویه، صرافی FTX در یک بیانیه ای اعلام کرده است که  FTX Ventures یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر 2 میلیارد دلاری را برای تقویت Web3 راه اندازی کرد.
همچنین نیر فاندیشنNear Foundation  اعلام کرده که 150 میلیون دلار برای گسترش Web3، سرمایه گذاری خواهد کرد و شرکت آنیموکا بند358 Animoca Brands  میلیون دلار برای انجام همین کار با برنامه های Web3 و متاورس جمع آوری کرده است.

آینده ارز دیجیتال در یوتیوب

بنا بر بیانیه یوتیوب این پلتفورم قصد دارد از طریق یک ایده احتمالی که به کاربران امکان می دهد در دنیای واقعیت مجازی از طریق تماشا وارد دنیای متاورس شوند.
از طرفی با توجه به این که تولید محتوا در بستر بلاک چین نیازمند مقدار زیادی از انرژی است این سوال مطرح می شود که آیا یوتیوب از NFT و سایر فناوری های Web3 بدون ردپای کربن استفاده خواهد کرد یا خیر. گفتنی است که آلفابت پیش از این متعهد شده بود که به نخستین شرکت تبدیل می شود که تماما با انرژی پاک کار می کند.

بهترین و جدید ترین اخبار را در بازار ارزهای دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد درخواست یوتیوب برای استخدام یک مدیر WEB3
سوال امنیتی :9+95 = ?