دستگیری باند کلاهبرداری ارز دیجیتال در مصر!

1401/12/19
دستگیری باند کلاهبرداری ارز دیجیتال در مصر!

انهدام شبکه هرمی کلاهبرداری با ارز دیجیتال در مصر! در عصر دیجیتال امروزی کلاهبرداری رایج هست، بخصوص زمانی که یه راه سرمایه گذاری پرسود و جدید هست. کلاهبرداران هم برای حفظ این سودآوری، مرتبا روش های خودشون رو تکامل داده و سازگار میشن. بنابراین، در حالی که شناسایی برخی از کلاهبرداری ها آسون هست، برخی بسیار ظریف و فانع کننده هستن. کلاهبردای به معنی تلاش برای فریب دادن فرد یا گروهی از افراد هست که در آخر باعث میشه تا سرمایه کاربران به سرقت برده بشه. طبق خبری که اعلام شده، باند کلاهبرداری ارز دیجیتال در مصر دستگیر شدن. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

کلاهبرداری در حوزه کریپتوکارنسی

با توجه به اینکه در حال حاضر بیشترین سرمایه گذاری و معاملات ارزهای دیجیتال در صرافی های آنلاین انجام میشه، در این بازار مالی امکان کلاهبرداری ارزهای دیجیتال از حساب های سرمایه گذاران زیاد هست. از این رو راه های کلاهبرداری زیادی با پیشرفت این فناوری به وجود اومدن که با آشنایی با راه های کلاهبرداری ارزهای دیجیتال کاربران با خیالی آسوده می تونن در بازار ارز دیجیتال فعالیت کنند. آشنایی سرمایه گذاران این بازار با ترفندهای کلاهبرداری صرافی آنلاین ارز دیجیتال می تونه قدم موثری در حفظ سرمایه اون ها در بازار ارزهای دیجیتال به شمار بره. کاربران صرافی های آنلاین باید بیشتر از فعالیت در بازار با راه های کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال آشنا بشن.

انهدام شبکه هرمی کلاهبرداری با ارز دیجیتال در مصر!

طی خبری که به دستمون رسیده، بر اساس اعلام مقامات کشور مصر، 29 نفر به جرم اجرای پروژه آنلاین ارز دیجیتال در این کشور دستگیر شدن. این گروه بزرگ با ساخت پروژه های کلاهبرداری در اینترنت و وعده سودهای هنگفت اقدام به کلاهبرداری می کردن. همچنین دولت مصر 29 نفر که 13 نفر از اون ها شهروندان خارجی بودن رو به جرم مشارکت در روژه آنلاین کلاهبرداری ارز دیجیتال دستگیر کردن. این شبکه کلاهبرداری موفق به سرقت بیش از 620 هزار دلار از هزاران شهروند شدن. بیش از 95 دستگاه تلفن همراه، 3367 عدد سیم کارت و 41 کارت بانکی خارجی همراه با این افراد ضبط شدن.

پلتفرم آنلاین HoggPool در ماه آگوست سال 2022 میلادی برای اولین بار در اینترنت فعال شده. این پلتفرم به کاربران وعده سودهای هنگفت میداده. بر اساس اعلام این پلتفرم، سودها وعده داده شده توسط فعالیت های ماینینگ و خدمات ترید به دست اومده. در فوریه سال جاری میلادی، این پلتفرم غیرفعال شد و همه وجوه افراد هم ناپدید شدن. مقامات اعلام کردن که در زمان دستگیری این باند، اعضا در حال برنامه ریزی برای شروع پلتفرم کلاهبرداری دیگه به اسم Riot بودن.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دستگیری باند کلاهبرداری ارز دیجیتال در مصر!
سوال امنیتی :3+62 = ?