دلار از معاملات صرافی بایننس حذف شد!

1401/11/20
دلار از معاملات صرافی بایننس حذف شد!

 بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا، دلار رو از معاملات خودش حذف کرد! بر اساس خبری که منتشر شده، صرافی بایننس که از نظر حجم معاملات، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا محسوب میشه، دلار رو از معاملات خودش حذف کرد و اعلام کرد که از روز چهارشنبه سپرده گذاری ها و برداشت ها به دلار آمریکا رو متوقف می کنه. همین موضوع باعث شده تا بحث های زیادی در بین کاربران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال به وجود بیاد و طی اون کاربران دلارهای خودشون رو به سایر رمزارزها تبدیل کردن. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان!

بایننس یه صرافی مخصوص ارزهای دیجیتال هست که خرید، فروش و تبادل اون ها رو توسط کاربران و معامله گران امکان پذیر می کنه. مبادلات بین کاربران در ابتدا فقط با استفاده از ارزهای دیجیتال انجام می گرفت و ارزهای رایج مثل دلار و یورو پذیرفته نمیشدن، ولی امروز وضعیت متفاوت هست. البته توجه داشته باشین که طی خبری که منتشر شده، دلار از این صرافی حذف میشه و کاربران نمی تونن با استفاده از دلار معاملات خودشون رو انجام بدن. صرافی بایننس در سال 2017 و در کشور چین راه اندازی شد، ولی خیلی زود پیشرفت کرد و تونست لقب بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیا رو از آن خودش کنه.

حذف دلار از معاملات توسط صرافی بایننس

طبق اخبار منتشر شده، یکی از سخنگویان صرافی ارز دیجیتال بایننس گفت: ما از 8 فوریه به صورت موقت نقل و انتقالات بانکی به دلار رو به حالت تعویق در میاریم، مشتریان و کاربرانی که تحت تاثیر قرار می گیرن، به صورت مستقیم از این موضوع مطلع میشن. توجه داشته باشین که این صرافی درباره تصمیم خودش توضیحی نداد، ولی اعلام کرد که سعی می کنه خدمات خودش رو در اسرع وقت از سر بگیره!

بر اساس این خبر، فقط 0.01 درصد از کاربران فعال ماهانه صرافی ارز دیجیتال بایننس از نقل و انتقالات بانکی به دلار آمریکا استفاده می کنند. سخنگوی صرافی بایننس همچنین گفت، در این بین سایر روش های خرید و فروش ارزهای دیجیتال تحت تاثیر قرار نمی گیرن. از جمله نقل و انتقالات بانکی با استفاده از یکی از ارزهای ثابت دیگه که توسط بایننس پشتیبانی شده، خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق کارت اعتباری، کارت نقدی، گوگل پی، اپل پی و از طریق بازار بایننس P2P انجام می گیره.

جالب اینجاست که بدونین بر اساس داده های منتشر شده توسط شرکت Arkham Intelligence این خبر باعث افزایش جریان خروجی ارزهای دیجیتال پایدار با دلار از کیف پول های ارز دیجیتال بایننس شد. با این وجود، داده های دیفای لاما نشون میده که خروجی خالص دلار آمریکا از صرافی ارز دیجیتال بایننس در روز دوشنبه فقط به 172 میلیون دلار رسیده، در حالی که دارایی های ارز دیجیتال بایننس حدود 42.2 میلیارد دلار هست.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دلار از معاملات صرافی بایننس حذف شد!
سوال امنیتی :5+73 = ?