دومین فرد ثروتمند مکزیک پیشنهاد میکند که بیت کوین بخرید

1400/12/02
دومین فرد ثروتمند مکزیک پیشنهاد میکند که بیت کوین بخرید

بیت کوین که نخستین ازر در دنیایی ارزهای دیجیتال است و در این روز ها تحت اخبار منفی روند نزولی به خود گرفته است. اما نکته جالب این هست که دومین مرد ثروتمند مکزیکی ریکاردو سالیناس پلیگو، توصیه می کند که بیت کوین بخرید، تا زمانی که قیمت آن پایین است به خرید ادامه دهید و بدون فکر کردن به فروش، به نگهداری این رمز ارز ادامه دهید. او تاکید کرد: به من اعتماد کن، بعداً از من تشکر می‌کنی.

تاریخچه آشنایی ریکاردو سالیناس با بیت کوین 

سالیناس موسس و رئیس گروه سالیناس، گروهی از شرکت‌هایی است که علاقه‌مند به ارتباطات، رسانه، خدمات مالی و فروشگاه‌های خرده‌فروشی هستند، او در نوامبر 2020 به بیش از 800 هزار دنبال کننده ی خود در توییتر پیشنهاد داد که بیت کوین بخرند و برای فهم بهتر بیت کوین کتاب استاندارد بیت کوین (The Bitcoin Standard) را مطالعه کنند این فرد در سال گذشته که به عنوان دومین فرد ثروتمند مکزیک 10 درصد از دارایی خود را روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد. 
بنابراین بعد از این توییت جنجالی که او منتشر کرد، در دسامبر 2020 طی مصاحبه ای در مورد ارز دیجیتال بیت کوین از او سوال شد که در پاسخ گفت. سال 2013 من به کنفرانسی در نیویورک دعوت شده بودم که در یکی از بخش ها یک نفر از شرکت، گری اسکیل حضور داشت و درباره این که چگونه بیت کوین دنیا را تصاحب می کند، سخنرانی می کرد و توجه من را به خود جلب کرد که من مقدار کمی از این ارز در قیمت 200 دلار خرید کردم، تا سال 2018 این یکی از بهترین سرمایه گزاری های او به حساب می آمده، طبق فهرست میلیاردرهای فوربس، دارایی خالص او در حال حاضر بیش از 13 میلیارد دلار است.

پشنهاد ریکاردو سالیناس برای دنبال کنند گانش 

شما باید بیت کوین بخرید وقتی قیمت پایین است به خرید ادامه دهید، سپس فقط بیت کوین خود را نگه دارید و فروش این ازر را فراموش کنید. این اولین بار نیست که سالیناس خرید بیت کوین را به شدت توصیه می کند. او در ژوئن سال گذشته توضیح داد، بیت‌کوین دارایی‌ است که ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای دارد.

بیت کوین از زمان بالاترین قیمت خود در نوامبر سال گذشته بیش از 40 درصد سقوط کرده است. تعدادی از مردم و شرکت‌ها از جمله تد کروز سناتور ایالات متحده و دولت السالوادور، در این کاهش قیمت، خرید بیت کوین را انجام داده اند.

بهترین و جدید ترین اخبار بازار رمز ارزها را در صرافی ارز دیجیتال ایران دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دومین فرد ثروتمند مکزیک پیشنهاد میکند که بیت کوین بخرید
سوال امنیتی :3+38 = ?