راه اندازی اپلیکیشن Meta Pay

1401/02/31
راه اندازی اپلیکیشن Meta Pay

شرکت متا پلتفرم، فیسبوک سابق ، هفته گذشته پنج درخواست علامت تجاری برای "Meta Pay" به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده،USPTO  ارسال کرده است. این شرکت در حال تغییر نام Facebook Pay به Meta Pay است.
جاش گربن، وکیل علامت تجاری، 18 می در توییتی اظهار داشت که برنامه ‌های متا نشان می‌ دهد که این شرکت در حال برنامه ‌ریزی برای راه ‌اندازی یک پلتفرم پرداخت به نام Meta Pay برای کاربران می باشد تا بتوانند پول فیات را با ارزهای دیجیتال مبادله کنند.
براساس توضیحات هفته گذشته استفان کسریل، رئیس بخش فین‌ تک متا، این شرکت در حال سرمایه‌ گذاری بیشتر در تجارب پرداخت ‌های موجود خود  می باشد که از سال 2009 در پرداخت های فیات فعال بوده است. همچنین طبق اظهارات وی؛ پلتفرم ‌فیسبوک پی برای پرداخت در 160 کشور و 55 ارز در دسترس می باشد و به زودی با تغییر نام آن به متا پی، به برند متا نزدیک ‌تر خواهد شد.

اقدامات متا در راستای گسترش خدمات دیجیتال

در ماه مارس، متا هشت درخواست علامت تجاری برای لوگوی خود ثبت کرد که متاورس و همچنین طیف گسترده ای از خدمات ارزهای دیجیتال را پوشش داده که شامل تجارت ارزهای دیجیتال، نرم افزار بلاک چین، کیف پول های دیجیتال و صرافی های ارزهای دیجیتال می باشند.
اپلیکیشن های علامت تجاری Meta Files مالک فیس بوک برای سرویس ارزهای دیجیتال، متاورس وNFT فعال خواهد بود. براساس گزارش بلومبرگ، پیش از این شرکت های بزرگ از جمله مک دونالد، برگر کینگ، نان پانرا و پاندا اکسپرس نیز اقدام مشابهی انجام داده اند. برگر کینگ درخواست علامت تجاری خود را همزمان با متا ثبت کرده است.
بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس معتقد است که متاورس یک فرصت 8 تریلیون دلاری است. اخیرا، مگابانک های JPMorgan و HSBC  نیز در متاورس حضور پیدا کرده اند.
Zuck Bucks یک ارز دیجیتال مفهومی توسط پلتفرم متا است که برای کاربران متاورس متا راه اندازی خواهد شد و احتمالاً به نام مدیر عامل متا پلتفرم، مارک زاکربرگ نامگذاری شده است. طبق گزارش فایننشال تایمز، کارکنان متا نام زاک باکس را به ‌خاطر مدیر اجرایی گروه انتخاب کرده اند. فایننشال تایمز به نقل از چندین منبع آگاه گزارش داد که زاک باکس نوعی ارز درون برنامه ای خواهد بود که توسط متا ارائه و کنترل خواهد شد. زاک باکس برای کاربران فیس‌ بوک و اینستاگرام در دسترس خواهد بود که هدف آن در راستای کاهش وابستگی پلتفرم‌ به تبلیغات در متاورس آینده می باشد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی اپلیکیشن Meta Pay
  • خوب است

سوال امنیتی :5+47 = ?