رسیدن به بالاترین حجم معاملات سطح 3 ماهه و سقوط بیت کوین

رسیدن به بالاترین حجم معاملات سطح 3 ماهه و سقوط بیت کوین

نوشته شده در : 1401/07/06

با افزایش فشار فروش در بالای سطح 20000 دلار در روز سه شنبه 27 سپتامبر، بیت کوین نتوانست این سطوح مقاومت را حفظ کند و بار دیگر سقوط کرد. قیمت بیت کوین در زمان انتشار 6.36 درصد کاهش یافته و به ارزش بازار 358 میلیارد دلار رسیده است.

طبق گزارش سنتیمنت؛ همزمان با کاهش قیمت بیت کوین، مارکت دیجیتال با تلاطم و نوسانات شدید همراه بوده و حجم معاملات بازار به طور قابل توجهی افزایش یافته است. همچنین در طول سقوط بزرگ روز سه شنبه، دلار بیت کوین به بالاترین سطح معاملات خود از 14 ژوئن رسیده است.

لازم به ذکر است که در اواسط ژوئن، قیمت بیت کوین به پایین ترین حد خود در سال جاری یعنی 17500 دلار رسیده است. به گفته برخی از تحلیلگران، اگر فشار فروش ادامه یابد، بیت کوین می تواند پایین ترین سطح ژوئن را مجددا آزمایش کند و حتی کاهش بیشتری یابد.

مارکت دیجیتال با کاهش 6 درصدی در طول روز گذشته، بیش از 50 میلیارد دلار از سرمایه معامله گران را از بین برده است. قیمت اتریوم نیز نزدیک 7 درصد کاهش یافته است. ده آلتکوین برتر دیگر نیز بین 5 تا 10 درصد کاهش یافته اند.

تاثیر ماکروهای جهانی بر بازار ارزهای دیجیتال

اگرچه بیت کوین و بازار گسترده ارزهای دیجیتال تلاش کردند تا از چنگال سهام ایالات متحده عبور کنند، اما نتوانستند سطوح مقاومتی خود را حفظ کند و ماکروهای جهانی همچنان بر قیمت بیت کوین تأثیر زیادی گذاشته است. سهام، اوراق قرضه و کالاها در بحبوحه تورم بالا، افزایش نرخ بهره و چشم انداز ضعیف اقتصادی بشدت در نوسان بوده اند، با این حال پس از سخنرانی اخیر پاول اندکی بهبود یافته اند.

همچنین با وجود اینکه شاخصMVIS100 بیش از 60 درصد کاهش یافته، قیمت بیت کوین بالاتر از پایین ترین سطح ماه ژوئن خود قرار گرفته است، به باور برخی از تحلیلگران، مارکت دیجیتال در حال از دست دادن همبستگی با بازارهای سهام است و با بهبود اخیر سهام بشدت کاهش یافته است.

استفان اوئلت، مدیر اجرایی FRNT Financial Inc. در مصاحبه با بلومبرگ اظهار داشته است که احتمالا با از دست دادن همبستگی بین سهام و مارکت دیجیتال جمعیت سوداگرانه «سود سریع» احتمالا نفوذ خود بر فضا را از دست خواهند داد.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالاهای بلومبرگ نیز اعلام کرده است که بیت کوین و طلا در بحبوحه شرایط سخت اقتصادی بهتر از سایر کالاها عمل خواهند کرد. او افزود: افزایش بهره بانک‌ های مرکزی جهان به سمت رکود متمایل کرده است و کاهش قیمت کالاها و دارایی ‌های دارای ریسکی احتمالا تنها راه خروج از تورم خواهد بود که در نهایت باعث افزایش قیمت طلا و بیت کوین خواهد شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رسیدن به بالاترین حجم معاملات سطح 3 ماهه و سقوط بیت کوین
سوال امنیتی :3+91 = ?