رشد ده برابری سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین

1400/12/02
رشد ده برابری سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین

شکی نیست که سال 2021 سال خوبی برای صنعت کریپتو بوده است، زیرا این فضا شاهد سطحی از علاقه بوده که قبلا در کل تاریخ این حوزه دیده نشده بود. این را می توان با میزان علاقه و سرمایه گذاری نهادی در بازار ارزهایی دیجیتال مشاهد کرد.
گزارش جدیدی که توسط (LAVCA)، انجمن سرمایه گذاری خصوصی سرمایه در آمریکای لاتین منتشر شده است، حاکی از این است که سرمایه گذاری خطرپذیر بر روی ارزهای دیجیتال در این منطقه نسبت به سال قبل بسیار رشد کرده است. به طور کلی، در این منطقه بیش از 15 میلیارد دلار سرمایه گذاری ثبت شده است، که بیش از سه برابر میزان ثبت شده در سال 2020 است. با این حال، سرمایه گذاری های کریپتو و بلاک چین تقریباً ده برابر سال قبل در همین منطقه شده است. توصیه می کنیم مقاله سرمایه گذاری فعال و غیرفعال چیست؟ ما را هم مطالعه نمایید.

میزان سرمایه گذاری خطر پذیر در آمریکایی لاتین 

گزارش جدیدی که توسط انجمن سرمایه گذاری خصوصی سرمایه در آمریکای لاتین منتشر شده است، جزئیات رشد جنبش سرمایه گذاری خطرپذیر در این منطقه را نشان می دهد و علاقه کاربران به ارزهای دیجیتال در سال 2021 را برجسته می کند.  در سال 2020، این انجمن در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا، 4.14 میلیارد دلار در سرمایه‌گذاری خطرپذیر ثبت کرد. سال گذشته این به 15.7 میلیارد دلار رسید.
این حجم از ورود سرمایه به بازار ارز های دیجیتال حاکی از آن است که بسیاری ار نهاد ها شروع به سرمایه گذاری در بخش ارزهای دیجیتال کرده اند و بسیاری از کشور ها بیت کوین را به عنوان یک بازار برای سرمایه گذاری و روشی برای پرداخت مورد پذیرش قرار داده اند. شایان ذکر است که از بین سرمایه گذاران نهاد های متعدد Grayscale همچنان رتبه اول را دارد. اخیرا اخبار این شرکت نشان می دهد که حدود 43.5 میلیون دلار سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال انجام داده است.

افزایش سرمایه گذاری در بخش Defi

سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در بخش‌های Defi و ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی از نرخ رشد سرمایه‌گذاری در بخش‌های مرسوم‌تر پیشی گرفته است. بر اساس اعداد ثبت شده در این گزارش، این سرمایه‌گذاری‌ها در سال 2021 به 653 میلیون دلار رسیده که تقریباً ده برابر بیشتر از رقم ثبت‌شده این بخش در سال 2020 (68 میلیون دلار) بوده که با افزایش علاقه مصرف‌کنندگان به این بخش از سرمایه گذاری همراه بوده است.

بهترین و جدیدترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رشد ده برابری سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین
سوال امنیتی :1+79 = ?