رونمایی تتر از استیبل کوین جدید GBPT متصل به پوند بریتانیا

1401/04/01
رونمایی تتر از استیبل کوین جدید GBPT متصل به پوند بریتانیا

در بحبوحه آشفتگی بازار ارزهای دیجیتال، تتر ناشر استیبل کوین به گسترش حضور خود در بازار ادامه داده است. بزرگترین اپراتور استیبل کوین جهان اکنون به دنبال ورود به بازار بریتانیا با استیبل کوین GBPT جدید است که به پوند بریتانیا متصل است.

تتر در 22 ژوئن رسما اعلام کرد که استیبل کوین GBP متصل به تتر، GBPT، در اوایل جولای راه اندازی می شود و در ابتدا از بلاک چین اتریوم پشتیبانی می کند. این استیبل کوین پنجمین استیبل کوین مشتق از تتر است که به ارز فیات متصل شده است. تا کنون، جدای از USDT وابسته به دلار، تتر دارای استیبل کوین EURT متصل به یورو، استیبل کوین MXNT با پزو مکزیک و استیبل کوین CNHT با پیوند یوان چین می باشد.

استیبل کوین GBP یک پوند دیجیتال بریتانیا است که می ‌توان آن را با نرخ بازار با سایر ارزهای دیجیتال در اتریوم، پالیگان و زنجیره BNB مبادله کرد.

بریتانیا در مسیر گسترش پرداخت در ارزهای دیجیتال

در اوایل آوریل سال جاری، وزیر دارایی بریتانیا، ریشی سوناک، طرح ها و پیشنهاداتی را برای تبدیل کشور به قطب دیجیتال به پارلمان ارائه کرده است. با اقدام اخیر تتر، وی معتقد است که این حرکت می ‌تواند دستیابی به اهداف ارزهای دیجیتال کشور را تسهیل بخشد.

از سوی دیگر راه اندازی GBPT در زمان مناسبی انجام شده است، دولت بریتانیا هم اکنون به دنبال شناسایی استیبل کوین ها به عنوان روشی معتبر برای پرداخت می باشد. براساس اظهارات تتر، ابتکار اخیر به بریتانیا کمک خواهد کرد تا به مقصدی کلیدی برای موج بعدی نوآوری ارزهای دیجیتال تبدیل شود. تتر آماده و مایل به همکاری با تنظیم‌کننده ‌های بریتانیا برای تحقق اهداف بریتانیا است.

در 16 ژوئن 2022، Circle Internet Financial Ltd راه اندازی استیبل کوین با پشتوانه یورو خود را اعلام کرد. این پروژه با نام یورو کوین یا EUROC نامگذاری شده است و اولین استیبل کوینی خواهد بود که با یورو پیوند دارد. این استیبل کوین قرار است در 30 ژوئن 2022 در دسترس سرمایه گذاران نهادی قرار گیرد.

استیبل کوینGBPT در پشتوانه 1:1 به پوند بریتانیا پیوند و عملکرد آن تحت قوانین شرکت مادرtether.to خواهد بود. با وجود GBPT سرمایه‌ گذاران دیجیتال بریتانیایی گزینه ‌ای کم ‌هزینه ‌تر و سریع ‌تر برای انتقال دارایی خواهند داشت.

این استیبل کوین یکی از کوین های پایدار است که در صرافی eToroX ارائه می شود و معاملات GBP مشابه معامله با پوند خواهد بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رونمایی تتر از استیبل کوین جدید GBPT متصل به پوند بریتانیا
سوال امنیتی :8+79 = ?