رکوردشکنی استیکینگ اتریوم و تاثیر آن بر قیمت این رمز ارز!

1401/11/05
رکوردشکنی استیکینگ اتریوم و تاثیر آن بر قیمت این رمز ارز!

 رکوردشکنی استیکینگ اتریوم و تاثیر آن بر قیمت اتریوم! طبق خبری که منتشر شده، میزان استیکینگ ارز دیجیتال اتریوم روز به روز در حال افزایش بوده و در حال ثبت رکوردهای جدید هست. میزان استیکینگ اتریوم رابطه مستقیمی با قیمت این رمز ارز داره. هرچقدر میزان استیکینگ ارز دیجیتال اتریوم بیشتر باشه، امنیت شبکه بالاتر میره و قیمت اون تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته و افزایش پیدا می کنه. در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات این خبر بیشتر آشنا شده و بهترین تصمیم رو برای استیکینگ اتریوم یا خرید و فروش اون بگیرین.

آشنایی با استیکینگ اتریوم 2.0

فرایند استیکینگ به معنی قفل کردن مقدار مشخصی ارز دیجیتال در یه کیف پول هست تا در ازای مشارکت در عملیات اعتبارسنجی بلاک چین پاداش دریافت کنین. از اونجایی که اتریوم 2.0 مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام هست، این امکان رو به فرد می تونه تا اتریوم رو استیک کرده و سود به دست بیاره. شانس یه اعتبارسنج برای انتخاب شدن، با تعداد سکه هایی که برای استیک اتریوم اختصاص داده متناسب هست. برای تبدیل شدن به یه اعتبارسنج در شبکه کاربران باید eth رو استیک کنند. اعتبارسنج ها مثل ماینرها در اثبات کار، مسئول ترتیب تراکنش ها و ساخت بلوک های جدید هستن تا همه گره ها بتونن در مورد وضعیت شبکه به توافق برسن.

مقاله پیشنهادی: اتریوم 2.0 چیست؟ 

رکوردشکنی استیکینگ ETH و تاثیر آن بر قیمت اتریوم

طبق خبری که منتشر شده، در آستانه اجرای ارتقای شانگهای که برای ماه مارس برنامه ریزی شده، مجموع اترها یا ETH های استیک شده در پلتفرم Beacon Chain اتریوم به رکورد تاریخی جدیدی دست پیدا کرد. به گزارش شرکت تحلیلی گلس نود تا الان 16.101 میلیون اتریوم به ارزش تقریبی 26 میلیارد دلار در بیکن چین استیک شده. علاوه بر این، 11.408 میلیون اتریوم که 70.86 درصد از کل رمز ارزها استیک شده در بیکن چین رو تشکیل میده، از طریق ارائه دهنده های خدمات استیک شده در پلتفرم بیکن چین رو تشکیل میده، از طریق ارائه دهنده های خدمات استیکینگ، سپرده گذاری شده.

در این میان، پلتفرم Lido با 29.3 درصد پیشتاز هست و بعد از اون کوین بیس با 12.8 درصد، کراکن با 7.6 درصد و بایننس با 6.3 درصد در رتبه های بعدی قرار دارن. همچنین داده های پلتفرم Nansen هم نشون میده که تعداد استیک کننده های منحصر به فرد تقریبا 93.800 هست. بر اساس داده های پلتفرم BeaconScan هم حدود 503.702 اعتبارسنج فعال یا نود در این شبکه وجود داره. در حالی که افزایش استیکینگ اتریوم در بیکن چین نشونه هایی از امنیت و پذیرش اتریوم رو نشون میده.

 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رکوردشکنی استیکینگ اتریوم و تاثیر آن بر قیمت این رمز ارز!
سوال امنیتی :7+51 = ?