سایت کوین پات چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان از واقعیت تا دروغ

1401/07/13

در مقاله سایت کوین پات چیست؟ ما قصد داریم در این مورد مطالبی رو با شما در میان بزاریم تا با این موضوع در مجموعه آموزش های صرافی ارز دیجیتال اینانس آشنا بشین. کوین پات از جمله سایت هایی که وعده ارائه بیت کوین و یا ارزهای دیجیتال رو به صورت رایگان به کاربران قرار میده.

در واقع سایت هایی که کارکرد اونها با پیشنهادات ارزهای دیجیتال رایگان صورت می گیره، کم نیست که یکی از اونها سایت کوین پات هست. قبل از اینکه بدونیم سایت کوین پات چیست؟ باید بدونیم فاست چیه که در ادامه به توضیح اون و سایر نکات ضروری درباره کوین پات به اونها اشاره می کنیم. 

فاست چیست؟

شما می تونین به این سایت مراجعه کنین و با فعالیت در اون این امکان رو به شما میده تا بتونین موفق به کسب دامد از ارز دیجیتال بشین. سایت فاست از سایت های تبلیغاتیه که با بازدید از اونها، مقدار کمی ارز دیجیتال مثل بیت کوین به صورت رایگان به دست بیارین. سایت هایی با کارکرد فاست ها بسیار فراوان هستش و توجه داشته باشین که اغلب این سایت ها کلاهبردار هستن. هر یک از فاست ها به نحوه فعالیت و عملکرد اونها انواع گوناگونی دارن. 

روند عملکرد این سایت ها به گونه ای هستش که صاحبان اونها از طریق تبلیغات و فعالیت های متعدد سود میکنن و از این سود منفعت ناچیزی به کاربران تعلق می گیره. شیوه کار در سایت های فاست به این صورت هستش که پس از وارد شدن به سایت و اثبات این که کاربر ربات نیست، می تونین درخواست خودتون رو اعمال کنین.

مقاله پیشنهادی: استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟

سایت کوین پات چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان

با توجه به پرداختی ها از طرف سایت های فاست به کاربران کم هستش، اغلب این سایت ها از فرایندی استفاده میکنن که پرداختی ها بدون کارمزد انجام شه، برای همین اغلب فاست ها از میکرو والت استفاده میکنن. میکرو والت رو نمی تونن یک کیف پول واقعی دونست و تنها بیت کوین و ارزهای دیجیتال به طور محدود ارائه میدن. 

میکرو والت رو می تونیم به صورت یک سرویس ذخیره موقت جهت اعمال تراکنش های کوچیک استفاده کنیم. به این ترتیب با استفاده از این کیف پول، بیت کوین ها و سایر ارزهای دیجیتال به آدرس مربوطه ارسال میشه و در همان فضا هم ذخیره میشه. از اون جایی که سایت ها و منابع فاست مبلغ پراختی رو به میکرو والت ارسال میکنن، به عقیده بسیاری از مردم در این شیوه احتمالاً کلاهبرداری خیلی زیاده. البته، اعتماد و اطمینان به فرایند عملکرد فاست ها بستگی به دیدگاه کاربران داره. 

کوین پات چیست؟

کوین پات یک نوع کیف پول میکرو والت هست که فاست های معتبری رو شامل میشه . کوین پات در سال 2017 شناخته شد و میتونه کیف پول ازهای دیجیتال دونست که به دنبال اون تراکنش های کوچیک و مبادلات ارزی کم حجم که هزینه بالایی رو برای فاست در بر نمی گیره. علاوه بر اون کوین پات، مناسب ترین فناوری برای فاست هاست که با استفاده از اون پرداخت هزینه ها با کمترین هزینه امکان پذیر هست. از امکانات دیگه کوین پات، استخراج ارزهای دیجیتال هستش.

سایت کوین پات چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان

این میکرو والت آپشن برداشت ارز رو شامل میشه که با توجه به حد نصاب رسیدن بیت کوین ها، کاربران می تونن ارز خودشون رو از این طریق برداشت کنن. کاربران باید به این نکته توجه داشته باشن که فاست های کلاه بردار در دنیای ازهای دیجیتال زیاده و همین دلیل با اطلاع و آگاهی کامل از روند سایت ها و منابع موجود، فاست مورد نظر خودشون رو انتخاب میکنن.

از امکانات دیگه کوین پاپ می تونه به بهره مندی از ارز دیجیتال مثل لاین کوین، بیت کوین و سایر ارزها برای استخراج اشاره کرد. 

مقاله پیشنهادی: فناوری ماینینگ چیست؟

ویژگی ها و امکانات کوین پات 

برای آشنایی با ویژگی ها وامکانات کوین پات که برای کاربران فراهم کرده بهتره آشنا بشین. 

میکرو والت کوین پات قابلیت ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال شبیه بیت کوین کور، بیت کوین کش، داش، لیت کوین، رو داره. 

پرداخت های میکرو والت کوین پات، هر7 روز یک بار هستش که به یک سیستم تبدیل ارز مجهز میشه، که از طریق اون شما می تونین کوین های رمز نگاری شده خودتون رو با ارزهای دیجیتال کاملا متفاوت تبدیل کنین. برای مثال، می تونین بیت کوین کور رو با بیت کوین کش، داج کوین و ... تبدیل کنین. 

چگونگی ثبت نام در کوین پات

برای ثبت نام اول باید در کوین پاپ ثبت نام کنین و ایمیل خودتون رو سرج کنین. دقت کنین که آدرس کیف پول خودتون رو در اینجور سایت ها درج نکنین. هر یک از فاست ها قابلیت ارسال بیت کوین ها رو برای کاربران داره و زمانی که بیت کوین ها به حد میزان قابل قبولی برسن؛ می تونین ارز دیجیتال مورد نظر رو به کیف پول کوین پاپ خودتون ارسال کنین.

سایت کوین پات چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان

برخی از فاست هایی که به کوین پات ها وصل هستن به شما معرفی می کنیم. اگه با یک ایمیل آدرس درفاست و کوین پات وارد بشین، به طوراتوماتیک با اتصال این دو فناوری می تونین از قابلیت هر دو به طور همزمان استفاده کنین. فاست هایی که به کوین پات ها متصل هستن، عبارتند از: 

• مون بیت کوین

• مون دوج کوین 

• مون بیت کوین کش

• مون لایت کوین

• مون دش

• بونس بیت کوین 

• بیت فان 

کلام آخر

کوین پات و به دست اوردن بیت کوین های رایگان برای افراد تازه کار و یا کاربرانی که سرمایه چندانی ندارن، روش جالبی باشه ولی این نکته رو باید در نظر گرفت که با توجه به شیوه های پرداختی سایت ها و منابع فاست کم و ناچیز هست، ولی برای رسیدن به کسب سود زیاد باعث صرف زمان زیادی هستش.

از جمله مزیت های کوین پات می تونه به کارکرد ساده اون اشاره کرد و از جمله نکات منفی اون احتمالا کلاهبرداری و حمله های مختلف از سوی هکر ها به دلیل ذخیره بیت کوین ها در کیف پول کوین پات هست. در کل کوین پات ریسک بالایی داره، چون سوددهی اون کم و خطر کلاهبرداری در اون بیشتره.

امیدواریم از این مقاله سایت کوین پات چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان به خوبی استفاده کرده و نهایت بهره از اون رو برده باشین.


نظرات کاربران در مورد سایت کوین پات چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان از واقعیت تا دروغ
سوال امنیتی :9+63 = ?