سرازیر شدن میلیون ها دلار کمک مالی بصورت ارز دیجیتال برای اوکراین

1400/12/16
سرازیر شدن میلیون ها دلار کمک مالی بصورت ارز دیجیتال برای اوکراین

پس از تهاجم روسیه، تعداد کمک های مالی اوکراین افزایش یافته است. کشوری که به ارزهای دیجیتال به عنوان راهی برای دریافت پشتیبانی از سراسر جهان روی آورده بود، از زمان آغاز حمله به بعد آنرا یکی از کارآمدترین راه های خود می داند. با پیوستن چهره ها و نهادهای برجسته جهانی از جمله گاوین وود، بنیانگذار ارز دیجیتال پولکادوت و بایننس، میزان ارزهای دیجیتال اهدایی به سرعت افزایش یافت.
گاوین وود تا کنون به تنهایی تقریباً 6 میلیون دلار کمک کرده است در حالی که بایننس تنها 10 دلار برای این کمک در نظر گرفته بود. کمک ‌های بزرگ و کوچک دیگر از طرف حامیانی در سراسر جهان دریافت شده است که این رقم را افزایش می ‌دهند. هم اکنون تقریباً 70 میلیون دلار تنها با استفاده از ارزهای دیجیتال به اوکراین اهدا شده است.
این کمک ‌ها در سراسر آدرس ‌های کیف پول دیجیتال رسمی دولت اوکراین و همچنین مواردی که توسط سازمان ‌های غیردولتی (NGO) و گروه‌ های داوطلبی  واریز شده و در جهت کمک به تجهیزات جنگی و کمک به مردم ا.کراین استفاده شده است.

افزایش روزانه کمک های مالی ارزهای دیجیتال به اوکراین

SlowMist اخیراً گزارشی منتشر کرده است که میزان ارز دیجیتالی را که در طول جنگ به دولت اوکراین اهدا شده است، ردیابی می کند. در حدود یک هفته، کمک های مالی میلیونی به این کشور کوچک برای کمک به مبارزه با متجاوزان روسی اهدا شده است. اوکراین که نیروی بسیار کمتری در مقایسه با روسیه دارد، برای کمک به ارتش خود و پرداخت هزینه های آن به کمک های مالی مردمی و دیجیتال روی آورده است.
کیف پول های رسمی ارائه شده توسط دولت اوکراین بیشترین مقدار کمک های مالی را دریافت کرده اند. براساس گزارشات SlowMist  این کیف پول های دیجیتال مختلف در مجموع بیش از 38.6 میلیون دلار کمک مالی را دریافت کرده اند.
سازمان‌ های غیردولتی مانند Come Back Alive و UkraineDAO نیز بالاترین کمک ‌های مالی را دیده‌ اند. Come Back Alive  مدتها قبل از تهاجم، دریافت کمک ‌های ارزهای دیجیتال را آغاز کرده بود، اما در طول دوره تهاجم شاهد افزایش سریع حجم ارز های دیجیتال بوده که حجم بیشتر آن بیت کوین میباشد. این سازمان غیردولتی بیش از 15.4 میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده است، در حالی که UkraineDAO بیش از 6.5 میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده اند.
Unchain.Fund  تاکنون بیش از 2.1 میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده است و AidForUkraine نیز بیش از 1.44 میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده است. مجموع مبالغ دریافتی دیجیتال به ارزش بیش از 68 میلیون دلار ارز دیجیتال اهدایی به اوکراین رسیده است.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس در زمینه اخبار، آموزش و خرید و فروش ارز دیجیتال در کنار شماست.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سرازیر شدن میلیون ها دلار کمک مالی بصورت ارز دیجیتال برای اوکراین
سوال امنیتی :4+97 = ?