سریال جدید نتفلیکس در باره هک بیت کوین

1400/11/25
سریال جدید نتفلیکس در باره هک بیت کوین

NETFLIX یک شرکت فیلم سازی آمریکایی است که در حال ساخت مستندی در مورد هک بیت کوین توسط یک زوج جوان آمریکایی است که یکی از بزرگترین جنایت مالی در نوبه خود در سال 2016 بوده که با سرقت تقریبا 120 هزار بیت کوین چیزی حدود 72 میلیون دلار در آن زمان به سرقت برده اند.

مستند زن و شوهر نیویورکی به اتهام توطئه پولشویی

اخبار این سرقت که در بحبوحه افزایش اشتهای هالیوود برای داستان‌هایی درباره دنیای فناوری، عمدتاً شکست‌ها و کلاهبرداری‌های آن انجام می‌شود. باعث شده که شرکت فیلم سازی نتفلیکس در صدد ساخت مستندی با این محتوا باشد. این مستند از سری فیلم های واقعی است که در باره داستان زوج نیویورکی که متهم به پول شویی از طریق بیت کوین هستند و توسط فیلمساز آمریکایی کریس اسمیت ساخته خواهد شد و کارگردانی آن بر عهده نیک بیلتون است. شرکت فیلم سازی اچ‌بی‌او (HBO) این هفته سریالی به نام ماشین روز قیامت سفارش داد که شریل سندبرگ با بازی کلر فوی، که نقش مارک زاکربرگ را به تصویر می‌کشد و که میدان‌های مین سیاسی و اجتماعی که فیس‌بوک در تلاش بی‌وقفه‌اش برای رشد از طریق دنیایی متاورس و ارز های دیجیتال است را به تصویر می‌کشد. همچنین این هفته Hulu تریلر سریال آتی خود درباره استارت آپ شکست خورده ترانوس در آزمایش خون را به نام The Drop Out منتشر کرد و اپل اخیراً تریلر خود را برای سریال WeCrashed الهام گرفته از فیلم  WeWork منتشر کرد.

رویکرد قانون در باره این سرقت

از آنجایی که ارزش بیت کوین دزدیده شده از 72 میلیون دلار در زمان هک با افزایش قیمت بیت کوین به 5 میلیارد دلار افزایش یافته است، این زوج ظاهراً سعی کردند این ارز دیجیتال هک شده خود را با ایجاد هویت های جعلی و حساب های آنلاین و خرید طلای فیزیکی، NFT و موارد دیگر نقد کنند. محققین برای ردیابی حرکت پول در ارزهای دیجیتال تلاش می کردند که به ارزهای به سرقت برده در سال 2016 رسیدند که همگی توسط وزارت دادگستری توقیف شده با توجه به گفت این وزارت خانه این بزرگترین توقیف مالی وزارت دادگستری در این زمینه بوده است. اگر اتهام های مربوط به این زوج ثابت شود این زوج به 25 سال زندان محکوم خواهند شد. در حال حاضر قاضی این پرونده پرحاشیه وثیقه 5 و 3 میلیون دلاری برای هر یک از این زوج ها تعین کرده است.

بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس پیدا کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سریال جدید نتفلیکس در باره هک بیت کوین
سوال امنیتی :6+96 = ?