سقوط 20 درصدی شیبا اینو بعد از توییت جدید ایلان ماسک

1400/12/23
سقوط 20 درصدی شیبا اینو بعد از توییت جدید ایلان ماسک

توییت جدید ایلان ماسک باعث افت ۲۰ درصدی شیبا اینو شد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در پاسخ به سؤالی در توییتر اعلام کرد توکن شیبا اینو ندارد. این توییت سبب شد قیمت این میم کوین ۲۰ درصد کاهش یابد. این اتفاق در حالی روی داد که شیبا اینو در ۲۴ اکتبر (۲ آبان) به اوج قیمتی جدید دست یافته بود. گفتنی است این ارز دیجیتال از ابتدای اکتبر تاکنون بیش از ۵۰۰ درصد رشد کرده است.

قیمت فروش و خرید شیبا اینو 20 درصد سقوط می کند

شیبا اینو 20 درصد سقوط می کند زیرا ایلان ماسک فاش می کند که مالک هیچ شیبا اینویی نیست.

 SHIB  به سرعت 20 درصد سقوط کرد زیرا ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و تبلیغ کننده نماد سگ اعلام کرد که صاحب هیچ یک از سکه ‌های با مضمون سگ نیست.

شیبا اینو (SHIB)، که اخیراً از Dogecoinالهام گرفته شده است، در عرض دو ساعت با 20 درصد اصلاح مواجه شد دلیل این اصلاح این بود که ایلان ماسک، بنیانگذار تسلا در توییتر اعلام کرد که هیچ توکن Shiba Inu را در اختیار ندارد.

این اصلاح زمانی رخ داد که شیبا از رکود قبلی خود گذشت و در 24 اکتبر پس از افزایش بیش از 500 درصدی از ابتدای اکتبر، به بالای 0.000044 دلار رسید.

در میان اقدام صعودی قیمت توکن، کاربر توییتر «ShibaInuHodler» از ماسک پرسید که Shib چقدر نگه داشته است، که ماسک پاسخ داد: هیچ.

در حالی که فروشندگان  شیباقبلاً برای کسب سود در بالاترین سطح محلی توکن وارد عمل شده بودند، SHIB به سرعت 10 درصد دیگر را از دست می داد تا در حدود نیم ساعت پس از پاسخ ماسک، معادل 0.000035 دلار معامله شود. شیبا از آن زمان بین 0.000035 دلار و 0.00004 دلار نوسان داشته است.

اخبار ارز دیجیتال گزارش می دهد:

واکنش‌ ها به اظهارات ماسک از سوی سرمایه‌ گذاران SHIB متفاوت بوده است و ShibaInuHodler  پیشنهاد می‌کند که ماسک باید در برخی از توکن‌ های Shiba Inu سرمایه‌گذاری کند.

برخی دیگر از ShibaInuHodler به خاطر تعامل با ماسک انتقاد کردند و "شیبالاسکان" از آنها درخواست کرد که "لطفاً وقتی جامعه بدون این نوع حماقت خوب کار می کند، از اذیت کردن افراد مشهور دست بردارند."

درام توکن سگ زمانی رخ می دهد که ماسک به توییتر بازگشته است تا از فضایل Dogecoin حمایت کند.

در 24 اکتبر، بنیانگذار اسپیس ایکس در توییتی نوشت : با افراد زیادی در خطوط تولید تسلا یا ساخت موشک در شرکت اسپیس ایکس  Dogeصحبت کردمآنها کارشناسان مالی یا فناوران سیلیکون ولی نیستند. به همین دلیل تصمیم گرفتم از Doge حمایت کنم، احساس می‌کردم این رمز ارز برای مردم است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سقوط 20 درصدی شیبا اینو بعد از توییت جدید ایلان ماسک
  • اگه قصد دارید که درآمد دلاری داشته باشید قطعا فارکس یک راه بسیار جذاب میتونه باشه براتون... من قصد دارم بهتون یک بروکر معتبر که روش های واریز و برداشت زیادی از جمله ریالی داره معرفی کنم ♦️یونیکو

    اگه قصد دارید که درآمد دلاری داشته باشید قطعا فارکس یک راه بسیار جذاب میتونه باشه براتون... من قصد دارم بهتون یک بروکر معتبر که روش های واریز و برداشت زیادی از جمله ریالی داره معرفی کنم ♦️یونیکو

سوال امنیتی :1+39 = ?