شیبا با شرکت خودروسازی بوگاتی همکاری می کند!

1401/10/24
شیبا با شرکت خودروسازی بوگاتی همکاری می کند!

 شیبا با شرکت خودروسازی بوگاتی همکاری می کند! توییتر تازه حساب رسمی اکوسیستم شیبا اینو حاکی از این هست که قراره همکاری جدیدی بین این میم کوین و برند خودروسازی لوکس بوگاتی اعلام بشه. تیم پشتیبانی ارز دیجیتال شیبا اینو یه رویداد جذاب و شگفت انگیز رو با گروه بوگاتی برگزار کرده. با اینکه هر دو طرف در مورد این رویداد جزئیات زیادی رو به اشتراک نذاشتن، ولی یه ویدیوی تبلیغاتی نشون میده که نتیجه صحبت ها راه اندازی خط تولید کیف های دستی با تم ارز دیجیتال شیبا اینو هست. و می تونه روی فروش و خرید شیبا تاثیرگذار باشد.

آشنایی با ارز دیجیتال شیبا اینو

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، قطعا اسم ارز دیجیتال شیبا اینو یا SHIB رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که ارز دیجیتال شیبا اینو چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ارز دیجیتال شیبا اینو که با عنوان SHIB در بازار ارزهای دیجیتال معامله میشه، نوعی توکن غیرمتمرکز هست که طی یه سال اخیر توجهات زیادی رو به خودش جلب کرده. علی رغم اینکه عمر زیادی از تولید این ارز دیجیتال نگذشته، این ارز دیجیتال با رشد خیره کننده خودش تونسته اسم و جایگاهی درخور رو در بازار کریپتوکارنسی ها برای خودش دست و پا کنه.

همکاری عجیب شیبا با بوگاتی!

توییت تازه حساب رسمی اکوسیستم شیب اینو حاکی از این هست که قراره همکاری جدید و عجیبی بین این میم کوین و برند خودروسازی بوگاتی اعلام بشه. به گزارش اینانس و به نقل قول از Cryptoglobe در توییتی که خطاب به 3.6 میلیون دنبال کننده این توکن به اشتراک گذاشته شد، این پروژه توجه مخاطبان رو به اعلانی در چند روز آینده جلب کرده. این توییت به همراه ویدیویی از تصاویر شیبوشی های بر روی کیف دستی منتشر شد و حساب رسمی بوگاتی در اون تگ شده بود. شیبوشی مجموعه توکن BFT اختصاصی اکوسیستم شیبا اینو هست که در اکتبر 2022 عرضه شد و سروصدای زیادی به پا کرد.

گروه خودروسازی بوگاتی قبل از این در همکاری با مجموعه مشهور BAYC از عرضه اولین مجموعه NFT خودش خبر داده بود. در روند این همکاری تصاویر یکتای توکن های NFT روی کیف ها و چمدان های تولیدی چاپ شده و در سایت های معتبر خرده فروشی عرضه میشه. به دنبال این همکاری این شرکت بر روی زیرساخت فیزیکی و ماشین الات پیشرفته سرمایه گذاری می کنه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شیبا با شرکت خودروسازی بوگاتی همکاری می کند!
سوال امنیتی :7+45 = ?