صرافی ارز دیجیتال بیتمکس(BitMex) چیست؟

1402/02/24

صرافی بیتمکس یا BitMex؛ بزرگ ترین بازار خرید و فروش ابزار مشتقه بیت کوین و سایر رمزارزها! تا الان چیزی درباره این صرافی شنیدین؟ اصلا می دونین صرافی ارز دیجیتال بیتمکس چیست؟ ساختار و نوع کار صرافی بیتمکس چگونه است؟ صرافی ارز دیجیتال بیتمکس چه قابلیت هایی داره؟ امنیت صرافی Bitmex چگونه است؟ استفاده از صرافی بیتمکس چه مزایایی به همراه داره؟

انتخاب یه پلتفرم ایده آل برای معامله ارزهای دیجیتال می تونه خیلی چالش برانگیز باشه. برای انجام این کار شما معمولا باید به پارامترهای زیادی توجه کنین که بعضی از اون ها شامل قابلیت های پلتفرم، رابط کاربری رسم نمودارها، جفت های معاملاتی، خدمات پشتیبانی از مشتری و کارمزدهای مجموعه باشه. یکی از بهترین صرافی های فعال در حوزه معاملات اهرمی صرافی بیتمکس هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله صرافی ارز دیجیتال بیتمکس چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی بیتمکس یا BitMex به شما ارائه کنیم و به بررسی قابلیت های صرافی بیتمکس بپردازیم و مزایای استفاده از صرافی بیتمکس رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی بیتمکس چیست؟

صرافی بیتمکس چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که صرافی بیتمکس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی بیتمکس یا Bitmex نوعی پلتفرم معاملاتی نقطه به نقطه هست که قراردادهای اهرمی رو ارائه میده و یکی از بزرگ ترین پلتفرم های فعال در زمینه معاملات حاشیه ای در دنیا محسوب میشه. در این صرافی کاربران می تونن قراردادهای فروش و خرید ارز دیجیتال رو تنظیم کنند که در کنار معاملات حاشیه ای تا صد برابر انجام میشه. بنابراین فقط برداشت یا سپرده گذاری بیت کوین ها در این صرافی امکان پذیر هست.

جالب اینجاست که بدونین صرافی بیتمکس یکی از بهترین صرافی های رمزارز در دنیاست که با ایجاد بازارهای خرید و فروش ابزار مشتقه ارزهای دیجیتال، بین تریدرهای حرفه ای محبوبیت زیادی داره. این صرافی در سال 2014 توسط افرادی به اسم های Arthur Hayes، Ben Delo و Samuel Reed راه اندازی شد. بیتمکس در حال حاضر یکی از بزرگ ترین صرافی های معاملات بیت کوین هست و با ابزار ترید حرفه ای به تریدرهای باتجربه امکان انجام معاملات یا خرید و فروش پرسود رو میده.

مقاله پیشنهادی: معرفی صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز

بررسی قابلیت های صرافی بیتمکس

  • یکی از محبوب ترین صرافی های مخصوص معاملات ارز دیجیتال در دنیا
  • 0.025 تا 0.075 درصد کارمزد معاملات
  • یکی از صرافی های پیشرو در زمینه معاملات امن با حفظ کل سرمایه
  • نقدینگی بالا و گسترده کم دفترچه های سفارش
  • معامله جفت ارزهای معاملاتی رمزارز با اهرم حداکثر 100 برابر

کارمزد و هزینه های دریافتی بیتمکس

کارمزد و هزینه های دریافتی بیتمکس

بهتره بدونین صرافی بیتمکس فقط ارز دیجیتال بیت کوین رو به عنوان ارز پایه ارائه میده و این باعث میشه تا برای واریز یا برداشت دارایی ها به صرافی بیتمکس از کاربر کارمزدی دریافت نشه. توجه داشته باشین که کارمزدهای معاملات خیلی پایین هستن، ولی بین قراردادهای مختلف متفاوت هستن، کارمزدهای دریافتی بر اساس کوین یا ارز فیات مورد خرید و فروش و همچنین نوع قرارداد انجام شده مثل فیوچرز، آتی، اسپات و... محاسبه میشن.

امنیت و حریم شخصی Bitmex

حائز اهمیت هست که بدونین صرافی ارز دیجیتال Bitmex معیارها و پارامترهای امنیتی بانکی رو ارائه میده تا از استانداردهای بالای امنیتی ارزهای دیجیتال کاربران خودش که در صرافی سرمایه گذاری شدن، اطمینان حاصل کنه. لایه های چندگانه امنیتی در این صرافی اجرا شده که مهم ترین اون برداشت چند امضایی با فرایند احراز هویت دو مرحله ای هست. یعنی کاربران باید معیارهای تایید مختلف، مثل پسورد و کد منحصر به فرد موبایل رو وارد کنند تا بتونن وارد حساب کاربری خودشون بشن.

مزایای استفاده از صرافی بیتمکس

مزایای استفاده از صرافی بیتمکس

همونطور که گفتیم، بیتمکس نوعی پلتفرم معاملاتی هست که برای سرمایه گذاران امکان دسترسی به بازارهای مالی رو فقط با استفاده از بیت کوین فراهم می کنه. بیتمکس نوعی پلتفرم معاملاتی برای معامله قراردادهای آتی و قراردادهای دائمی ارزهای دیجیتال هست. استفاده از این صرافی مزایای زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایای استفاده از صرافی بیتمکس بپردازیم.

مقاله پیشنهادی: 7 نکته لازم برای کار با صرافی های خارجی

  • یکی از مزایای استفاده از صرافی بیتمکس، سطح امنیت بالا و کاهش خطر هک شدن یا مشکلات این چنینی هست.
  • امکان انجام معاملات آتی و سایر مشتقات بسته به ارزهای دیجیتال
  • یکی دیگه از مزایای استفاده از صرافی بیتمکس امکان انجام معاملات روز انواع ارزهای دیجیتال
  • عدم دریافت کارمزد در ازای خرید و فروش ارزهای دیجیتال
  • امکان انجام معاملات با جفت ارزهای فیات
  • کارمزد خوب و مناسب برای انجام معاملات
  • قابلیت انجام معاملات مارجین با حداکثر اهرم 100

اهرم های موجود در صرافی بیتمکس

در صرافی ارز دیجیتال بیتمکس امکان استفاده از اهرم معاملاتی وجود داره. اصول کار این اهرم ها به این شکل هست که شما می تونین سود یا ضرر خودتون رو چند برابر کنین. در صرافی بیتمکس امکان استفاده از اهرم تا سقف 20 برابری واسه کلیه ارزهای دیجیتال و تا سقف 100 برابری واسه بیت کوین وجود داره. در صورتی که ضرر شما بیشتر از مقدار سرمایتون بشه، سرمایه شما صفر و اصطلاحات لیکویید میشین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله صرافی ارز دیجیتال بیتمکس چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی بیتمکس یا BitMex به شما ارائه کنیم و به بررسی قابلیت های صرافی بیتمکس بپردازیم و مزایای استفاده از صرافی بیتمکس رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، صرافی بیتمکس نوعی پلتفرم معاملاتی نقطه به نقطه هست که قراردادهای اهرمی رو ارائه میده و یکی از بزرگ ترین پلتفرم های فعال در زمینه معاملات حاشیه ای در دنیا محسوب میشه. استفاده از صرافی بیتمکس مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال معامله گران و سرمایه گذاران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.


نظرات کاربران در مورد صرافی ارز دیجیتال بیتمکس(BitMex) چیست؟
سوال امنیتی :9+41 = ?