صرافی ارز دیجیتال شیبا سواپ چیست؟ (آموزش کامل صرافی Shiba Swap)

1401/06/14
صرافی ارز دیجیتال شیبا سواپ چیست؟ (آموزش کامل صرافی Shiba Swap)


در مقاله صرافی ارزدیجیتال شیبا سواپ چیست؟ سعی داریم صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ رو براتون توضیح بدیم. شاید تا به حال در مورد رشد چشمگیر ارزدیجیتال شیبا شنیده باشین یا حتی افرادی هستن که فقط با مشاهده رشد این ارز به دنیای کریپتو کارنسی وارد شدن. ارزدیجیتال شیبا در ابتدا شت کوینی بود که با قیمت 0.0000000067 به قیمت حال حاضر 0.000023 تبدیل شده که افزایشی تاریخی در بازار های مالی هست. رتبه این رمز ارز نیز بالا اومد و تیم سازنده شیبا باید به فکر حفظ جایگاه بودند که وعده صرافی غیرمتمرکز ارزدیجیتال رو به دارندگان دادند.

این وعده پس از مدتی عملی شد و حالا شاهد این هستیم که ارزدیجیتال شیبا صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ رو راه اندازی کرده که در ادامه قراره به توضیحاتی در مورد این صرافی بپردازیم. اما سایت این رمز ارز فقط به سواپ مختص نمیشه و قسمت های مختلفی مثل استیک و nft داره. شاید براتون سوال پیش بیاد که صرافی غیرمتمرکز چه تفاوتی با صرافی های متمرکز مثل بایننس و کوینکس داره که پروژه شیبا شدیدا دنبالش هست.

در صرافی های متمرکز باید برای ثبت نام و ورود رمز عبور و ایمیل وارد کنید اما در صرافی های غیرمتمرکز مثل shiba swap و پنکیک سواپ نیازی برای وارد کردن رمز عبور و ایمیل نداره و میتونید به راحتی این صرافی رو به کیف پولتون وصل کنید. این کار موجب میشه تا نفوذ به دارایی شما سخت تر بشه.

صرافی ارزدیجیتال شیبا سواپ چیست؟

صرافی ارزدیجیتال شیبا سواپ چیست؟

در جواب سوال صرافی ارزدیجیتال shiba swap چیست؟ باید بگیم که این صرافی در تاریخ 6 جولای سال 2021 توسط فرد ناشناخته ای به نام ریوشی ساخته شد. این صرافی غیرمتمرکز بر بستر اتریم هست و میتونید توکن هایی که بر روی این بستر قرار دارند رو خرید و فروش کنید. پس از راه اندازی shiba swap تحولاتی در شبکه اتریوم صورت گرفت و این شبکه تحت تاثیر قرار گرفت. طرفداران ارزدیجیتال شیبا و صرافی شیبا اینو به حدی زیاده که هولدر های این توکن از 1 میلیون نفر گذشته. 

یکی از مشکلاتی که این صرافی داره که در ادامه به ان اشاره خواهیم کرد و قبلا هم توضیحی در موردش دادیم بلاکچینی هست که شیبا سواپ در اون لانچ شده. یعنی توکن های اتریومی در این صرافی قابل خرید و فروش هست، جالبه بدونید که شاید که هر صرافی توکنی برای خودش داره برای مثال صرافی پنکیک سواپ ارز cake رو مختص خودش کرده یا بزرگترین صرافی ارزدیجیتال جهان که صرافی بایننس هست ارزدیجیتال bnb رو داره. بدین ترتیب صرافی shiba swap هم ارز دیجیتالی رو برای خودش داره که در بخش های بعدی توضیح هایی در مورد این توکن خواهیم داد.

مزایا و معایب صرافی شیبا سواپ

شاید تا به حال با صرافی های زیادی سر و کار داشتید و متوجه شده باشین که تفاوت هایی بین صرافی ها وجود داره و هر صرافی برای خودش مزایا و معایبی داره و ما در این بخش قصد داریم به مزایا و معایب صرافی شیبا سواپ بپردازیم و ببینیم که با بررسی این مزایا و معایب ایا این صرافی میتونه مناسب استفاده باشه یا نه.

صرافی ارزدیجیتال شیبا سواپ چیست؟

مزایای صرافی شیبا سواپ

• رابط کاربری ساده

• استفاده به صورت همه گیر

• پشتوانه بزرگی به نام ارزدیجیتال شیبا اینو

معایب صرافی شیبا سواپ

• مقدار کارمزد بالا به دلیل شبکه اتریوم

• رتبه نسبتا پایین نسبت به رقبا

رتبه صرافی شیبا سواپ

طبق اطلاعات سایت کوین مارکت کپ صرافی shiba swap در تبه 52 بین صرافی های غیرمتمرکز قرار داره که در بالای صرافی mdex و زیر صرافی سان سواپ قرار داره. حجم 24 ساعته این صرافی نیز با رشد 32 درصدی در زمان انتشار این مقاله 7 میلیون دلار هست. این صرافی در رقابت هست تا بتونه بین صرافی های غیرمتمرکز جایگاه خوبی رو برای خودش کسب کنه.

آموزش کار با صرافی شیبا سواپ

• اتصال شیبا سواپ به کیف پول:

برای اتصال صرافی شیبا به کیف پول پس از باز کردن سایت شیبا سواپ به ادرس shibaswap.com طبق عکس زیر مراحل رو طی کنید.

صرافی ارزدیجیتال شیبا سواپ

 در این صفحه برای اتصال صرافی به کیف پول روی کادر قرمز رنگ مشخص شده connect wallet کلیک کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه صفحه زیر برای شما باز میشه که باید نوع اتصالتون رو مشخص کنید.

صرافی ارزدیجیتال شیبا سواپ

 گزینه اول قرمز به اتصال کیف پول متامسک اشاره میکنه که با کلیک بر روی این گزینه و طی مراحل صرافی به کیف پول متامسکتون وصل میشه. اما استفاده از کیف پول متامسک به دلیل تحریم کاربران ایرانی توصیه نمیشه. گزینه دوم زرد رنگ برای اتصال به کیف پول محبوب تراست ولت هست و گزینه اخر صورتی نیز اتصال به کوین بیس ولت هست. به این ترتیب با انتخاب و طی مراحل میتونید این صرافی رو به کیف پولی که دارین متصل کنین.

• خرید و فروش در شیبا سواپ:

صرافی ارزدیجیتال شیبا سواپ

 برای شروع به خرید و فروش و سواپ توکن هایی که دارین باید طبق عکس در صفحه اصلی صرافی بر روی بخش قرمز رنگ بزنید تا به صفحه زیر منتقل بشید. اگه با صرافی های غیرمتمرکزی مثل یونی سواپ و پنکیک سواپ کار کرده باشین استفاده از این صرافی نیز برای شما اسان تر میشه و در صورتی که با این اموزش خرید و فروش رو شروع کنید به راحتی میتونید در صرافی های غیرمتمرکز از جمله یونی سواپ به راحتی کار کنید.

خرید و فروش در شیبا سواپ

در این صفحه از بخش قرمز رنگ باید ارزی که میخواین تبدیل بشه رو انتخاب کنید و در قسمت بعدی صورتی رنگ نیز ارزی که میخواین خریداری بشه انتخاب کنید. در کادر زرد رنگ نیز چیزی نوشته نشده و کلمه coming soon یعنی به زودی، نوشته شده اما پیشبینی میشه که یکی از بخش ها برای چارت ارز هست. شاید برای افرادی که با صرافی های غیرمتمرکز کار کردن سوال باشه که تنظیمات در این صرافی کدوم قسمته؟ بخش تنظیمات در قسمت سبز رنگ مشخص شده قرار داره که برای اموزش قسمت تنظیمات صرافی shiba swap به بخش بعدی توجه کنید. 

• بخش تنظیمات در صرافی شیبا سواپ:

تنظیمات در صرافی شیبا سواپ

 در تنظیمات صرافی طبق عکس که احتمالا خیلی از شما اشنایی دارین با این مورد گزینه قرمز برای تلورانس هست. گزینه تلورانس قرمز رنگ برای نرخ معامله نسبت به قیمت اولیه هست که در ارز های مختلف این عدد فرق داره.

گزینه بعدی که در کادر صورتی رنگ قرار داره برای زمان تراکنش هست یعنی شما تعیین میکنید که پس از چند دقیقه تراکنش شما کنسل بشه که در این کادر به طور پیشفرض 20 دقیقه تنظیم شده که میتونید تغییر بدید. گزینه ابی رنگ بعدی برای معاملات حرفه ای استفاده میشه که به منظور اینه کاربر باید نرخ بالا برای معامله رو قبول کنه. و اما اخرین مورد که زرد رنگ هست برای اینه که سفارش شما در مسیر های مختلفی برای کامل شدن قرار نگیره. پس از تنظیم این موارد به طور دقیق به راحتی متونید خرید و فروش رو انجام بدید.

• اموزش استیکینگ در صرافی شیبا سواپ

استیکینگ در صرافی شیبا سواپ

 اکثر صرافی های غیرمتمرکز قسمتی به نام بخش استیکینگ دارن که همانند سپرده گذاری هست و میتونید ارزی که دارین به مدت معین قفل کنید و سود کسب کنید. برای باز کردن قسمت استیکینگ صرافی شیبا سواپ نیز طبق عکس روی گزینه bury کلیک کنید. پس از کلیک روی این گزینه صفحه زیر براتون باز میشه که به طور کامل توضیح خواهیم داد.

اموزش استیک در شیبا سواپ

 هر کدوم از گزینه های قرمز و صورتی و سبز برای استیک ارز های مختلف این صرافی هست. گزینه قرمز استیک شیبا اینو و ریوارد bone هست. گزینه صورتی استیک leash و ریوارد bone هست و گزینه اخر سبز نیز استیک bone و ریوارد خود این ارز هست. در کادر ابی نیز سود سالانه هر یک از این استیک ها نوشته شده. پس از انتخاب ارز و ریوارد مورد نظرتون رو گزینه bury … کلیک کنید تا به مراحل استیکینگ برسید.

استیک در صرافی شیبا سواپ

 در این صفحه از کادر قرمز رنگ اطلاعاتی مثل مقدار استیک شده مقدار دارایی رو میتونید مشاهده کنید. در بخش زرد رنگ شرایط سود در هر یک از نوع استیکینگ نوشته میشه. از بخش سبز رنگ نیز میتونید مقداری که میخواهیم استیک کنیم رو وارد میکنیم و بدین ترتیب با طی فرایند هایی استیکینگ شروع میشه. 

• ارتباط در شبکه های اجتماعی

در صورتی که مشکلی براتون پیش اومده یا سوالی در مورد این پروژه دارین میتونید در شبکه های اجتماعی که در شیبا سواپ معرفی شده ارتباط برقرار کنید.

صرافی شیبا سواپ

 از این کادر قرمز رنگ مشخص شده میتونید در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، دیسکورد، توییتر و مدیوم در ارتباط باشید که یکی از مزیت های خوب میتونه برای این پروژه باشه.

• مشاهده قیمت های شیبا و توکنومیک ها

اگه میخواید از سایت شیبا سواپ قیمت شیبا اینو و لش و بون رو مشاهده کنید میتونید خیلی راحت از کادر زیر این قیمت ها رو چک کنید.

مشاهده قیمت های شیبا و توکنومیک ها

 کلام پایانی

در مقاله صرافی ارزدیجیتال shiba swap چیست؟ سعی داشتیم این صرافی غیرمتمرکز رو براتون اموزش بدیم . صرافی شیبا سواپ از محصولات اکوسیستمی شیبا اینو هست، رمز ارزی که امروزه در بازار ارزدیجیتال با رشد هایی که کرده حواشی زیادی رو داشته. اما در نکات امنیتی نیز باید دقت کنید که پس از هر خرید و فروش اتصال صرافی رو از کیف پولتون قطع کنید. امیدواریم که این مقاله براتون مفید واقع شده باشه.


نظرات کاربران در مورد صرافی ارز دیجیتال شیبا سواپ چیست؟ (آموزش کامل صرافی Shiba Swap)
  • سلام من می‌خوام عضو شم و دانلود کنم در گوشیم کجا برم عضو صرافی شیبا سواپ بشم

سوال امنیتی :2+89 = ?