غول نفتی جهان به دنیای وب 3 قدم گذاشت!

1401/12/08
غول نفتی جهان به دنیای وب 3 قدم گذاشت!

غول نفتی جهان به دنیای وب 3 قدم گذاشت! بهتره بدونین Web3 جذاب ترین فناوری های مطرح شده در دنیای ارزهای دیجیتال هست. پروژه های ارز دیجیتال با ویژگی های منحصر به فردی در اینترنت وب 3 فعال هستن و با توجه به آینده ای که پیش رو دارن از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در میان سرمایه گذاران هستن. خیلی از شرکت ها و پروژه های زیاد هم وارد دنیا وب 3 شدن و فعالیت های گسترده ای در این زمینه انجام دادن. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با Web3

Web3 که به عنوان وب باهوش مصنوعی شناخته میشه، علاوه بر ایجاد تعامل و ارتباط بین افراد و سایت ها، امکان ارتباط بین نرم افزارها رو به وجود آورده. البته این فناوری همچنان در حال تکمیل شدن هست، ولی هیچ ایده ای در مورد شکل نهایی این نسل از اینترنت وجود نداره. وب 3 در تلاش هست تا اینترنت رو به فضایی فعال و پویاتر تبدیل کنه و فضای نت رو به عنوان فضایی برای داده های بزرگ تبدیل کنه. یکی از مزایای Web3 اینه که در فناوری های دیگه ای مثل سیستم همتا به همتای بلاک چین برنامه های منبع باز، واقعیت مجازی و اینترنت اشیا کاربرد داره.

 مقاله پیشنهادی: WEB 3 چیست؟

غول انرژی عربستان سعودی وارد دنیای Web3 شد!

بر اساس اخبار و گزارش های به دست اومده، آرامکو(Aramco) غول انرژی عربستان سعودی با امضای قراردادی با پروتکل droppGroup در حال توسعه فناوری های مبتنی بر بلاک چین هست که می تونه به نفع کارگان این شرکت باشه. طبق داده های منتشر شده، گروه نفت عربستان سعودی یا همون آرامکو شرکت انرژی دولتی این کشور با ارزش نزدیک به 2 تریلیون دلار، یادداشت تفاهمی رو با droppGroup امضا کرده تا توسعه مشترک طیف وسیعی از فناوری های وب 3 رو بررسی کنه. Web3 نسل سوم اینترنت هست که توسط فناوری بلاک چین هدایت میشه.

جالب اینجاست که بدونین این برنامه ها با هدف کمک به کارکنان غول نفتی عربستان سعودی یا همون Aramco انجام می گیرن. این موارد شامل اکوسیستم های آموزشی و همچنین یه شبکه توکنیزه شده و برنامه پاداش دهی هست. این همکاری اولین اقدام غول نفتی عربستان یا همون آرامکو در حوزه فناوری بلاک چین نیست. در اوایل سال 2020 هم این شرکت 5 میلیون دلار در Vakt یه پلتفرم پردازش بعد از تجارت کالاهای مبتنی بر بلاک چین سرمایه گذاری کرده و از طرفی droppGroup ارائه دهنده خدمات فناوری وب 3 دارای یه پشته فناوری هست که فناوری های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، واقعیت توسعه یافته، شبکه های توکنیزه شده و محیط های متاورس رو شامل میشه.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد غول نفتی جهان به دنیای وب 3 قدم گذاشت!
سوال امنیتی :2+90 = ?