فدرال آمریکا عامل اصلی ریزش بیتکوین

1400/09/23
فدرال آمریکا عامل اصلی ریزش بیتکوین

سقوط بیت کوین

دیروز قیمت بیت کوین به زیر  مرز 47 هزار دلاری سقوط کرد، طبق اخبار رسیده بازار رمزارزها خود را برای نتایج جلسه (FOMC) این هفته آماده می‌کنند. بیت کوین و آلت کوین ها به دلیل افزایش فشار پیش ازجلسه این هفته و احتمال اینکه فدرال رزرو سیاست های سخت‌گیرانه خود را بیشتر کند ، شاهد افزایش فروش بودند.
در همین راستا خرس های بیت کوین (BTC) بار دیگر در حالت تدافعی قرار گرفتند، و قیمت را به زیر 47 هزار دلار رساندند. تحلیلگران می گویند که عقب نشینی جزئی در بازارهای سهام و نشست آتی کمیته بازار فدرال‌رزرو (FOMC) دلایل اصلی عقب نشینی دیروز بوده است. برخی تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است این نزول حتی به پایین‌تر از مرز  42 هزار دلاری نیز برسد.
داده‌های کوین تلگراف بیانگر آن است که معامله‌گران طی دو روز گذشته چندین بار تلاش کردند قیمت را از سطح مقاومت 50 هزار دلاری بالا ببرند که بی نتیجه ماندند.
 بسیاری بیان میکنند که بیت کوین یکی از بدترین دارایی‌ها در مقایسه با سایر دارایی های سنتی است که از زمان نشست (FOMC) نزدیک به 20 درصد از ارزش خود را در ماه گذشته از دست داده در حالی که این رکود اخیر اراده بسیاری از معامله گران را آزمایش می کند که امیدوارند این فقط یک تغییر مجدد قبل از افزایش قیمت باشد 

سقوط بیت کوین

به گزارش cryptocap این دو اصلاح بسیار شبیه هم بوده و دنبال واگرایی صعودی زیر 46500 دلار هست این نوع نوسانات نزولی در این سطوح قیمتی چیز غیرعادی نیست.
ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در زمان نگارش این مقاله به 2.152 تریلیون دلار می رسد و نرخ تسلط بیت کوین(دامیننس) 41.5 درصد است و طبق گفته تحلیلگران، گزارش رییس فدرال رزرو امریکا قیمت بیت کوین را به 50 هزار دلار کشانده است.

جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به بازار ارزهای دیجیتال را از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس پیگیری کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فدرال آمریکا عامل اصلی ریزش بیتکوین
سوال امنیتی :4+36 = ?