ارز دیجیتال وراسیتی چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال Verasity)

1402/07/04
ارز دیجیتال وراسیتی چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال Verasity)


بهتره قبل از اینکه به موضوع ارز دیجیتال وراسیتی چیست؟ بپردازیم، تعریفی از ارزهای دیجیتال داشته باشیم. ارزهای دیجیتال دارایی های جدیدی هستن که از زمان ساخت اولین رمز ارز تا به الان با رشد زیادی همراه بودن. خیلی از مردم به این باورن که ارزهای دیجیتال یه فرصت داغ برای سرمایه گذاری هستن؛ به ویژه که داستان های میلیونر شدن بسیاری از مردم با سرمایه گذاری در این حوزه، افراد زیادی رو به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تشوق کرده است.

امروزه تعداد زیادی از فروشگاه های حضوری و آنلاین مثل رستوران ها، جواهر فروشی ها، هتل ها، شرکت های هواپیمایی و نرم افزارها، از مشتری هاشون ارز دیجیتال میگیرن.

بعد از اولین ارز دیجیتال که در سال 2009 معرفی و عرضه شد، ارزهای دیجیتال دیگه ای نیز به وجود اومدن که به طور کلی آلت کوین نامیده میشن و برخی از اون ها هم تونستن رشد خوبی بکنن. یکی از همین ارزهای دیجیتال، Verasity هست. در ادامه این مقاله بهتون میگیم که ارز دیجیتال Verasity چیست؟ وچه کاربردی داره؟ همچنین جزئیات فنی این رمز ارز رو مورد بررسی قرار میدیم و توضیحاتی رو در مورد آینده VRA بهتون میدیم.

ارز دیجیتال Verasity چیست؟

وراسیتی با نماد اختصاری VRA یک ارز دیجیتالی هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 183.18 میلیون دلاری تو رتبه 334 بازار کریپتوکارنسی ها قرار گرفته. رمز ارز وراسیتی توکن بومی این پلتفرم برای اشتراک گذاری ویدیو هست.

ارز دیجیتال Verasity چیست؟

این ارز برای چرخش اکوسیستم ویدیوی آنلاین با ایجاد ارتباط مستقیم و شفاف بین بیننده ها، سازنده های محتوا و تبلیغ کننده ها طراحی شده. پلتفرم Verasity که در 18 می 2018 تاسیس شد، نسل بعدی اشتراک گذاری ویدیو هست که با هدف ایجاد سیستم منصفانه برای کسب درآمد سازندگان از کار خود و به دست آوردن هزینه تبلیغات توسط تبلیغ کننده ها روی کار اومده.

در حقیقت Verasity یک پروتکلی هست که روی بلاکچین پیاده سازی شده و برای برای ورزش های الکترونیکی و سرگرمی های ویدوئی مورد استفاده قرار میگیره. این پلتفرم دنبال راهی برای ترکیب بهترین عناصر تامین مالی جمعی، تبلیغات و خدمات بر اساس درخواست اشتراک هست.

با توجه به وایت پیپر این ارز، وراسیتی به دنبال افزایش درآمد سازنده های محتوا و ناشران ویدیو هست و در عین حال بیننده ها رو برای تماشای آنلاین ویدیو ها از طریق VaraPlayer بومی خودش تشویق میکنه. علاوه بر این، بلاکچین وراسیتی از پروتکل ثبت اختراع Proof of View استفاده میکنه تا مطمئن بشه که فقط نماهای ارگانیک پاداش میگیرن.

محصولات ارز دیجیتال Verasity:

پروژه وراسیتی که نسل بعدی اشتراک گذاری ویدیو هست با هدف ایجاد یه سیستم منصفانه برای کسب درآمد سازندگان از کار خود و به دست آوردن هزینه تبلیغات توسط تبلیغ کننده ها ساخته شده. پلتفرم Esportfightclub یکی از محصولات ارز دیجیتال وراسیتی هست که پلتفرمی برای استریم حرفه ای بازی ها محسوب میشه.

این پلتفرم دارای مسابقات ورزشی الکترونیکی مثل پابجی موبایل هست که به عنوان مهم ترین بخش ارز دیجیتال وراسیتی شناخته میشه.

Verasity

براساس وایت پیپر ارائه شده توسط توسعه دهنده های ارز دیجیتال VRA، وب سایت محصولات وراسیتی رو در پلتفرم تحت مالکیت و کنترل Verasity ترکیب میکنه.این پلتفرم پاداش هایی رو از طریق توکن VRA برای تماشا، اشتراک و برنده شدن در رویدادهای مختلف به کاربرانش میده.

Verasity.tv نیز یکی دیگه از محصولات پلتفرم وراسیتی هست. ناشران در پلتفرم هایی مثلKaltura، VideoJS، Brightcove، JwPlayer و... برای کسب درآمد از کار خودشون با مشکل مواجه بودن. همچنین تبلیغ کننده ها حاضر نیستن برای پلتفرم های تبلیغاتی فعلی مثل گوگل و فیسبوک اونقدر پول خرج بکنن،

چون مطمئن نیستن که همه کاربرانی که ویدیوها رو میبینن حتما انسان هستن. تو این پلتفرم ها امکان داره ربات هم این ویدیوها رو ببینن. بنابراین Verasity با استفاده از فناوری لایه پروتکل اثبات نمای خود، هرگونه تقلب رو شناسایی و حذف میکنه. برای این منظور از بیش از 200 نقطه تماس برای بررسی اینکه، آیا کاربری که در حال مشاهده ویدیو است، انسانه یا ربات؟ استفاده میکنه.

همچنین ارز دیجیتال وراسیتی امیدوار هست که فناوری اثبات نمایش و فناوری ذخیره سازی داده خودش رو به توکن های غیرقابل تعویض گسترش بده. همچنین راستی آزمایی زنجیره ای نیز، Verasity NFT ها رو ارزشمندتر می کنه و لایه ای از احراز هویت رو به ادعاهای مالکیت اضافه میکنه.

بنیانگذاران ارز دیجیتال VRA:

VRA

ارز دیجیتال VRA توسط تیمی از متخصصین با سابقه در صنعت ویدیو و رسانه که از سال 2017 با یکدیگه همکاری دارن، تاسیس شد. شخصی به نام RJ mark که یک کارافرین و تکنسین موفق است، به عنوان بنیانگذار ارز دیجیتال VRA معرفی شده. Rj از سال 1996 محصولات سخت افزاری و نرم افزاری هیجان انگیز و با رشد بالا رو برای سیستم عامل های مختلف از جمله دستگاه های تلفن همراه ios توسعه میده. همچنین او با ثبت اختراع های زیادی به اسم خودش، بیشتر از 20 ساله که توسعه و عرضه محصولات با نام های تجاری شناخته شده رو، مدیریت میکنه. همچنین مدیر بنیاد ارز Verasity نیز دیوید آرچر، وکیل دادگستری و فارغ التحصیل از دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن هست.

امنیت شبکه ارز Verasity:

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال وراسیتی چیست؟ امنیت شبکه وراسیتی رو مورد بررسی قرار میدیم. ارز دیجیتال وراسیتی از الگوریتم اجماع اثبات سهام بر اساس استاندارد ERC20 استفاده میکنه. این فناوری منحصر به فرد، با فناوری POV ترکیب شده تا در نهایت VRA رو به شرکت کننده های برتر در اکوسیستم Verasity اختصاص بده. این الگوریتم برای به دست آوردن سیستم مبتنی به پاداش مناسب هست. ارز دیجیتال VRA نیز مثل میم کوین ها که تا حد زیادی به خاطر حمایت های جامعه ی حمایت کننده شون، موفق شدن رشد کنن، از اثرات شبکه عظیم خودش بهره مند میشه.

ویژگی های ارز دیجیتال VRA چیست؟

ارز دیجیتال وراسیتی به دلیل استفاده از فناوری پروتکل اثبات نمای خودش، منحصر به فرده، چون اولین لایه از یه پروتکل ثبت شده است که معیارهای دقیق، ایمن و قابل تایید مخاطب رو تولید میکنه. همچنین کاربرها میتونن در پلتفرم ارز دیجیتال وراسیتی، به تماشای ویدیو، کسب درآمد و بازی بپردازن. علاوه بر این، سیستم ارز دیجیتال VRA یه عملکرد داخلی ارائه داده که خدمات و امکاناتی در اختیار ناشران پخش، قرار بده. این عملکرد روی پروتکل انتقال UDP اجرا میشه و از پخش مستقیم پشتیبانی میکنه. 

ارز دیجیتال VRAV

ارز دیجیتال VRA رو میشه با مشاهده ویدیو های این پلتفرم به دست آورد و در مبادلات متفاوتی خرج یا برای پاداش در APY نگهداری کرد. درآمد این پروژه از پلتفرم Esport بدست میاد که از راه اندازی پرداخت های درون برنامه ای بازی ها از جمله بسته های اشتراک و عضویت استفاده میکنه.تبلیغ کننده ها میتونن توکن های VRA رو بخرن و به وسیله اون به بیننده های خود پاداش بدن.

شریک های برنامه وراسیتی نیز تبلیغات ویدیوئی پخش میکنن و وقتی بیننده ها این ویدیوها رو مشاهده کردن، ارز دیجیتال Verasity به عنوان پاداش بهشون پرداخت میشه.

ارز دیجیتال Verasity به تعداد زیادی از شرکت ها و کاربران برای نگه داشتن توکن های VRA به عنوان تشویق و افزایش تقاضا برای اون ها، پاداش میده. همچنین ارز دیجیتال VRA رو میتونیم از طریق مشاهده تبلیغات هم به دست بیاریم و یا اون رو از طریق پلتفرم های صرافی خرید و فروش بکنیم. علاوه بر این کاربران میتونن برای دریافت پاداش، ارز دیجیتال وراسیتی رو استیک یا نگهداری کنن.

عملکرد ارز دیجیتال VRA 

ارز دیجیتال VRA

ارز دیجیتال Verasity (VRA) یک پروژه مبتنی بر بلاک‌چین بوده و اهداف متعددی در زمینه تکنولوژی ورزشی و ویدیو دیجیتال داشته است. این ارز دیجیتال برای انجام معاملات در اکوسیستم وب‌سایت‌های ورزشی و پلتفرم‌های ویدیویی به کار می‌رود. در زیر به برخی از عملکردهای اصلی VRA اشاره می‌شود:

1. پاداش برای تماشاکنندگان: VRA به تماشاکنندگان محتواهای ویدیویی این امکان را می‌دهد تا به عنوان پاداش برای تماشای ویدیوها و محتواهای دیجیتالی دریافت کنند. این امر تحت عنوان "عملکرد بلوک‌چین در تماشا" (Proof-of-View) انجام می‌شود.

2. پشتیبانی از ویدیوهای زنده: از طریق اجرای ویدیوهای زنده و تبلیغات در ویدیوها، Verasity به سازمان‌ها و خالقان محتوا این امکان را می‌دهد تا درآمد کسب کنند و ارتقاء تجربه کاربری تماشاکنندگان فراهم کنند.

3. سیستم توزیع محتوا ورزشی: VRA به خدمات ورزشی و تیم‌های ورزشی این امکان را می‌دهد تا محتوای ویدیویی خود را به کمک تکنولوژی بلاک‌چین توزیع کنند و از طریق این روش درآمد کسب کنند.

4. کنترل اصلی بر داده: این پروژه به کاربران اجازه می‌دهد که کنترل بیشتری بر داده‌های شخصی خود داشته باشند و از طریق تکنولوژی بلاک‌چین هویت دیجیتال خود را مدیریت کنند.

آینده VRA و پیش بینی قیمت وراسیتی:

این روزها ارزهای دیجیتالی که در بحث ویدیو و سرگرمی مطرح میشن، حمایت فعالان حوزه بازار ارزهای دیجیتال رو به دست میارن. یکی از این پلتفرم ها Verasity هست که تونسته بیش از 30 هزار هولدر داشته باشه که رقم قابل توجهی هست و با در نظر گرفتن ترند شدن این ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ، میتونیم آینده VRA رو روشن ببینیم.

البته به این نکته توجه داشته باشین که همیشه از مدیریت سرمایه و خرید پله ای برای سرمایه گذاری روی یه ارز استفاده کنین و اجازه ندین که احساساتتون، به شما و استراتژی معاملاتی که دارین غلبه کنه.

آینده VRA

برای پیش بینی قیمت Verasity لازمه که عوامل زیادی از جمله اهداف تعیین شده، میزان تلاش و حرکت به سمت هدف های پروژه اون ارز توسط تیم سارنده و توسعه دهنده اون ارز، بحران های اقتصادی کشورها، افزایش یا کاهش تقاضا و... رو بررسی کنیم. در نهایت هم با در نظر گرفتن تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال حرکت قیمت VRA رو پیش بینی و بر این اساس روی اون سرمایه گذاری کنیم.

قیمت وراسیتی در زمان نگارش این مقاله حدود 0.044 دلار بوده که با احتساب نرخ تتر30.867 تومان معادل 1.385 تومان و حجم مبادلات روزانه اون نیز 85.98 میلیون دلار هست. همچنین بالاترین قیمت وراسیتی در تاریخ 1 نوامبر 2021 معادل 0.08 دلار بود که در این لحظه 48.47 درصد پایین تر از اون زمان قرار داره. اگه کمی به نمودار قیمتی این ارز دیجیتال دقت بکنین، متوجه میشین که قبلا در قیمت بالایی بود و هم اکنون یک افت قیمت رو تجربه کرده. پس جا داره تا صعود قیمتی در پیش داشته باشه.

تعداد توکن های در گردش ارز دیجیتال VRA

تو این بخش از مقاله ارز دیجیتال Verasity چیست؟ تعداد توکن های در گردش ارز دیجیتال وراسیتی رو بررسی میکنیم. حداکثر توکن های قابل عرضه ارز دیجیتال VRA، 10 میلیارد توکن هست که هم اکنون 4.47 میلیارد از اون عرضه شده.

ارز Verasity مکانیسم سوزوندن منحصر به فردی رو معرفی کرده که به کاربران امکان خرید مجدد و سوزوندن توکن های VRA رو به منظور اطمینان از ثبات قیمت میده. علاوه بر این، صدور توکن های VRA مبتنی بر مشارکت در اکوسیستم وراسیتی از طریق مشاهده، بازی یا خرید در صرافی ها هستش.

کیف پول های ارز دیجیتال Verasity:

بهتره قبل از اینکه اقدام به خرید ارز دیجیتال VRA کنین، بدونین که کدوم کیف پول ها از ارز دیجیتال Verasity پشتیبانی میکنن. همونطور که میدونین نگه داشتن و ذخیره سرمایه های دیجیتالی تو کیف پول آنلاین صرافی های ارز دیجیتال کار درستی نیست. چون پلتفرم های متمرکز هر لحظه میتونن بر اساس قانون هایی که دارن، سرمایه شما رو مسدود کنن و دیگه نتونین به سرمایه تون دسترسی داشته باشین.

کیف پول های ارز دیجیتال Verasity:

برای حفظ امنیت سرمایه دیجیتالتون، از جمله ارز دیجیتال وراسیتی میتونین از انواع کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری استفاده کنین. در حال حاضر کیف پول های متامسک و تراست ولت از ارز دیجیتال وراسیتی پشتیبانی میکنن که با استفاده از اونها، میتونین ارز دیجیتال VRA خودتون رو در این کیف پول ها ذخیره و نگهداری کنین.

در سایت ایران بایننس آموزش کار با تراست ولت قرار داده شده که میتونین از این آموزش ها برای ساخت کیف پول ارز دیجیتال استفاده کنین.

نحوه خرید وراسیتی:

احتمالا بعد از خوندن مقاله ارز دیجیتال VRA چیست؟ اطلاعات زیادی در مورد ارز وراسیتی، ویژگی های ارز VRA و آینده Verasity به دست آورده باشین. شاید بعد از دونستن این اطلاعات، قصد سرمایه گذاری و خرید VRA رو داشته باشین.

شما میتونین از سه روش اقدام به خرید وراسیتی کنین. روش اول، خرید VRA در فضای مجازی با افراد مجازی هست که با این روش خطرات زیادی از جمله کلاهبرداری و دزدی شما رو تهدید میکنه.

 خرید وراسیتی:

روش دوم، خرید Verasity در دنیای واقعی از افراد حقیقی است که این روش هم خطرات زیادی رو داره و ممکنه سرمایتون از دست بره. روش آخر و مطمئنی که میتونین از طریقش اقدام به خرید Verasity بکنین، استفاده از صرافی های خارجی و ایرانی آنلاین ارز دیجیتال هست.

ارز VRA در تعدادی از صرافی های ارز دیجیتال خارجی و ایرانی فهرست شده. همچنین برخلاف بقیه ارزهای دیجیتال اصلی، ارز VRA رو نمی تونین مستقیم با پول فیات خرید بکنین. همچنین مشکلات بسیار زیادی تو این راه وجود داره که با توجه به اون ها، پیشنهاد میدیم از صرافی های داخلی استفاده کنین.

صرافی ایران بایننس با بیش از 5 سال سابقه کاری و پشتیبانی از 500 نوع ارز دیجیتال، یکی از معتبرین پلتفرم های داخلی در زمینه کریپتوکارنسی هاست. شما میتونین برای خرید ارز VRA در صرافی ایران بایننس، ثبت نام و احراز هویت انجام بدین و بعدا سفارش خرید ارز وراسیتی رو ثبت بکنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال Verasity چیست؟ شما رو با ارز VRA، آینده وراسیتی و ویژگی های این رمز ارز آشنا کنیم. همونطور که دونستین وراسیتی نوعی ارز دیجیتال هست که توکن بومی پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو هست که برای چرخش اکوسیستم ویدیوی آنلاین با ایجاد ارتباط مستقیم و شفاف بین بیننده ها، سازنده های محتوا و تبلیغ کننده ها طراحی شده.

میتونین برای خرید VRA از سه روش فضای مجازی، دنیای واقعی و استفاده از صرافی های ارز دیجیتال استفاده و این ارز رو در کیف پول تراست ولت و متامسک ذخیره و نگهداری بکنین. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس در کنار شماست تا بهترین اطلاعات را در حوزه ارزهای دیجیتال کسب کنید.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال وراسیتی چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال Verasity)
سوال امنیتی :6+39 = ?