فروش بانک یورو پاسیفیک به بیت کوین توسط پیتر شیف منتقد بزرگ بیت کوین

1401/04/21
فروش بانک یورو پاسیفیک به بیت کوین توسط پیتر شیف منتقد بزرگ بیت کوین

به گفته پیتر شیف؛ اگر رگولاتورهای پورتوریکو به او اجازه فروش بدهند، بانک یورو پاسیفیک خود را به بیت ‌کوین خواهد فروخت. براساس اظهارات پیتر شیف فعالیت های بانک یورو پاسیفیک به دلیل به دلیل کمبود سرمایه و نه ورشکستگی توسط رگولاتورهای پورتوریکو تعلیق شده است.
پیتر شیف، منتقد و مخالف سرسخت بیت کوین از زمان تعلیق فعالیت های بانک یورو پاسیفیک همچنان در تلاش است تا بانک خود را بفروشد. در چند روز گذشته کمیسر مؤسسات مالی پورتوریکو، به عنوان دفتر کمیسیون موسسات مالیOCIF، فعالیت های بانک یورو پاسیفیک را به دلیل عدم انطباق با حداقل سرمایه مورد نیاز به حالت تعلیق درآورده است.

پیشنهاد فروش بانک به بیت کوین

طبق اظهارات پیتر شیف؛ با وجود خریداران نقد و تعهد تامین سرمایه توسط آنها، تنظیم کننده پورتوریکو اجازه فروش بانک را به وی نداده است. در توییتر از او پرسیده شد که آیا حاضر است بانکش را به بیت کوین بفروشد. پیتر شیف، که پیش از این مخالف سرسخت بیت کوین بوده است اظهار داشت که اگر رگولاتورها مجوز فروش را صادر کنند حاضر است بانک خود را به بیت کوین و هر آلت کوین دیگر نیز بفروشد.

او پیش از این اعلام کرده است که وی متعهد به همکاری با کمیسر بانکی پورتوریکو در تامین سرمایه و حل مشکلات مربوط به سرمایه در خصوص بانک یورو پاسیفیک می باشد.

پیتر شیف از زمان تعلیق فعالیت بانک توسط رگولاتور پورتوریکو، دائماً در مورد وضعیت بانک یورو پاسیفیک توییت کرده است؛ او مدعی است که هیچ مدرک جرمی علیه بانک وی وجود ندارد و اگر کمیسر مجوز فروش را صادر نماید، سرمایه گذاران قادر خواهند بود تمام دارایی خود را برداشت نمایند.

تامین سرمایه یورو پاسیفیک

پیتر شیف روز جمعه 8 جولای در توییتی اظهار داشت که یورو پاسیفیک به دلیل ورشکستگی تعلیق نشده است و تنها دلیل تعلیق فعالیت های بانک کمبود سرمایه بوده که بانک پیش از تعلیق در نظر داشته تا سرمایه لازم را از طریق چندین سرمایه گذار تامین نماید. طبق اظهارات وی؛ بانک یورو پاسیفیک بدون بدهی و وام قرار بوده تا 7 میلیون دلار سرمایه به نقدینگی بانک اضافه کند.

براساس اظهارات پیتر شیف، Schiffgold، شرکت دیگری که او مالک آن است، از سال 2014 بیت کوین را به عنوان گزینه پرداخت می پذیرد. همچنین این شرکت چندین ارز دیجیتال دیگر را از طریق Bitpay به لیست خود اضافه کرده است. پیتر شیف با وجود پذیرش بیت کوین برای شرکت های خود همچنان به انتقاد از ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین ادامه داده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فروش بانک یورو پاسیفیک به بیت کوین توسط پیتر شیف منتقد بزرگ بیت کوین
سوال امنیتی :3+35 = ?