فروش های میلیون دلاری املاک متاورس

1400/11/17
فروش های میلیون دلاری املاک متاورس

به گفته سرمایه گذاران و شرکت های تحلیلی متاورس، فروش املاک و مستغلات در متاورس در سال گذشته به بیش از 500 میلیون دلار رسیده و پیش‌بینی می‌شود که با این سرعت فروش در سال 2022 نزدیک به 1 میلیارد دلار برسد. فروش املاک و مستغلات در چهار پلتفرم Sandbox، Decentraland، Cryptovoxels و Somnium، انجام می شود. بر اساس گزارشی که از شرکت تحقیقات ( Brandessence Market Research) به دست آمده انتظار می رود بازار املاک و مستغلات متاورس با نرخ مرکب سالانه 31 درصد از سال 2022 تا 2028 رشد کند. جنین یوریو، مدیر عامل ریپابلیک ریلم، سرمایه گذار شرکت مشاوره در املاک و مستغلات در متاورس، گفت.(سرمایه گذاری در املاک متاورس دارای ریسک است اما در مقابل می تواند بسیار سود آور باشد)

خرید شرکت ها و دولت ها از املاک متاورس 

شرکت‌ها، برندهای بزرگ و سرمایه‌گذاران در حال خرید زمین در متاورس هستند، به امید اینکه بتوانند در طبقه همکف منهتن یا موناکو دیجیتالی وارد شوند. یکی از علت های فروش در این ابعاد را می توان با تغییر نام فیس بوک به متا  دانست. فیس بوک در 28 اکتبر به طور رسمی تغییر نام خود را انجام داد و تمرکز خود را بر متاورس اعلام کرد و از آن تاریخ فروش املاک و مستغلات نزدیک به 9 برابر افزایش یافت و به 133 میلیون دلار رسید. از طرفی تحلیل گران فعال در این حوزه تخمین زده اند که فرصت چند تریلیون دلاری در متاورس وجود دارد، بانک های سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس و مورگان استنلی پیش بینی کرده اند که متاورس می تواند به اندازه یک فرصت 8 تریلیون دلاری باشد. هفته گذشته، مدیر عامل اپل اقای تیم کوک، گفت که شرکت Apple پتانسیل زیادی در متاورس می بیند بنابراین در این بخش  سرمایه گذاری خود را آغاز می کند. او گفت( حوزه متاورس برای شرکت اپل بسیار جالب خواهد بود.)

تصاحب بخش های بزرگی از زمینهای متاورس

بر اساس گزارش های منتشر شده چندین خرید بزرگ در متاورس انجام شده است. مایک تایسون، قهرمان سنگین وزن ایالات متحده و مایک بیسپینگ، قهرمان مسابقات قهرمانی نهایی مبارزه بریتانیا (UFC)، که احتمال می رود در صدد احداث ورزشگاه هستند خرید زمین های خود را انجام داده اند. بسیاری از کشورها و مناطق مانند باربادوس، کره جنوبی، کرواسی، کاتالونیا و امارات متحده عربی شروع به خرید زمین های دیجیتال خود کرده اند، برای ایجاد زیرساخت های فناوری، و باز کردن سفارت خانه های مجازی. دو خرید عظیم املاک و مستغلات نیز در نوامبر سال گذشته در Decentraland و Axie انجام شد که در مجموع به ترتیب تقریباً 5 میلیون دلار یا 2.43 میلیون دلار و 2.3 میلیون دلار بود است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فروش های میلیون دلاری املاک متاورس
سوال امنیتی :1+76 = ?