قاتل سولانا بازار را شوکه کرد!

1401/11/03
قاتل سولانا بازار را شوکه کرد!

 قاتل سولانا بازار را شوکه کرد! طبق خبری که منتشر شد، ارز دیجیتال آپتوس که به عنوان قاتل سولانا شناخته میشه، همچنان به رشد خودش ادامه میده. این رمز ارز در زمان منتشر این مقاله در 24 ساعت گذشته 10 درصد رشد و در یه هفته گذشته بیش از 95 درصد رشد داشته. آپتوس(Aptos) بلاک چین لایه اول مبتنی بر اسمارت کانترکت هاست که هدف خودش رو گسترش بلاک چین و دنیای Web3 معرفی می کنه که به عنوان قاتل سولانا شناخته میشه و به تازگی تونسته رشد قیمتی زیادی رو تجربه کنه. در ادامه همراه ما باشین، چون می خواهیم تا جزئیات این خبر رو بررسی کنیم تا بهترین تصمیم رو برای خرید و فروش اون بگیرین.

آشنایی با ارز دیجیتال آپتوس(Aptos)

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم ارز دیجیتال آپتوس یا Aptos رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مور این رمز ارز به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که ارز دیجیتال آپتوس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که آپتوس اسم جدیدترین و نوآورانه ترین پلتفرمی هست که به تازگی در بازار معرفی شده. این شبکه همه توان و تلاش خودش رو به کار گرفته تا بتونه به عنوان یکی از ایده آل ترین و البته مقیاس پذیرترین بلاک چین های حال حاضر تلقی بشه. در اصل ارز دیجیتال آپتوس سعی کرده تا همه نیازهای جدید جامعه بلاک چین رو در بستر خودش جای داده و به همین دلیل پایه های خودش رو بر این مبنا چیده.

ارز دیجیتال آپتوس بازار را شگفت زده کرد!

در زمان انتشار این خبر، قیمت بیت کوین دوباره به کمتر از 23 هزار دلار برگشته، ولی ارزش بازار بیت کوین همچنان بیشتر از 440 میلیارد دلار بوده و تسلط اون بر آلت کوین ها و سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار بیشتر از 42 درصد هست که همین موضوع باعث میشه تا قیمت ارزهای دیجیتال بر جسب قیمت بیت کوین بالا پایین بشه. در این بین سرعت رشد برخی از ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کرده.

ارز دیجیتال آپتوس با نماد اختصاری APT که به عنوان قاتل سولانا شناخته میشه، همچنان به رشد خودش ادامه میده. این ارز دیجیتال که فقط چند ماه پیش ایجاد شده، از وقتی که بازار شروع به بهبود کرد، یکی از بهترین عملکردها رو داشته. در زمان نوشتن این مطلب آپتوس در محدوده قیمتی 13.85 دلار معامله میشه که در 24 ساعت گذشته 10 درصد و در مقایسه با یه هفته گذشته بیش از 95 درصد رشد داشته. این رشد چشمگیر باعث شده تا بالاترین قیمت APT یکشنبه 22 ژانویه در 14.2 دلار به ثبت برسه و به پرسودترین ارز دیجیتال بازار تبدیل بشه.

 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قاتل سولانا بازار را شوکه کرد!
سوال امنیتی :5+49 = ?